Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar niet gezien en dit verhaal ook niet gehoord. Er is het afgelopen jaar wel regelmatig een hoogblonde Hongaarse dame geweest met de werknaam Barby. Ex GT, ex LR, ex Samya, ex Acapulco Prime. Maar ik heb haar al enkele maanden niet meer gezien.
Als Samantha er vandaag geweest is, dan zal ze wel op het lijstje van Bachatero verschijnen.

In het Limburgse gaan de laatste tijd de geruchten dat Barbie aka Samantha uit Den Haag bekend van diverse TV programma's op RTL.
Soms in de SS werkzaam zou zijn ze heeft ook zo een onlyfans pagina dus verbazen zou het me niet.
Maar iemand die haar ook daadwerkelijk eens echt heeft gezien daar of is het een dame die er gewoon op lijkt en zich ook Barbie noemt als het verhaal al klopt?
Klopt deze is hier werkzaam , we hebben deze avond zeker een half uur met haar zitten praten !

In het Limburgse gaan de laatste tijd de geruchten dat Barbie aka Samantha uit Den Haag bekend van diverse TV programma's op RTL.
Soms in de SS werkzaam zou zijn ze heeft ook zo een onlyfans pagina dus verbazen zou het me niet.
Maar iemand die haar ook daadwerkelijk eens echt heeft gezien daar of is het een dame die er gewoon op lijkt en zich ook Barbie noemt als het verhaal al klopt?

Ja dat gerucht klopt, want ze was vandaag aanwezig.

Wie heeft er hier al gekamerd met Sissi die onlangs zou beginnen zijn? Heb al over haar gelezen dat ze redelijk nieuw zou zijn, een iets verlegen type is, maar zeker moeite zou zijn.

Midden januari zou ik met een vriend naar SS gaan.

Hierboven over haar van iemand anders al zeer positief gelezen.

Wat ik graag nog zou willen weten is hoe ze eruitziet, wat ze vraagt, diensten die ze aanbiedt,..

Alvast bedankt!

Wie heeft er hier al gekamerd met Sissi die onlangs zou beginnen zijn? Heb al over haar gelezen dat ze redelijk nieuw zou zijn, een iets verlegen type is, maar zeker moeite zou zijn.

Midden januari zou ik met een vriend naar SS gaan.

Hierboven over haar van iemand anders al zeer positief gelezen.

Wat ik graag nog zou willen weten is hoe ze eruitziet, wat ze vraagt, diensten die ze aanbiedt,..

Alvast bedankt!
Sissi gaat naar huis midden januari...

Aaaah jammer.. Zitten er andere dames zoals het type van Sissi?
Wat mij betreft : NEE, she is the absolute one of a kind !
Maar er zijn veeeel andere leuke meiden in Six 😊
Bijvoorbeel : donderdag heb ik een vrij nieuw dame vanuit Hongarije ontmoet, Jessica is haar naam : het was een van mijn beste kamer dit jaar en kamers heb ik heel veel achter de rug in 2024.
Dus...

Wat mij betreft : NEE, she is the absolute one of a kind !
Maar er zijn veeeel andere leuke meiden in Six 😊
Bijvoorbeel : donderdag heb ik een vrij nieuw dame vanuit Hongarije ontmoet, Jessica is haar naam : het was een van mijn beste kamer dit jaar en kamers heb ik heel veel achter de rug in 2024.
Dus...
Dan best zien om mss begin januari proberen langs te gaan dat ik Sissi misschien nog kan tegenkomen. Wat is haar kleur van haar? Iets typisch waarmee ik ze kan herkennen? Bepaalde dagen dat ze er niet is?

Jessica ga ik ook onthouden, wat voor type is deze dame 😄?

@Von Hohenheim gewoon bij de bar vragen naar dames werkt het eenvoudigst. Ik heb haar al omschreven in haar eigen topic. Ze heeft zwart haar, niet sluik, maar wat fijn krullend. Bulgaarse dames zullen haar ook aan kunnen wijzen.

En verder wat supernacho zegt: er zijn 50-70 dames om uit te kiezen (maandag-woensdag wat minder), dus focus je niet teveel op 1 dame. Je zult er altijd wat kunnen vinden.

Na mijn eerste bezoek plan ik (hopelijk snel) een tweede bezoek.
1 iets wou ik graag nog ophelderen.

Het viel me op dat wanneer ik een toertje door het gebouw wandelde, ik meestal de voor mij meest aantrekkelijke dames tegen kwam op plaatsen waar het niet ideaal of niet gepast is om ze aan te spreken, denk maar aan het restaurant bijvoorbeeld of terwijl je een trap op of af gaat.
Nadien vind je de dames uiteraard niet meer terug en heb je je kans gemist.

Wat zijn zo de ongeschreven regels waar je dames mag aanspreken? Is het ok om buiten de bar dames aan te spreken?

Op de trap: Where are you going, is it OK if I join you? Als ze niet gretig ja zegt, dan vragen of ze je later op wil zoeken. Where are you going" vragen ze zelf ook te pas en te onpas. Je kunt het nog wat enthousiaster maken met "Oh there you are! Why did I not see you before? Do you have some time for me? Maar dat hangt een beetje van je eigen stijl af.

In het restaurant of op de veranda als ze met vriendinnen zit alleen "bonne appétit" zeggen. Als ze alleen zit gewoon ook vragen "Is it OK if I join you, or are you waiting for someone, or do you want to be alone for a while." Met die tweede en derde zin maak je het voor haar makkelijk om nee te zeggen. Als ze dan zegt liever even alleen te zijn, dan vertrekken en iets zeggen van "I hope to see you later". Of "Please come to me later".

Na mijn eerste bezoek plan ik (hopelijk snel) een tweede bezoek.
1 iets wou ik graag nog ophelderen.

Wat zijn zo de ongeschreven regels waar je dames mag aanspreken? Is het ok om buiten de bar dames aan te spreken?
Het enige wat mij not done lijkt is iemand storen die al in gesprek is. Al is daar ook wel weer wat op aan te merken aangezien er ook zoiets is al lichaamstaal die aangeeft dat iemand verveelt is maar uit beleefdheid het nog even aanhoort.

Als een dame op het overdekt terras zit (eten of bezig met telefoon) dan houd ik gewoon afstand omdat dat vaak ECHT de momenten zijn die ze even voor zichzelf willen. Soms is oogcontact maken al voldoende om ervoor te zorgen dat wanneer ze klaar zijn, dat ze ff komen babbelen. In de bar is vriendelijk lachen/knipogen al voldoende om te weten of de dame tijd voor je heeft.

Als ze buiten staan te roken, dan wacht ik binnen tot ze klaar zijn en vraag dan vriendelijk of ze tijd voor me hebben. Tref ik ze op de gang dan maak ik oogcontact of zeg ik hey (naam) en vraag of ze op zoek naar mij zijn met een knipoog. Dat doen de dames zelf ook ontzettend vaak. De "hey babe, are you looking/waiting for me"? hoor ik vrijwel elk bezoek 1 of meerdere keren.

Belangrijkste is dat je niet TE opdringerig bent, zeker wanneer de dame buiten de bar is en wat wil relaxen of tijd voor zichzelf nodig heeft. En vraag het de dame vriendelijk, of het nu schikt of dat het beter is als ze jou straks opzoekt in de bar.

Relaxed, vriendelijk en geen stress, de dames waarderen dat.

Terug
Bovenaan Onderaan