Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMerci! Dan zak ik woensdag af naar het zuidenNormaal werkt zij maandag dinsdag en woensdag, en hij de rest van de week.
Ja, dat klopt helaas. Vaste klanten kunnen bij hun vaste dames vaak nog wel voor de oude prijs terecht die graag hun omzet van de vaste klanten op pijl houden.Klopt het dat dames toch een prijsverhoging van hebben doorgevoerd van 70430 en 130460?
Bij Sixsens zijn er dames van 18 tot en met dames die al meerdere keren hun 39e verjaardag hebben gevierd (DVPs worden op magische wijze nooit ouder dan 39). Overigens hoef je als jongeman niet per se met jongere DVPs naar de kamer. Ik zie bijvoorbeeld regelmatig jonge mannen met een MILF fantasie met Nancy en Natasha naar de kamer gaan. Als jonge 30er zul je veel dames van jouw leeftijd treffen. Het grootste deel van de dames is tussen de 25 en 35.Hoe zit het met de gemiddelde leeftijd van de dames? Is het als jonge 30-er interessant daar?
Ik heb vooral ervaring bij privehuizen, massagesalons en SKW. Denk dat ik in een sauna voor recuperatie mss wel een hulpmiddeltje zou gebruiken. Is dit gebruikelijk in het wereldje van de beren ?
Ik arriveer meestal tussen 10:00 a 10:15 uur. Afhankelijk van de dag zijn er dan meestal ook al andere mannelijke bezoekers. Dames is lastig te zeggen omdat er sommigen om 10:01 al op de kamer liggen. Een Gloria heeft regelmatig bij opening al een afspraak staan. Ruby & Ariana zijn ook vaak vroege vogels. Het viel mij het afgelopen jaar wel op dat Nancy en Natascha wat later dan voorheen beginnen. Eerst waren ze er eigenlijk altijd al bij opening maar dat is tegenwoordig steeds vaker 11:30 of later.
Dat hangt helemaal van je zelf af. Eigenlijk is het heel makkelijk, op elk tijdstip. Ga het gesprek aan met jagende meiden. Maar zeg niets toe. Ook niet " misschien later" of "ik ben nu moe" want dat staat min of meer gelijk aan een afwijzing.Misschien dan het wel goed is dat je dan tussen 10-12 volledig kan relaxen
Denk dat je de verkeerde dan treft, ik was er gister en heb 3 kamers gemaakt waarvan ik er 2 eerst zeker 1 uur bij de bar/bankjes plezier mee heb gemaakt. Zat totaal geen haast/upselling bij.Ik vindt het altijd jammer dat als je ze in de bar wenkt, zo zo snel naar de kamer willen
En geen tijd hebben voor wat voorwerk op de bank of aan de bar
Misschien tref ik dan de verkeerde ?
Denk dat je de verkeerde dan treft, ik was er gister en heb 3 kamers gemaakt waarvan ik er 2 eerst zeker 1 uur bij de bar/bankjes plezier mee heb gemaakt. Zat totaal geen haast/upselling bij.
Om hier op terug te komen dit klopt inderdaad. Gister vroegen verschillende dames aan mij wat andere dames zich hanteren, en dat was bij de meeste 70/30 130/60. Het antwoord wat ik kreeg was dat alles duurder is geworden dus blijkbaar hier ook.Ja, dat klopt helaas. Vaste klanten kunnen bij hun vaste dames vaak nog wel voor de oude prijs terecht die graag hun omzet van de vaste klanten op pijl houden.
Ik vermoed dat de dames minder gaan verdienen met deze hogere prijzen, maar we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.
Ja klopt! Als je vooraf al weet dat er een 'klik' met de dame is ga je zeker een leuke tijd beleven in de kamer. Maak overigens ook afspraken van te voren om teleurstellingen te voorkomen. Pzc zoenen etcDat is misschien wel dé reden dat ik binnenkort voor het eerste 'een' saunaclub (SS of andere) ga bezoeken. Lijkt me echt fijn om eerst rustig met iemand praatje te hebben en dan pas te gaan kameren.
Ben nog geen ervaringsdeskundige, maar denk dat je dan wel meer magie in de kamer krijgt als je op voorhand al weet dat er een soort klik is
Maak overigens ook afspraken van te voren om teleurstellingen te voorkomen. Pzc zoenen etc
Bij de dames wat veel pushen en mannen dan soms toch maar toegeven terwijl ze eigenlijk niet zeker weten of ze willen hoor je vaker dat het een matige ervaring was.
Sommige vragen dat als €50 extra maar vind ik persoonlijk onzin. Hoort gewoon bij de SixSens service. Goed vragen aan de dame of ze doet wat jij verwacht in 'zoenen' sommige dames zeggen ja maar blijkt vervolgens alleen wat kusjes te zijn en amper tz.Zoenen vind ik wel een must, wordt dat soms toch nog als extra aanzien?
Ik heb vaak dat ik standaard de eerste 2 wegstuur. En dan zie je iemand lopen waarvan je denkt dat is wel wat. Komt ze niet aanlopen ook niet naar oogcontact maken of iets. Er op af stappen is dan naar mijn idee gelijk zoiets van naar de kamer. Terwijl als ze even bij je komt zitten nog een leuk gesprek of even goed kan kijken of je het echt wat vind...Ik blijf het moeilijk vinden om een dame af te wijzen als ze jagend bij je komt, bijvoorbeeld in de darkroom
Ik hou juist van jagende dames, maar het moet dan wel weer de juiste dame voor mij zijn.
Het type waar ik van houdt
Iemand tips om netjes af te wijzen ?
Zonder de dame te kwetsen ?
Ik was er trouwens donderdag
Heb heel veel sex gezien in de darkroom
Ik heb vaak dat ik standaard de eerste 2 wegstuur. En dan zie je iemand lopen waarvan je denkt dat is wel wat. Komt ze niet aanlopen ook niet naar oogcontact maken of iets. Er op af stappen is dan naar mijn idee gelijk zoiets van naar de kamer. Terwijl als ze even bij je komt zitten nog een leuk gesprek of even goed kan kijken of je het echt wat vind...
Dir herken ikIk heb vaak dat ik standaard de eerste 2 wegstuur. En dan zie je iemand lopen waarvan je denkt dat is wel wat. Komt ze niet aanlopen ook niet naar oogcontact maken of iets. Er op af stappen is dan naar mijn idee gelijk zoiets van naar de kamer. Terwijl als ze even bij je komt zitten nog een leuk gesprek of even goed kan kijken of je het echt wat vind...
Je mag je telefoon gewoon gebruiken waar op dit moment gerookt word. Ik ben er nooit met lunch/diner dus weet niet of het daar mag. Dacht van welAangezien je geen telefoon mee mag kan je niet even gauw het forum raadplegen
Je mag je telefoon gebruiken in de locker room, in de tuin, in de rooktent en op de veranda. Niet in het restaurant en niet in de rest van de club.Je mag je telefoon gewoon gebruiken waar op dit moment gerookt word. Ik ben er nooit met lunch/diner dus weet niet of het daar mag. Dacht van wel