Voormalig lid 4200
Newbie
- 13
- 22/10/21
- 3
Iemand een idee welke dame er zit op 21 of 23 waar je telkens 5 ramen hebt.
Een donkere dame, krulletjes.
Een donkere dame, krulletjes.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn de Leguit is al lang geen café meer; dus waarschijnlijk bedoel je café/restaurant"Schipperskipje" in de Korte Schipperskapelstraat, die in het verlengde ligt .s al Om nog maar te zwijgen over de medewerkers van XXXXXXX die dagelijks hun middagpauze doorbrengen in het café in de Leguit of "na de uren" zélf door het SKW slenteren EN dames bezoeken.
Tijdens de middagpauze, zeg maar tussen 12u00 en 14u00, zie je daar heel wat medewerkers van omliggende bedrijven in kostuum en mét das rondlopen. Niet alleen "omliggende" bedrijven, er zijn er zelfs die van op de Meir tijdens hun middagpauze naar het SKW afzakken.
In de Leguit is al lang geen café meer; dus waarschijnlijk bedoel je café/restaurant"Schipperskipje" in de Korte Schipperskapelstraat, die in het verlengde ligt .
Art Café t' Leguit in de Leguit nr 3 mét terras, schuin over de slagerij van Ivan en Peggy die op de hoek van de Leguit en de Oudemansstraat zit. Ik bedoel dus niet het Schipperskipje in de Schipperskapelstraat.
Kijk maar eens op Google Maps, daar staat zelfs dat het Art Café 't Leguit vanavond om 21u sluit en morgen om 12u terug open gaat dus dan zal het er toch nog wel zijn denk ik hé Giorgio?
Of ben ik nu helemaal zot aan het worden?
Café " 't Leguit" is na de laatste coronasluiting van de horeca (ongeveer een jaar geleden) zelfs niet meer open geweest; je merkt tegenwoordig ook niet meer dat er ooit een café geweest is.
Op Google Maps en websites van de bedrijven mag je je niet altijd baseren: regelmatig blijven zaken die al jaren verdwenen zijn (b.v. Blokker op de Meir) gewoon staan met alle gegevens zoals openings- en sluitingsuren erbij...
Wil je daar echt een antwoord op....Of ben ik nu helemaal zot aan het worden?
Normaal begint Jiulia rond 14.00u en werkt tot zeker 02.00u.Weet iemand toevallig of Jiulia vvr13-4 vanavond/nacht werkt .
Wil eigenlijk nog even komen kijken maar moet een uurtje rijden vandaar ..
Thx ....
Wil je daar echt een antwoord op....
Ik vrees dat je zot aan het worden bent. Café de Leguit is volgens mij al van voor corona gesloten. Of anders toch van in het begin van corona. Ik heb het alleszins al lang niet meer open gezien.Art Café t' Leguit in de Leguit nr 3 mét terras, schuin over de slagerij van Ivan en Peggy die op de hoek van de Leguit en de Oudemansstraat zit. Ik bedoel dus niet het Schipperskipje in de Schipperskapelstraat.
Kijk maar eens op Google Maps, daar staat zelfs dat het Art Café 't Leguit vanavond om 21u sluit en morgen om 12u terug open gaat dus dan zal het er toch nog wel zijn denk ik hé Giorgio?
Volgens mij is het al van de eerste lockdown of net daarvoor gesloten. Het is in elk geval al lang gesloten.Café " 't Leguit" is na de laatste coronasluiting van de horeca (ongeveer een jaar geleden) zelfs niet meer open geweest; je merkt tegenwoordig ook niet meer dat er ooit een café geweest is.
Op Google Maps en websites van de bedrijven mag je je niet altijd baseren: regelmatig blijven zaken die al jaren verdwenen zijn (b.v. destijds "Blokker" op de Meir) gewoon staan met alle gegevens zoals openings- en sluitingsuren erbij...
Ik vrees dat je zot aan het worden bent. Café de Leguit is volgens mij al van voor corona gesloten. Of anders toch van in het begin van corona. Ik heb het alleszins al lang niet meer open gezien.
Het zijn topmeesteresjes met goede reviews. Dat laatste is minder een rode draad bij de reviews over de meid die hij bezocht. Dus verwacht ik dat zijn beleving beter zal zijn.Hoezo beste DaBart? Wat hebben ze wat andere dames niet hebben? Graag uw feedback.
Nee nee. Gek worden is niet plezant. En je hebt bovendien 100 % gelijk. Bestaat "Het Haantje" overigens nog? Vlakbij het Falconplein. Stella café. Ben bij mijn laatste bezoek aan het SKW echt vergeten om daar eens te gaan gluren.Art Café t' Leguit in de Leguit nr 3 mét terras, schuin over de slagerij van Ivan en Peggy die op de hoek van de Leguit en de Oudemansstraat zit. Ik bedoel dus niet het Schipperskipje in de Schipperskapelstraat.
Ik kende die site niet. Het is ook betalend geloof ik. Maar ik bedoel niet Andrea uit de Schippersstraat. Wel de Andrea die een raam heeft in Villa Tinto.Net ontdekt dat Andrea (SS32/3) een Onlyfans heeft. Geil wel, die beelden van een dvp die je gehad hebt. Da's nieuw voor mij
Heeft iemand weet van nog andere meisjes in Antwerpen die zo'n Onlyfans hebben?
Net ontdekt dat Andrea (SS32/3) een Onlyfans heeft. Geil wel, die beelden van een dvp die je gehad hebt. Da's nieuw voor mij
Met wat technische kennis kan je de foto's met oa een Python programma scrapen.Is die content dan niet betalend?
Of is er een manier om die gratis te zien?
En hoe zoek je de dames daar op? De link werkt wel maar als ik op Andrea of Andreea zoek kan ik haar niet vinden, ook niet als ik zelf een OnlyFans account heb.
Café "De Haan" in de Huikstraat is al minstens vijf jaar verdwenen, dus nog veel langer dan " 't Leguit".Nee nee. Gek worden is niet plezant. En je hebt bovendien 100 % gelijk. Bestaat "Het Haantje" overigens nog? Vlakbij het Falconplein. Stella café. Ben bij mijn laatste bezoek aan het SKW echt vergeten om daar eens te gaan gluren.
Café "De Haan" in de Huikstraat is al minstens vijf jaar verdwenen, dus nog veel langer dan " 't Leguit".
Ik dacht er toch al gezien te hebben, maar weet al niet meer van wie.
De meeste content die wat interessant is op onlyfans zit achter een paywall, en daar doe ik niet aan mee.
Llana had vroeger een onlyfans pagina, maar misschien is de pagina samen met haar verdwenen.
Net ontdekt dat Andrea (SS32/3) een Onlyfans heeft. Geil wel, die beelden van een dvp die je gehad hebt. Da's nieuw voor mij
Ik denk dat je Anna(of Anna-Maria) ,Verversrui 22 hebt bezocht.Dagje SKW.. ik ben helemaal gesloopt ! Ik heb op het einde nog een vluggertje gedaan tegenover de grote ingang van VT, daar zaten 2 Roemeense dames met prachtige joekels van natuurlijke borsten. Haar naam was toevallig ook "Anna" en ze werkt al 2 jaar op die plek wist ze me te vertellen... Heb het adres nu wel niet goed onthouden..nummer 24 aan de rechterkant. Kan iemand dat bevestigen ? Dan maak ik effe een recensie.
Nee, er is nog geen topic van deze Anna. Dus voel je vrij om over deze gekke Anna een topic te openen.Vanmiddag een kinky sessie gehad met Anna in VT ik weet het nummer niet .
Deze weet wel van wanten .
Is er ook een topic van dat iemand weet ??