Zijn dat die 2 met die grote silicone tieten ?Nancy en Natascha want geiler wordt het niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZijn dat die 2 met die grote silicone tieten ?Nancy en Natascha want geiler wordt het niet.
Zoals Volmer zegt zijn Nancy en Natasha het meest beroemde stel voor een trio. Inderdaad met grote siliconen borsten. In het algemeen is een trio beter als de dames op elkaar ingespeeld zijn. Dus vraag een favoriete dame wie ze graag meeneemt naar de kamer.Welke dames vormen de beste duo's voor een trio (en waarom)?
Donderdag is een perfecte dagIs het de moeite om op een doorde weekse dag te gaan zoals bv een donderdag? En zijn er dan veel dames aanwezig vanaf de opening?
Ja, dat is de moeite waard. Zelfs op een maandag zijn er 20+ dames. Op een donderdag eerder 40+. Er is geen club in de buurt met dergelijke aantallen. Op donderdag zijn er ook minder mannen dan op vrijdag en zaterdag dus het is makkelijker sommige dames te pakken te krijgen.Is het de moeite om op een doorde weekse dag te gaan zoals bv een donderdag? En zijn er dan veel dames aanwezig vanaf de opening?
Tot donderdag danDonderdag is een perfecte dag
Nee Natasha in GT was een Roemeense dame. Die onder andere namen ook nog o.a. in LR en PHG heeft gewerkt. Deze Natasha in Sixsens is Bulgaars.Is dat de Natascha van goldentime destijds?
Dit zal van man tot man verschillen. Het geen ik hier lees en bij u top is zou bij mij een flop zijn . Smaken verschillen ook kwa dames . Dus echt vergelijken gaat niet lukken denk .wandelaar5, je maakt me echt nieuwsgierig naar die pijpmondjes van jouw toppertjes aangezien Nancy zelfs niet eens in je top 3 staat.
Die pakt hem zo diep, volledig in de keel, zoveel spuug en geile kokhalsgeluidjes. Ondertussen haar laten squirten terwijl ze jou diep pijpt. Staat voor mij op eenzame hoogte.
Wat veronderstel jij onder goed pijpen? Dan moet ik zeker Vanessa en Mimi eens testen
Iedereen heeft een voorkeur voor bepaalde dames. Wat de ene wandelaar fijn en lekker vindt dat een dame doet, hoeft een andere wandelaar dat niet te vinden.@frikandel Helemaal eens met Eric. Ik ben nog nooit met Nancy naar de kamer geweest. Dus daar kan ik helemaal niet mee vergelijken. Ik ben met zeker 3 dames naar de kamer geweest waarover ik hoorde dat ze fantastische pijpkwaliteiten hadden en voor mij waren die eerder matig. Zo hard mogelijk recht op en neer werkt bij mij bijvoorbeeld niet zo.
Ik ken meer mannen die Vanessa en Mimi zo'n beetje het beste vinden op dat gebied in Sixsens, maar ook mannen die hun pijpkwaliteiten niet zo bijzonder vinden. Probeer ze eens en dan weet je of er een match is.
Ik ben er ook maar dan moet die koffie wel voor de dames binnen komenIemand al ervaring met Ella , zeer slanke, kort blond haar, tatoeages?
Ben donderdag weer present voor wie koffie wil drinken
Heeft de dame die je bedoelt silliconen? Dan zou het Anja kunnen zijn.Hey jongens, hoe heet de Roemeense met dikke tieten die altijd bij een andere blonde is met een beetje (nogal wat) buik ?
Met een Heel geil kopje erop.
Was er afgelopen donderdag.
Ja daar heeft iemand onze lieve heer een handje(of 2) geholpen.Heeft de dame die je bedoelt silliconen? Dan zou het Anja kunnen zijn.
Oeh dat klinkt wel geil ja. Werkt Nancy nog? Dan ga ik aankomende donderdag eens kijken. Maar hoe vind ik haar ?!?!Nancy
Die pakt hem zo diep, volledig in de keel, zoveel spuug en geile kokhalsgeluidjes. Ondertussen haar laten squirten terwijl ze jou diep pijpt. Staat voor mij op eenzame hoogte.
Wat veronderstel jij onder goed pijpen? Dan moet ik zeker Vanessa en Mimi eens testen
Zij vindt jou . Als je tegen 4 grote siliconen borsten aan kijkt dan hebben Nancy en Natasha (ze zijn meestal samen en zullen ook een trio aanbieden) jou gevonden. Ze beginnen meestal vroeg en lopen veel rond. Als ze jou na een tijd nog niet gevonden hebben, dan zeg je tegen de receptie (kan je ook doen bij aankomst) en bardame dat je op zoek bent naar hen. Dan worden ze wel gewaarschuwd.Oeh dat klinkt wel geil ja. Werkt Nancy nog? Dan ga ik aankomende donderdag eens kijken. Maar hoe vind ik haar ?!?!
Hangen rond half 11 / 11 uur rond bij de kino of restaurant. Oudere dames met alles nep …. brrrr mij niet gezienZij vindt jou . Als je tegen 4 grote siliconen borsten aan kijkt dan hebben Nancy en Natasha (ze zijn meestal samen en zullen ook een trio aanbieden) jou gevonden. Ze beginnen meestal vroeg en lopen veel rond. Als ze jou na een tijd nog niet gevonden hebben, dan zeg je tegen de receptie (kan je ook doen bij aankomst) en bardame dat je op zoek bent naar hen. Dan worden ze wel gewaarschuwd.
Ja excuses maar het kan me niet bekoren. Ze zijn wel aardig en respectvol ook tegen mij maar weten net als vele anderen dat ze geen kans maken.Voor een jonge squirtende dame kan ik je Sabina in Venus Hamminkeln aanbevelen. Ze rekent er wel extra voor.
Reiziger2 toont wat weinig respect, maar hij heeft deels wel een punt. Nancy en Natasha hebben hun 39e verjaardag al een paar keer gevierd. En hun borsten zijn van siliconen. Maar tegelijk zorgen ze erg goed voor hun lijf. Er zullen veel dames van 39 jaloers zijn. Daarnaast geven de dames al jarenlang top service. Ik heb echt nog nooit iemand gesproken die ontevreden van de kamer kwam met hen. Alleen al daarvoor verdienen ze meer respect dan het vorige bericht. Ze maken ook nog steeds veel kamers, dus er zijn genoeg mannen die er anders over denken.
Ik zoe dat Sabina wel meer leegtrekt dan je balzak. Je zak geld ookVoor een jonge squirtende dame kan ik je Sabina in Venus Hamminkeln aanbevelen. Ze rekent er wel extra voor.
Reiziger2 toont wat weinig respect, maar hij heeft deels wel een punt. Nancy en Natasha hebben hun 39e verjaardag al een paar keer gevierd. En hun borsten zijn van siliconen. Maar tegelijk zorgen ze erg goed voor hun lijf. Er zullen veel dames van 39 jaloers zijn. Daarnaast geven de dames al jarenlang top service. Ik heb echt nog nooit iemand gesproken die ontevreden van de kamer kwam met hen. Alleen al daarvoor verdienen ze meer respect dan het vorige bericht. Ze maken ook nog steeds veel kamers, dus er zijn genoeg mannen die er anders over denken.
Meeste onder de 30Zijn er daar in sixthsense veel meisjes tussen de 20 en 30 ? Of eerder de meesten rond de 40 ?