Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het restaurant hangen duidelijke bordjes dat het niet toegestaan is daar je mobiel te gebruiken. Als je er mee door gaat is het een kwestie van tijd voordat de security je dat persoonlijk duidelijk komt maken. Het lijkt me beter het daar niet op aan te laten komen en gewoon naar de veranda te gaan met je bordje en je mobiel.

Ik denk ook dat elke dame voor ieder weer anders is
Je moet toch ook een soort van klik hebben
Wat voor de een geen hoogvlieger is, is voor de ander soms weer een topper
Althans
Dat is mijn ervaring
Telefoon gebruik ik daar ook gewoon in het restaurant
Als ze dat zien heb je een probleem hoor 😈.
Gisteren kreeg ik een flinke uitbrander van de blonde cheffin omdat ik even snel een nogal serieus dringend berichtje moest beantwoorden. Ik deed dit zeer discreet met de camera plat op mijn schoot, maar dit maakte niets uit.
Ik verontschuldigde me, en zei dat ik mijn telefoon wel even in mijn kluisje ging leggen. Maar dit hoefde niet, zei ze. Ik kon 'm gewoon in mijn zak doen en gebruiken op de locaties die Wandelaar5 in post #1.112 noemde 🙂.

In het restaurant hangen duidelijke bordjes dat het niet toegestaan is daar je mobiel te gebruiken. Als je er mee door gaat is het een kwestie van tijd voordat de security je dat persoonlijk duidelijk komt maken. Het lijkt me beter het daar niet op aan te laten komen en gewoon naar de veranda te gaan met je bordje en je mobiel.
Sorrie ik bedoel ook de veranda
Ik neem mijn bord eten altijd mee naar de veranda
Daar zag er meer met de telefoon

Terug
Bovenaan Onderaan