Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst bewerkt:
Leuk voor je dat jij wel iemand vond Janus.
Zoals 'Keep Dreaming' ook vroeg, wie was de gelukkige? 😄

Ik vond jammer genoeg niemand die me aansprak.. volgende keer meer geluk!
Het was Amalia van VT 31.
@Jayy18 . Dat gaat hij vast niet bekend maken hoor. Let maar op.
Jawel hoor, maar of ik er een recensie over ga schrijven is iets anders. Heb nog geen topic over haar kunnen vinden.

Ik maak er zelden een geheim van wie ik bezoek. Ik schrijf alleen ook zelden een echte recensie met formulier.
 
Het was Amalia van VT 31.

Jawel hoor, maar of ik er een recensie over ga schrijven is iets anders. Heb nog geen topic over haar kunnen vinden.

Ik maak er zelden een geheim van wie ik bezoek. Ik schrijf alleen ook zelden een echte recensie met formulier.
Nee joh . De naam , het raam , en dat ze oke is . De rest is wat je er zelf van maakt , daar achter de gordijnen . Dat is toch met elke klant anders.
 
Het was Amalia van VT 31.

Kijk, de wonderen zijn de wereld niet uit! 😄
(grapje hoor Janus)

...... daar achter de gordijnen . Dat is toch met elke klant anders.
Dit dus... Uiteindelijk kunnen we allemaal schrijven wat we willen.
Hoe dicht het tegen de waarheid is... weten enkel de twee (of meer) personen achter de deur / het gordijn.
 
Weet iemand naam van die kortharige dame, Schipperstraat 45 of 47 meestal in de nacht, tegenover de snackbar.

Is onlangs ook naar de zonnebank geweest hahah is helemaal oranje gekleurd. Heb dr laatst bezocht maar ben dr naam vergeten. Ze vertelde me dat ze al langer dan 10 jaar in skw werkte.

Is beetje een 'aparte' dame, op een goede manier… heeft ook een geile tattoo net boven dr kont. Vind dat altijd zo geil stoten…
 
Kijk, de wonderen zijn de wereld niet uit! 😄
(grapje hoor Janus)


Dit dus... Uiteindelijk kunnen we allemaal schrijven wat we willen.
Hoe dicht het tegen de waarheid is... weten enkel de twee (of meer) personen achter de deur / het gordijn.
Ja, dat gevoel heb ik vaak als ik lees dat de dames zelf klaarkomen zeker na 5 minuten. Zeker als het gaat over dames die ik al lang(er) bezoek en er een zekere vorm van vriendschap/vertrouwen is.
 
Ja, dat gevoel heb ik vaak als ik lees dat de dames zelf klaarkomen zeker na 5 minuten. Zeker als het gaat over dames die ik al lang(er) bezoek en er een zekere vorm van vriendschap/vertrouwen is.
Hilarische reviews lees je soms. Onlangs lag ik zelfs in een deuk van het lachen na het lezen van een review, weet al niet meer over wie het ging.
Dames zijn in zekere zin actrices die de 'goedgelovigen' de meest hemelse seks geven tot ze zelf (fakend) klaarkomen. No problem met diegenen die het geloven. Neen, hoor, geen enkele dame komt klaar bij betaalde seks of toch misschien eens ZEER ZEER ZEER uitzonderlijk als je de dame lang kent en ze eens 'normaal als niet actrice' wil overkomen.
Geen probleem met diegenen die dergelijks geloven, het geeft weliswaar een foutief beeld van deze vele reviews.
 
Na 5 minuten zeker niet , en al zeker niet na een eerste bezoek …. Als het gebeurd zal er al een goede klik moeten en na vele bezoekjes kan het voorkomen …..
Allez, man, deze dames zijn professionals, iedere dag keer op keer tussen de 10 en 30 klanten per dag. Ze verkopen een dienst en laten je geloven wat jij hoopt te horen of te zien.
Dus ja, als jij het wilt geloven..... Maar ik geloof al lang niet meer in sprookjes....
 
In al de jaren die ik heb gewandeld is me het nog maar bij 2 gelukt een waar ik al 5 a 6 jaar bij kwam en 1 waar ik al meer dan 10 jaar bij kwam. als er geen vertrouwen van haar kant is vergeet het maar.
 
Begrijpen ? En dit forum zit vol van onrespectvolle gefrustreerde mannen die denken dat ze het allemaal weten …….

Aah de Respect kaart. .... je kon er op wachten. Dan ben je uitgeluld he.
Moeilijke communicatie met deze persoon.
Maar wat wil je voor reactie van ons Danny?
Het is je gelukt , na vele langdurige dates en investering van een groot
bedrag, een raamprostitutiee te doen klaarkomen zonder fake .
( de dame ging trillen van genot , sommigen hebben dat)
We kunnen je alleen maar feliciteren hiermee.
Of we gniffelen erom.
Geen enkele reactie zal je bevallen.
 
Ik vraag mij echt oprecht soms af , wat de meeste hun leeftijden zijn hier ? Ik zelf ben er 34 ,maar ga regelmatig wel stappen in het schipperskwartier .. en hier het ontdekt via en vriend eens maar als ik ik hier soms goeie reviews lees en er dan eens langs paseer dan denk ik baah..
maar ja smaken verschillen nu wel eenmaal..
Ik zou je qua leeftijd je vader kunnen zijn @Ewajaa maar dat maakt verder niet uit voor je smaak.
Vrouwen smaak is net als muzieksmaak . Vond je het vroeger niks , dan vind je het nu nog steeds niks
Als ze me binnen laten ( de meeste wel) , doe ik ook de jongere vrouwen van 20 tot 25 jaar.Knappe slanke Roemeensen.
Daarom is het SKW ook zo geweldig.
 
Ik zou je qua leeftijd je vader kunnen zijn @Ewajaa maar dat maakt verder niet uit voor je smaak.
Vrouwen smaak is net als muzieksmaak . Vond je het vroeger niks , dan vind je het nu nog steeds niks
Als ze me binnen laten ( de meeste wel) , doe ik ook de jongere vrouwen van 20 tot 25 jaar.Knappe slanke Roemeensen.
Daarom is het SKW ook zo geweldig.
Helemaal mee eens . fijn voor je dat ze niet altijd weigeren dan , en als ze het doen (gebeurt ook soms bij mij ) is het uiteraard in hun volste recht..
 
Ik vraag mij echt oprecht soms af , wat de meeste hun leeftijden zijn hier ? Ik zelf ben er 34 ,maar ga regelmatig wel stappen in het schipperskwartier .. en hier het ontdekt via en vriend eens maar als ik ik hier soms goeie reviews lees en er dan eens langs paseer dan denk ik baah..
maar ja smaken verschillen nu wel eenmaal..
 
Geweldig nieuws is dat! Dat Llana terugkomt.

:love::)
 
Skw een paar dagen mijden vandaag Rubens markt morgen bollekesfeesten al die toeristen en paar weken geleden op nen zaterdag geweest en ik dacht nooit meer overal toeristen met of zonder gids gemoed toch maar is iemand tegenkomen die ge kent en ni op de hoogte is van horen zien en zwijgen .?
 
Omdat jij het nog niet meegemaakt hebt bestaat het dus niet volgens meneer….dat geldt ook voor Hollebolleke……….
Inderdaad, volgens de Katholieke Kerk is er van alles mogelijk dat wél bestaat en dat we misschien zelf nog nooit hebben meegemaakt. Vandaag viert de Kerk het feest van Moeder Maria, die zwanger werd zonder ooit seks gehad te hebben. De wonderen zijn al eeuwen de wereld niet uit. Waarschijnlijk zit gelovige Danny nu te bidden in plaats van te wandelen :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan