Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En daar zijn we, waar we moeten zijn in dit topic: je vraagt een meisje om haar ID kaart te tonen en zij weigert. Kan je niets aan doen. Je kan weg gaan (en je geld kwijt zijn want je hebt wellicht al betaald) of je kan blijven.
Als ik met zo'n jonge dame zou afspreken, wat ik niet doe, zou ik eerst om de legitimatie vragen alvorens te betalen.

Als ik met zo'n jonge dame zou afspreken, wat ik niet doe, zou ik eerst om de legitimatie vragen alvorens te betalen.
De logica ontgaat me. "Als ik met zo'n jonge dame zou afspreken"? Dus je spreekt af maar je zou dan wel achteraf bij het begin van de date de leeftijd controleren. Is dat niet wat dubbel? Als je afspreekt wéét je denkelijk toch al dat ze zo jong is, maar toch spreek je af.

Ik neem aan dat je dan bedoelt, dat je op een advertentie reageert want aan een raam zal zij wel degelijk oud genoeg zijn, of ze kan geen raam huren. In die advertentie staat een leeftijd vermeld, waarop je je kan beroepen, mochten er achteraf problemen rijzen. Ben je toch ingedekt.

Mogelijk tref je in realiteit een meisje aan dat helemaal niet die van de foto's is. Met online advertenties is dat helaas vaak het geval. Wat doe je dan? ID vragen om de leeftijd te checken? Misschien toont ze wel een valse ID. En hoe check je of ze legaal is en of ze niet onder dwang de job doet? Want dat lijkt me toch wel vééL erger dan eentje van 17,5 die zegt 18 te zijn. Onbegonnen werk.

Mijn advies is: als je echt twijfelt en je hebt er een gewetensprobleem mee, of je ziet (naar jouw oordeel) een overduidelijk veel te jonge meid, draai dan om en begin er niet aan.

Ja, dan zou het om een advertentie gaan.
Jij denkt, dat je je kan beroepen op de leeftijd, die in de advertentie staat, ik heb daar mijn twijfels over en dan zou ik toch liever om een ID vragen, hoewel dat misschien ook niet helemaal waterdicht is.
Overigens dwalen we nu wel een beetje af, want daar is een ander topic over.

de oudste vrouw die ik ooit geneukt heb op een Gb kwam dicht bij de 70 jaar
ze zag er nog vrij goed uit ook ik had ze maar 50 -55 geschat
was dat ff schrikken toen ze haar leeftijd zei
de seks was dan nog vrij goed ook

Terug
Bovenaan Onderaan