Of er effectief meerdere zijn weet ik niet. Het is me al wel opgevallen dat in het
SKW gewoon dezelfde komt, en inderdaad soms wel met een andere nummerplaat erop. Maar het is wel steeds hetzelfde voertuig, hij had immers steeds dezelfde beschadiging aan dezelfde velg... Ik vond dat al een redelijk domme manier om een wagen 'anoniem' te proberen houden, vooral als ik zo al kan merken dat het steeds dezelfde is. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat die wagen eens passeerde als ik bij een dame stond te praten, en dat haar opmerking was "watch out.. they're bullies"...
Ik ken mensen bij de politie, zowel enkele agenten als personeel op de Luchtbal, en ik heb al eens bij hen gepolst en ze doen daar heel vaag over. Blijkbaar moet daar over gezwegen worden. Het viel me wel op dat ze het precies een vervelende vraag vonden terwijl die SRT's toch gewoon officieel bestaan?
Daarom dat ik het hier vroeg, want ik moet me wat dom houden tegen hen, ik kan die mensen moeilijk zeggen dat ik diezelfde wagen al meermaals 's nachts in het
SKW heb zien passeren. Die hobby van mij hoeven ze niet te kennen.