Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een jonge kerel midden 30 en ben aan het twijfelen om misschien toch eens een bezoek te brengen aan Sixsens.

- Hoe kan men de dames vergelijken met bv. raamprostitutie? Is er voor iedereen wat wils? Zijn ze knap?
- Wast is de beste dag voor de eerste keer te gaan?

Alvast bedankt
 
Ben een jonge kerel midden 30 en ben aan het twijfelen om misschien toch eens een bezoek te brengen aan Sixsens.

- Hoe kan men de dames vergelijken met bv. raamprostitutie? Is er voor iedereen wat wils? Zijn ze knap?
- Wast is de beste dag voor de eerste keer te gaan?

Alvast bedankt
Er is denk ik zeker voor ieder wat wils, zijn de dames knap dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Al moet ik eerlijk zijn het aantal echte optick fucks dus hele mooie dames is naar mijn mening zelden boven de 10 stuks.
En ga je op een maandag of dinsdag zelfs nog een stuk minder als dat kan je blij zijn met 5 ofzo ( maar goed dat is mijn persoonlijke mening ).
Dat is meteen het antwoord op jou 2e vraag ik zou als je een ruime keus uit dames wil hebben tussen de woensdag en zaterdag tussen 14:00 en 22:00 gaan.
Waarbij de zaterdag qua dames de drukste dag is maar ook qua heren dus reken op wachttijd om een kamer op te kunnen.
En als je een dame ziet die je leuk lijkt wacht niet te lang want soms kan het uren duren voor je haar weer ziet.
 
Ben een jonge kerel midden 30 en ben aan het twijfelen om misschien toch eens een bezoek te brengen aan Sixsens.

- Hoe kan men de dames vergelijken met bv. raamprostitutie? Is er voor iedereen wat wils? Zijn ze knap?
- Wast is de beste dag voor de eerste keer te gaan?

Alvast bedankt
Niet vergelijkbaar. De dames zijn knap, nemen de tijd en geven goede service. Verder is de atmosfeer relaxed en plezierig en kun je ook wat met de dames drinken en eten in een leuke ambiance..
 
Ben een jonge kerel midden 30 en ben aan het twijfelen om misschien toch eens een bezoek te brengen aan Sixsens.

- Hoe kan men de dames vergelijken met bv. raamprostitutie? Is er voor iedereen wat wils? Zijn ze knap?
- Wast is de beste dag voor de eerste keer te gaan?

Alvast bedankt

Dit topic heeft 33 pagina's. Misschien even moeite doen en wat lezen?
 
In het verleden heb ik in sixsens gekamerd met een Duitse blonde dame ( groot, blond, b cup). Ik ben helaas haar naam kwijt, iemand misschien een idee over wie ik het heb? 😅
 
Vandaag de vakantie goed begonnen in de SS het was nu goed weer voor het weekend zit ik in het buitenland.
En aangezien je in dit land nooit weet of het daarna nog goed weer is mijn kans gepakt het was om 11 uur al 26 graden in het Limburgse.
Ik dacht op voorhand eigenlijk een dinsdag en vakantie het kan weleens tegen vallen.

Nou dat is me heel goed meegevallen natuurlijk een pak minder dames als van de woensdag tot zondag.
Maar ik vond het gebrek aan kwantiteit wel goed opgevallen door de kwaliteit van de aanwezige dames vnl. het uiterlijk vond ik vandaag beter als menig bezoek op drukkere dagen.
Het is wel qua sfeer een stuk rustiger dat moet ik wel zeggen dat was te merken aan de buitenbar waar maar soms iemand achter de toog stond.

Maar verder zag de tuin er wel heel goed uit moet ik zeggen met de nieuwe ligweide.
Het is allemaal wat leuker aangekleed ook en er zijn nog meer plannen hoorde ik Beate zeggen voor volgend jaar.
Ik moet wel eerlijk zeggen ik hoop dat nieuwe ligbedjes daar een van zijn want deze kunnen na dit seizoen echt bij het oud ijzer.

Qua dames mijn eerst poging was pech hebben de dame wou wel graag naar de kamer maar kon enkel pijpen ivm. de bekende dames problemen dat ging hem voor mij niet worden.
Hierna Nancy weten te scoren deze Bulgaarse sloopkogel heeft een leuke surprise op haar arm laten zetten enkele minuten voor ik met haar naar de kamer ging verder verklap ik nog niks.
Helaas ondanks temperaturen van 30+ graden vandaag geen bbq och ja het gewone eten was redelijk maar smaakt bij dit warme weer als snel minder, al met al een goede dag in een bloedheet Limburg.
 
Ik ben een sportieve jonge gast van 23j. Ik zou aanstaande woesndag of donderdag voor de 1ste keer sixsens willen bezoeken.

Ik heb al reeds veel gelezen van medewandelaars maar ik hoopte toch dat er iemand was die mij binnen bij sixsens wegwijs zou kunnen nemen.

Zoals bijvoorbeeld een korte rondleiding, wat tips en tricks en welke dames op dat moment aan te raden zijn en welke niet.


ziet iemand dit zitten om te doen? Ik zou je heel dankbaar zijn😁.
 
Ik ben een sportieve jonge gast van 23j. Ik zou aanstaande woesndag of donderdag voor de 1ste keer sixsens willen bezoeken.

Ik heb al reeds veel gelezen van medewandelaars maar ik hoopte toch dat er iemand was die mij binnen bij sixsens wegwijs zou kunnen nemen.

Zoals bijvoorbeeld een korte rondleiding, wat tips en tricks en welke dames op dat moment aan te raden zijn en welke niet.


ziet iemand dit zitten om te doen? Ik zou je heel dankbaar zijn😁.
Mocht je er niet uit komen dan kan de man van de bewaking je rondleiden. Dat heb ik ook gedaan. Hier werd al gezegd dat de dames je toch wel als nieuweling herkennen.
 
Ik ben een sportieve jonge gast van 23j. Ik zou aanstaande woesndag of donderdag voor de 1ste keer sixsens willen bezoeken.

Ik heb al reeds veel gelezen van medewandelaars maar ik hoopte toch dat er iemand was die mij binnen bij sixsens wegwijs zou kunnen nemen.

Zoals bijvoorbeeld een korte rondleiding, wat tips en tricks en welke dames op dat moment aan te raden zijn en welke niet.


ziet iemand dit zitten om te doen? Ik zou je heel dankbaar zijn😁.
De meisjes zullen tevreden zijn, eens wat jong bloed in the room, ik ben er ook op donderdagmorgen rond 11 uur
 
Terug
Bovenaan Onderaan