Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De hoge tafels aan de kant waar het personeel in en uitgaat om achter de toog te komen , de kant van de lift ?
Dan kan het ook ina geweest zijn 26 j lang bruin haar , en bij haar zit meestal haar vriendin met bril en lang zwart haar Elisa !

Laatste keer dat ik bij SS was, 2 dames na elkaar gehad. Beide gaven aan dat ze uit Servië kwamen. Kan dat alleen nergens terug vinden wie het waren. Of zouden het gewoon Roemenen geweest zijn? Mooiste dame stond vnl aan de hoge tafel achter de bar. Dit met een doorzichtige net "onesie". Iemand idee wie dat geweest kan zijn?
Er zijn al tijden geen Servische dames in Sixsens. Dus waarschijnlijk waren het Roemeense of Bulgaarse dames die dachten meer kans te maken op een kamer door een andere nationaliteit op te geven. "De hoge tafel achter de bar". Er zijn er 2 gezien vanuit de Kino: linksachter en rechtsachter en gezien vanuit de lift zijn er ook 2 1 linksachter en 1 rechtsachter. Kortom met jouw bericht kan niemand een zinnige gok wagen. Ik kan er zo wel 20 opnoemen die vaak in de buurt van een hoge tafel staan. Als je zegt wanneer dat bezoek was, welke hoge tafel je bedoelt en hoe de dames eruit zagen, dan misschien wel.

ga deze week nog een keer naar Sixsens. Behoefte aan warmte in deze koude dagen.

Regelmatig ga ik ook voor een massage. Door hem of door haar. Ze zijn allebei meer dan prima maar wel lichte voorkeur voor haar. Nu weet ik dat zij sowieso op maandag en dinsdag werkt en hij op vrijdag en zaterdag, maar hoe is dit op de woensdag en donderdag?

ga deze week nog een keer naar Sixsens. Behoefte aan warmte in deze koude dagen.

Regelmatig ga ik ook voor een massage. Door hem of door haar. Ze zijn allebei meer dan prima maar wel lichte voorkeur voor haar. Nu weet ik dat zij sowieso op maandag en dinsdag werkt en hij op vrijdag en zaterdag, maar hoe is dit op de woensdag en donderdag?
twee weken geleden was hij er op Donderdag

Vraagje, ik ben van plan om vrijdag weer eens langs te komen. Alleen zit ik een beetje met werk dat ik er pas tussen 21 - 22 kan zijn. Is er dan nog genoeg te beleven of gaan de dames dan langzaam al naar huis? En de dag erna met het event wat start om 20.00 hoe is de verhouding dan meestal qua dames en beren?

Vrijdagavond en zaterdagavond komen er tot zeker 23 uur nog mannen binnen. Enkele dames gaan op tijd naar huis, maar reken tussen 21 en 22 uur zeker op ruim 40 dames. Er zijn dan meer mannen, maar zeker niet alle dames zijn dan continu bezet. Meestal is er een leuke feestsfeer op die avonden door de DJ. Je kunt dus rustig gaan.

Hoe zit het met de gemiddelde leeftijd van de dames? Is het als jonge 30-er interessant daar?

Ik heb vooral ervaring bij privehuizen, massagesalons en SKW. Denk dat ik in een sauna voor recuperatie mss wel een hulpmiddeltje zou gebruiken. Is dit gebruikelijk in het wereldje van de beren ?

Klopt het dat dames toch een prijsverhoging van hebben doorgevoerd van 70430 en 130460?
Ja, dat klopt helaas. Vaste klanten kunnen bij hun vaste dames vaak nog wel voor de oude prijs terecht die graag hun omzet van de vaste klanten op pijl houden.
Ik vermoed dat de dames minder gaan verdienen met deze hogere prijzen, maar we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.
Hoe zit het met de gemiddelde leeftijd van de dames? Is het als jonge 30-er interessant daar?

Ik heb vooral ervaring bij privehuizen, massagesalons en SKW. Denk dat ik in een sauna voor recuperatie mss wel een hulpmiddeltje zou gebruiken. Is dit gebruikelijk in het wereldje van de beren ?
Bij Sixsens zijn er dames van 18 tot en met dames die al meerdere keren hun 39e verjaardag hebben gevierd (DVPs worden op magische wijze nooit ouder dan 39). Overigens hoef je als jongeman niet per se met jongere DVPs naar de kamer. Ik zie bijvoorbeeld regelmatig jonge mannen met een MILF fantasie met Nancy en Natasha naar de kamer gaan. Als jonge 30er zul je veel dames van jouw leeftijd treffen. Het grootste deel van de dames is tussen de 25 en 35.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met een hulpmiddel voor recuperatie? De meeste mannen nemen een ruime pauze tussen de kamers om weer op krachten te komen. In die pauze kun je bijvoorbeeld wat eten en drinken of gebruik maken van de wellness. Dat is zo leuk aan het concept van een saunaclub: 1 keer entree betalen en meerdere keren naar de kamer gaan. Dus ja dat is heel gebruikelijk. Als je het hebt over drugs: die zijn verboden in saunaclubs. YinYang is zelfs gesloten omdat er kleine hoeveelheden drugs zijn gevonden. Dus als ze dat merken zul je buiten worden gezet. Soms is er zelfs een drugshond om bezoekers te controleren.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan