Wow wat een ervaring, even ter referentiepunt.. tot nu toe heb ik alleen ervaring gehad met de ramen en privéhuisjes. Nog nooit bij een saunaclub geweest. Toen ik hoorde dat mijn vaste dame hierheen was verhuist was ik niet blij, verder rijden en onbekend terrein.. 70euro entree wat ik niet gewend ben.
Maar alles heeft me aangenaam verrast. De sfeer is super, iedereen is superaardig en de dames over het algemeen meer aantrekkelijk in mijn ogen. Ik was van plan 2uur te blijven met mijn dame maar we hebben er samen een mooie dag van gemaakt, 4x 1uur met telkens ertussenin samen chillen, eten.. het voelde als een vakantie, even weg van de donkere ramenbuurt waar we elkaar normaal treffen
Het eten was lekker maar als je kijkt naar het aanbod en aantal bezoekers had ik persoonlijk iets meer keuze verwacht. De kamers mogen een opknapbeurt gebruiken maar het is ook niks bouwvalligs of beneden de maat. Ik verwacht echter wel airco op de kamers in zo'n club maar die hebben ze niet.
Al met al de hele ervaring smaakt naar meer, ik kan niet wachten en denk dat ik volgende week weer terug ga. Wat ik vooral heen fijn vond was het aanbod dames, dat je ze rustig kon bekijken vanuit je lounge of bar en een fatsoenlijk praatje kunt maken voordat je een keuze maakt.