kan zijn maar je spreek wel altijd ja de" toppertjes" maar dit wil niet zeggen dat het mijn of andere collega deze mening delen met jou,daarbij komt nog eens wat is een "topdame" een topdame is eigenlijke een dame die alles doet voor weinig toch! maar
pzc of
nzc is bij u taboe sterker u beweerd zelfs dat het in
skw niet eens voorkomt,het zelfde voor drugs of vriendjes ,nee dat komt toch niet voor in
skw,nou volgens mij als je een drugshond in
skw lost laat is dat beestje na 10 mtr al overspanne
Je eerste zin is de enige waar ik je gelijk in moet geven. Wat voor mij toppers zijn hoeven niet voor andere wandelaars toppers te zijn. iedereen heeft zijn eigen voorkeuren.
Dames die alles doen voor weinig zijn juist GEEN toppers. Zij doen alles om veel klanten te krijgen, en dus veel geld te verdienen. Voor mij zijn toopers dames die altijd een correcte service geven in overeenstemming met de betaalde prijs, en die (heel) veel variatie aan weten te brengen in de service bij verschillende dates.
Je kunt blijkbaar ook niet lezen en/of je geheugen is zo lek als een mandje. ik heb namelijk NOOIT beweerd dat er in het
skw geen
PZC en
NZC voorkomen, maar wel dat het niet zo vaak voorkomt als jij en sommigen anderen willen doen geloven, en dat het zeker geen standaard is.
PZC laat ik alleen bij een select paar dames toe waarvan ik weet dat ze er heel voorzichtig en zorvguldig mee omgaan, en dames die
NZC aanbieden laat ik helemaal links liggen. Dat doe ik alleen buiten het
skw. Dames die deze diensten zelf spontaan aanbieden, en zeker als het aan het standaardtarief is, bieden ze het aan iedereen aan, en dan vallen ze voor mij af. Mijn gezondheid is mij heel wat waard.
Uiteraard komen vriendjes ook voor. Maar ook hier geldt dat het er een pak minder zijn dan vaak beweerd wordt, en dan heb je ook nog verschil in soort vriendjes. Zijn het echte vriendjes of verkapte pooiers. Dat maakt voor mij een groot verschil. Ik heb ook nooit beweerd dat er geen vriendjes zijn.
Hetzelfde geldt voor de drugs. die zijn er veel minder dan velen beweren, maar zijn er zeer zeker wel. Ik kan ook zo een aantal dames noemen die er hebben en/of zelf gebruiken, maar kan er ook een aantal noemen waar het taboe is, en zelfs klanten weigeren waarvan ze weten dat ze drugs gebruiken, zelfs als dit niet bij hun gebeurd, en ze "clean" bij hun komen. Poppers zijn officieel partydrugs, en die heeft vrijwel elke dame, dus ja als daar de drugshond op reageert, dan is hij al overspannen voor hij ook maar 1 poot echt in het
skw gezet heeft.