Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De hoge tafels aan de kant waar het personeel in en uitgaat om achter de toog te komen , de kant van de lift ?
Dan kan het ook ina geweest zijn 26 j lang bruin haar , en bij haar zit meestal haar vriendin met bril en lang zwart haar Elisa !

Laatste keer dat ik bij SS was, 2 dames na elkaar gehad. Beide gaven aan dat ze uit Servië kwamen. Kan dat alleen nergens terug vinden wie het waren. Of zouden het gewoon Roemenen geweest zijn? Mooiste dame stond vnl aan de hoge tafel achter de bar. Dit met een doorzichtige net "onesie". Iemand idee wie dat geweest kan zijn?
Er zijn al tijden geen Servische dames in Sixsens. Dus waarschijnlijk waren het Roemeense of Bulgaarse dames die dachten meer kans te maken op een kamer door een andere nationaliteit op te geven. "De hoge tafel achter de bar". Er zijn er 2 gezien vanuit de Kino: linksachter en rechtsachter en gezien vanuit de lift zijn er ook 2 1 linksachter en 1 rechtsachter. Kortom met jouw bericht kan niemand een zinnige gok wagen. Ik kan er zo wel 20 opnoemen die vaak in de buurt van een hoge tafel staan. Als je zegt wanneer dat bezoek was, welke hoge tafel je bedoelt en hoe de dames eruit zagen, dan misschien wel.

ga deze week nog een keer naar Sixsens. Behoefte aan warmte in deze koude dagen.

Regelmatig ga ik ook voor een massage. Door hem of door haar. Ze zijn allebei meer dan prima maar wel lichte voorkeur voor haar. Nu weet ik dat zij sowieso op maandag en dinsdag werkt en hij op vrijdag en zaterdag, maar hoe is dit op de woensdag en donderdag?

ga deze week nog een keer naar Sixsens. Behoefte aan warmte in deze koude dagen.

Regelmatig ga ik ook voor een massage. Door hem of door haar. Ze zijn allebei meer dan prima maar wel lichte voorkeur voor haar. Nu weet ik dat zij sowieso op maandag en dinsdag werkt en hij op vrijdag en zaterdag, maar hoe is dit op de woensdag en donderdag?
twee weken geleden was hij er op Donderdag

Vraagje, ik ben van plan om vrijdag weer eens langs te komen. Alleen zit ik een beetje met werk dat ik er pas tussen 21 - 22 kan zijn. Is er dan nog genoeg te beleven of gaan de dames dan langzaam al naar huis? En de dag erna met het event wat start om 20.00 hoe is de verhouding dan meestal qua dames en beren?

Vrijdagavond en zaterdagavond komen er tot zeker 23 uur nog mannen binnen. Enkele dames gaan op tijd naar huis, maar reken tussen 21 en 22 uur zeker op ruim 40 dames. Er zijn dan meer mannen, maar zeker niet alle dames zijn dan continu bezet. Meestal is er een leuke feestsfeer op die avonden door de DJ. Je kunt dus rustig gaan.

Hoe zit het met de gemiddelde leeftijd van de dames? Is het als jonge 30-er interessant daar?

Ik heb vooral ervaring bij privehuizen, massagesalons en SKW. Denk dat ik in een sauna voor recuperatie mss wel een hulpmiddeltje zou gebruiken. Is dit gebruikelijk in het wereldje van de beren ?

Klopt het dat dames toch een prijsverhoging van hebben doorgevoerd van 70430 en 130460?
Ja, dat klopt helaas. Vaste klanten kunnen bij hun vaste dames vaak nog wel voor de oude prijs terecht die graag hun omzet van de vaste klanten op pijl houden.
Ik vermoed dat de dames minder gaan verdienen met deze hogere prijzen, maar we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.
Hoe zit het met de gemiddelde leeftijd van de dames? Is het als jonge 30-er interessant daar?

Ik heb vooral ervaring bij privehuizen, massagesalons en SKW. Denk dat ik in een sauna voor recuperatie mss wel een hulpmiddeltje zou gebruiken. Is dit gebruikelijk in het wereldje van de beren ?
Bij Sixsens zijn er dames van 18 tot en met dames die al meerdere keren hun 39e verjaardag hebben gevierd (DVPs worden op magische wijze nooit ouder dan 39). Overigens hoef je als jongeman niet per se met jongere DVPs naar de kamer. Ik zie bijvoorbeeld regelmatig jonge mannen met een MILF fantasie met Nancy en Natasha naar de kamer gaan. Als jonge 30er zul je veel dames van jouw leeftijd treffen. Het grootste deel van de dames is tussen de 25 en 35.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met een hulpmiddel voor recuperatie? De meeste mannen nemen een ruime pauze tussen de kamers om weer op krachten te komen. In die pauze kun je bijvoorbeeld wat eten en drinken of gebruik maken van de wellness. Dat is zo leuk aan het concept van een saunaclub: 1 keer entree betalen en meerdere keren naar de kamer gaan. Dus ja dat is heel gebruikelijk. Als je het hebt over drugs: die zijn verboden in saunaclubs. YinYang is zelfs gesloten omdat er kleine hoeveelheden drugs zijn gevonden. Dus als ze dat merken zul je buiten worden gezet. Soms is er zelfs een drugshond om bezoekers te controleren.

Laatst bewerkt:
Dat hangt er natuurlijk een beetje van af hoe vroeg je op moet staan om er dan te zijn. Voor mij begint een relaxdag met wat uitslapen. Dan na een douche 1,5 uur rijden en dan is het meestal ergens tussen half 11 en half 12.

Als je graag begint met een uitgebreid ontbijt en wat wellness rondjes, dan is het zeker de moeite waard om er nog eerder te zijn. Maar zo vroeg zijn er nog niet zoveel dames. Dus ook wat dat betreft heb ik geen grote haast. De meeste dames druppelen tussen 12 en 2 binnen. Vandaar dat ik er bijna nooit om 10 uur ben. Maar als je bijvoorbeeld graag met een vroege dame als Gloria direct naar de kamer wilt, dan is het ook een goed idee om er om 10 uur al te zijn. En dan heb je ook nog eens een parkeerplek vlak bij de ingang.

Ik arriveer meestal tussen 10:00 a 10:15 uur. Afhankelijk van de dag zijn er dan meestal ook al andere mannelijke bezoekers. Dames is lastig te zeggen omdat er sommigen om 10:01 al op de kamer liggen. Een Gloria heeft regelmatig bij opening al een afspraak staan. Ruby & Ariana zijn ook vaak vroege vogels. Het viel mij het afgelopen jaar wel op dat Nancy en Natascha wat later dan voorheen beginnen. Eerst waren ze er eigenlijk altijd al bij opening maar dat is tegenwoordig steeds vaker 11:30 of later.

Ik arriveer meestal tussen 10:00 a 10:15 uur. Afhankelijk van de dag zijn er dan meestal ook al andere mannelijke bezoekers. Dames is lastig te zeggen omdat er sommigen om 10:01 al op de kamer liggen. Een Gloria heeft regelmatig bij opening al een afspraak staan. Ruby & Ariana zijn ook vaak vroege vogels. Het viel mij het afgelopen jaar wel op dat Nancy en Natascha wat later dan voorheen beginnen. Eerst waren ze er eigenlijk altijd al bij opening maar dat is tegenwoordig steeds vaker 11:30 of later.

Misschien dan het wel goed is dat je dan tussen 10-12 volledig kan relaxen

Misschien dan het wel goed is dat je dan tussen 10-12 volledig kan relaxen
Dat hangt helemaal van je zelf af. Eigenlijk is het heel makkelijk, op elk tijdstip. Ga het gesprek aan met jagende meiden. Maar zeg niets toe. Ook niet " misschien later" of "ik ben nu moe" want dat staat min of meer gelijk aan een afwijzing.
Je hebt eigenlijk al gewonnen door het feit dat je in een sauna club bent en dat je het je kunt veroorloven. Al het andere is bonus. Onthoud dat. Ik heb a teveel firsttimers af zien druipen omdat de verwachtingen te hoog waren en ze het besef misten dat ze al in de luxe positie zaten om überhaupt te kunnen gaan clubben.

Ik blijf het moeilijk vinden om een dame af te wijzen als ze jagend bij je komt, bijvoorbeeld in de darkroom
Ik hou juist van jagende dames, maar het moet dan wel weer de juiste dame voor mij zijn.
Het type waar ik van houdt
Iemand tips om netjes af te wijzen ?
Zonder de dame te kwetsen ?

Ik was er trouwens donderdag
Heb heel veel sex gezien in de darkroom

Je mist zo wel hele goede niet jagende dames…

Als je zeker weet dat je er nooit iets mee wilt: "No sorry, you are very beautiful, but you are not my type" "Why not?" "I cannot say why, I just don't feel the click"

Als je er zeker mee wilt, maar niet op dat moment: Geef haar een hand en stel jezelf voor. Vraag haar naam (onthou die!) en waar ze vandaan komt en zeg: "Wow, you are beautiful. I think we will go together, but I need some time. Can you come to me in 1 hour or so?"

In alle andere gevallen: Geef haar een hand en stel jezelf voor. Vraag haar naam en waar ze vandaan komt en zeg "Not right now, I want to look around a little bit more." En als je later wat oogcontact maakt komt ze dan vast wel weer naar je toe.

Ik vindt het altijd jammer dat als je ze in de bar wenkt, zo zo snel naar de kamer willen
En geen tijd hebben voor wat voorwerk op de bank of aan de bar
Misschien tref ik dan de verkeerde ?
Denk dat je de verkeerde dan treft, ik was er gister en heb 3 kamers gemaakt waarvan ik er 2 eerst zeker 1 uur bij de bar/bankjes plezier mee heb gemaakt. Zat totaal geen haast/upselling bij.

Denk dat je de verkeerde dan treft, ik was er gister en heb 3 kamers gemaakt waarvan ik er 2 eerst zeker 1 uur bij de bar/bankjes plezier mee heb gemaakt. Zat totaal geen haast/upselling bij.

Dat is misschien wel dé reden dat ik binnenkort voor het eerste 'een' saunaclub (SS of andere) ga bezoeken. Lijkt me echt fijn om eerst rustig met iemand praatje te hebben en dan pas te gaan kameren.

Ben nog geen ervaringsdeskundige, maar denk dat je dan wel meer magie in de kamer krijgt als je op voorhand al weet dat er een soort klik is

Ja, dat klopt helaas. Vaste klanten kunnen bij hun vaste dames vaak nog wel voor de oude prijs terecht die graag hun omzet van de vaste klanten op pijl houden.
Ik vermoed dat de dames minder gaan verdienen met deze hogere prijzen, maar we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.
Om hier op terug te komen dit klopt inderdaad. Gister vroegen verschillende dames aan mij wat andere dames zich hanteren, en dat was bij de meeste 70/30 130/60. Het antwoord wat ik kreeg was dat alles duurder is geworden dus blijkbaar hier ook.
Dat is misschien wel dé reden dat ik binnenkort voor het eerste 'een' saunaclub (SS of andere) ga bezoeken. Lijkt me echt fijn om eerst rustig met iemand praatje te hebben en dan pas te gaan kameren.

Ben nog geen ervaringsdeskundige, maar denk dat je dan wel meer magie in de kamer krijgt als je op voorhand al weet dat er een soort klik is
Ja klopt! Als je vooraf al weet dat er een 'klik' met de dame is ga je zeker een leuke tijd beleven in de kamer. Maak overigens ook afspraken van te voren om teleurstellingen te voorkomen. Pzc zoenen etc

Bij de dames wat veel pushen en mannen dan soms toch maar toegeven terwijl ze eigenlijk niet zeker weten of ze willen hoor je vaker dat het een matige ervaring was.

Maak overigens ook afspraken van te voren om teleurstellingen te voorkomen. Pzc zoenen etc

Bij de dames wat veel pushen en mannen dan soms toch maar toegeven terwijl ze eigenlijk niet zeker weten of ze willen hoor je vaker dat het een matige ervaring was.

PZC hoeft ook niet, maakt het nog extra veilig. Maar leuke bonus.
Zoenen vind ik wel een must, wordt dat soms toch nog als extra aanzien?

Omtrent dat pushen, dat zal ik moeten merken. Ik ben wel een babbelaar, dus komt hopelijk wel goed

Zoenen vind ik wel een must, wordt dat soms toch nog als extra aanzien?
Sommige vragen dat als €50 extra maar vind ik persoonlijk onzin. Hoort gewoon bij de SixSens service. Goed vragen aan de dame of ze doet wat jij verwacht in 'zoenen' sommige dames zeggen ja maar blijkt vervolgens alleen wat kusjes te zijn en amper tz.

( dame bepaalt trouwens zelf of ze dit doen ja of nee want ze zijn natuurlijk zelfstandig ) maar normaal gesproken zit het erbij inbegrepen.

Ik blijf het moeilijk vinden om een dame af te wijzen als ze jagend bij je komt, bijvoorbeeld in de darkroom
Ik hou juist van jagende dames, maar het moet dan wel weer de juiste dame voor mij zijn.
Het type waar ik van houdt
Iemand tips om netjes af te wijzen ?
Zonder de dame te kwetsen ?

Ik was er trouwens donderdag
Heb heel veel sex gezien in de darkroom
Ik heb vaak dat ik standaard de eerste 2 wegstuur. En dan zie je iemand lopen waarvan je denkt dat is wel wat. Komt ze niet aanlopen ook niet naar oogcontact maken of iets. Er op af stappen is dan naar mijn idee gelijk zoiets van naar de kamer. Terwijl als ze even bij je komt zitten nog een leuk gesprek of even goed kan kijken of je het echt wat vind...

Ik heb vaak dat ik standaard de eerste 2 wegstuur. En dan zie je iemand lopen waarvan je denkt dat is wel wat. Komt ze niet aanlopen ook niet naar oogcontact maken of iets. Er op af stappen is dan naar mijn idee gelijk zoiets van naar de kamer. Terwijl als ze even bij je komt zitten nog een leuk gesprek of even goed kan kijken of je het echt wat vind...
Dir herken ik
Helemaal

Erop af stappen is niet hetzelfde als naar de kamer gaan hoor. Er zijn veel goede dames die helemaal niet of amper jagen zoals Miss Sixsens Lulu. Ik spreek vrijwel alle nieuwe dames even om ze te leren kennen. Ook als ik op dat moment helemaal geen kamer wil maken. Ze bijten niet hoor. Je kunt je gewoon even voorstellen en een gesprekje met ze hebben. Als dat niet goed voelt, dan vertrek je gewoon weer. Sixsens biedt ook veel mogelijkheden voor een gesprekje. Gisteren heb ik dat nog gedaan met Annabel. Knappe jonge dame met een (vind ik) schattig wipneusje. In het gesprek bleek dat ze amper Engels sprak, maar ze kende wel "blowjob with condom". Ik heb haar vriendelijk bedankt voor het gesprekje en ben verder gegaan naar een andere dame. Geen enkel probleem. Dus stap gewoon op een dame af als je denkt dat ze misschien wat voor je is en bedank haar als je in het gesprek toch niet de klik voelt die je graag hebt.

Sixsens is een erg mooie club alleen te ver weg om er veel te komen. Destijds was ik erg fan van Villa Marisol. Daar kende ik de dames en dan weet je wat goed is. Wat nieuw etc. Sixsens 2 a 3x per jaar heb ik toch elke keer het gevoel dat jezelf nieuw bent...

Kent de dames niet en ook de goede namen niet... Aangezien je geen telefoon mee mag kan je niet even gauw het forum raadplegen

Terug
Bovenaan Onderaan