Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeen op verlof!Weet 1 van onze vaste bezoekers of natasja en die andere bimbo dame aanstaande maandag aanwezig zijn ? Ik wil langs gaan maar moet ruim 2 uur rijden
Enige idee wanneer ze terug zijn ?Neen op verlof!
Zodra ze weer op het aanwezigheid lijstje van Bachatero staan. Gepland is 7 of 8 juni, maar bij dames weet je het nooit zeker.Enige idee wanneer ze terug zijn ?
Alev is sedert vorige week zondag niet meer in SsZodra ze weer op het aanwezigheid lijstje van Bachatero staan. Gepland is 7 of 8 juni, maar bij dames weet je het nooit zeker.
Tot die tijd nemen Alev en Celine hun diensten waar
Alexa weer aan het werk? Ik dacht dat ze zou stoppenOnder meer aanwezig op vrijdag 3 mei 2024 : 48 + 1 anoniem + 2 onbekend= 51
Roemeens: Alena, Alexa, Anaïs, Andrea, Ariana, Azalea, Brianna, Cristina, Elisa, Eva bl, Ina, Irina bl (N), Janina, Lulu, Lia, Lorie, Louiza, Marie, Ruby, Saira, Selena (N), Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Alexandra, Domenica, Jasmine, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Mini/Holly, Stacey, Veronica, Victoria,…
Overigen: Antonia (Hong), Carmen (Port), Cataleya (Hong), Celina (Turk), Deborah (Port), Gloria (Oekr), Joanna (Po), Lana2 (D)(N), Leticia (Hong), Meghan (Hong), Natalia (Oekr), Sonja (Nig), Stefania (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Viviane, Ariana & Elisa, Deborah
Recente terugkomers : Meghan, Janina, Ruby, Victoria,…
Click
Alle 3 zijn goed. Donderdag zijn we de meeste vrouwen. Maar dan zijn er ook meer mannen en dus krijg je dan soms een dame net niet te pakken wanneer jij graag zou willen. Die kans is dinsdag kleiner, maar dan zijn we ook minder dames. Woensdag zit daar tussen in.Welke dagen zijn aan te bevelen doordeweeks?
Kan ik het beste dinsdag, woensdag of donderdag gaan?
Het beste dus woensdag gaan en als het tegenvalt kan ik uitbreiden naar donderdagAlle 3 zijn goed. Donderdag zijn we de meeste vrouwen. Maar dan zijn er ook meer mannen en dus krijg je dan soms een dame net niet te pakken wanneer jij graag zou willen. Die kans is dinsdag kleiner, maar dan zijn we ook minder dames. Woensdag zit daar tussen in.
Daar is geen zinnig woord over te zeggen. Vorig jaar was het niet erg druk. En ook niet heel rustig. Maar als jij graag op rustige dagen komt, schrijf dan A.U.B. ook een keer een verslag of een dames recensie…Natuurlijk op basis van het verleden en eerdere ervaringen op Hemelvaart.
Mijn eerste keer, happy hour entree (60)Ik ben ook van plan om een keer de stap richting de saunaclub te maken onder het mom van je moet alles een keer geprobeerd hebben. Met hoeveel dames gaan jullie gemiddeld richting de kamer, dan kan ik mijn rekensom maken en hoeveel tijd besteden jullie in de club?
Ik ben ook van plan om een keer de stap richting de saunaclub te maken onder het mom van je moet alles een keer geprobeerd hebben. Met hoeveel dames gaan jullie gemiddeld richting de kamer, dan kan ik mijn rekensom maken en hoeveel tijd besteden jullie in de club?
Bilderberg Kasteel Vaalsbroek is goed en niet te duurMijn eerste keer is alweer heel wat jaren terug en was in Golden Time.
Wat Wandelaar5 zegt sluit ik me bij aan, het verschilt per persoon en per keer dat ik er toen was.
De ene keer was ik in totaal met entree en 2-5 bezoeken zo'n € 300,- kwijt en een andere keer was ik er 2 dagen achter elkaar en liet ik alles tesamen tussen de € 800,- en € 1200,- achter.
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Ik ga volgende week dinsdag/woensdag voor het eerst kijken in SS en ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen. Als het bevalt zou het zomaar kunnen dat ik een hotel zoek en er nog een dag aan vast plak.
Heeft iemand nog tips voor een hotel in de buurt?