Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar niet gezien en dit verhaal ook niet gehoord. Er is het afgelopen jaar wel regelmatig een hoogblonde Hongaarse dame geweest met de werknaam Barby. Ex GT, ex LR, ex Samya, ex Acapulco Prime. Maar ik heb haar al enkele maanden niet meer gezien.
Als Samantha er vandaag geweest is, dan zal ze wel op het lijstje van Bachatero verschijnen.

In het Limburgse gaan de laatste tijd de geruchten dat Barbie aka Samantha uit Den Haag bekend van diverse TV programma's op RTL.
Soms in de SS werkzaam zou zijn ze heeft ook zo een onlyfans pagina dus verbazen zou het me niet.
Maar iemand die haar ook daadwerkelijk eens echt heeft gezien daar of is het een dame die er gewoon op lijkt en zich ook Barbie noemt als het verhaal al klopt?
Klopt deze is hier werkzaam , we hebben deze avond zeker een half uur met haar zitten praten !

In het Limburgse gaan de laatste tijd de geruchten dat Barbie aka Samantha uit Den Haag bekend van diverse TV programma's op RTL.
Soms in de SS werkzaam zou zijn ze heeft ook zo een onlyfans pagina dus verbazen zou het me niet.
Maar iemand die haar ook daadwerkelijk eens echt heeft gezien daar of is het een dame die er gewoon op lijkt en zich ook Barbie noemt als het verhaal al klopt?

Ja dat gerucht klopt, want ze was vandaag aanwezig.

Wie heeft er hier al gekamerd met Sissi die onlangs zou beginnen zijn? Heb al over haar gelezen dat ze redelijk nieuw zou zijn, een iets verlegen type is, maar zeker moeite zou zijn.

Midden januari zou ik met een vriend naar SS gaan.

Hierboven over haar van iemand anders al zeer positief gelezen.

Wat ik graag nog zou willen weten is hoe ze eruitziet, wat ze vraagt, diensten die ze aanbiedt,..

Alvast bedankt!

Wie heeft er hier al gekamerd met Sissi die onlangs zou beginnen zijn? Heb al over haar gelezen dat ze redelijk nieuw zou zijn, een iets verlegen type is, maar zeker moeite zou zijn.

Midden januari zou ik met een vriend naar SS gaan.

Hierboven over haar van iemand anders al zeer positief gelezen.

Wat ik graag nog zou willen weten is hoe ze eruitziet, wat ze vraagt, diensten die ze aanbiedt,..

Alvast bedankt!
Sissi gaat naar huis midden januari...

Wat mij betreft : NEE, she is the absolute one of a kind !
Maar er zijn veeeel andere leuke meiden in Six 😊
Bijvoorbeel : donderdag heb ik een vrij nieuw dame vanuit Hongarije ontmoet, Jessica is haar naam : het was een van mijn beste kamer dit jaar en kamers heb ik heel veel achter de rug in 2024.
Dus...
Dan best zien om mss begin januari proberen langs te gaan dat ik Sissi misschien nog kan tegenkomen. Wat is haar kleur van haar? Iets typisch waarmee ik ze kan herkennen? Bepaalde dagen dat ze er niet is?

Jessica ga ik ook onthouden, wat voor type is deze dame 😄?

@Von Hohenheim gewoon bij de bar vragen naar dames werkt het eenvoudigst. Ik heb haar al omschreven in haar eigen topic. Ze heeft zwart haar, niet sluik, maar wat fijn krullend. Bulgaarse dames zullen haar ook aan kunnen wijzen.

En verder wat supernacho zegt: er zijn 50-70 dames om uit te kiezen (maandag-woensdag wat minder), dus focus je niet teveel op 1 dame. Je zult er altijd wat kunnen vinden.

Terug
Bovenaan Onderaan