Anoniempje16
Newbie
Bilderberg Kasteel Vaalsbroek is goed en niet te duur
Ook goed te doen met een taxi van en naar SS?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBilderberg Kasteel Vaalsbroek is goed en niet te duur
Ja alleen moet je soms lang wachten op een taxi. De ene keer dat ik het deed had ik het geluk dat Anja een klant van haar vroeg mij een lift terug naar het hotel te gevenOok goed te doen met een taxi van en naar SS?
Ja alleen moet je soms lang wachten op een taxi. De ene keer dat ik het deed had ik het geluk dat Anja een klant van haar vroeg mij een lift terug naar het hotel te geven
Nee een lieve DvP. Ik ben nooit met haar naar de kamer geweest en toch deed ze dit voor mijBedankt voor de info!
Anja is de theke-vrouw neem ik aan?
Hotel Gulpenerland ben ik wel eens gebleven. Goed te doen met taxi. Ook erg mooie kamer, goedkoper dan die Bilderberg en met nachtportier. Er zijn ook nog wel een paar goedkopere opties, maar soms kun je daar niet laat naar binnen en ik weet niet hoe goed die zijn.
Hotel Kasteel Bloemendal/Vaals ook heel mooi en soms kom je daar wel een dame uit SS tegen (...)
Oei, dat willen de dames juist vermijden …Hotel Kasteel Bloemendal/Vaals ook heel mooi en soms kom je daar wel een dame uit SS tegen (...)
Ik stem voor een buiten sauna!Ik begreep vervolgens dat ze eindelijk de vergunning rond hadden om van het naastgelegen perceel de tuin erbij te betrekken.
Extra kamers of tuinhuisjes te gaan installeren en eventueel nog een parking voor dames ofzo.
Maakt toch niet uit we hebben allemaal ballen, dik en dun.Wellicht een vraag die hier nog niet gesteld is, maar omdat ik nog nooit in Sixsens ben geweest en dit wel graag wil maar erg onzeker ben: Kan iemand mij vertellen wat voor ijsberen er rondlopen? Zijn dit goed jonge (gespierde) macho mannen, of juist oudere mannen. En hoe is de sfeer tussen de bezoekers over algemeen?
Een mix. Overdag zijn de 40+ers (tot ca. 75, een enkeling nog ouder) in de meerderheid, 's avonds komt er meer jonger publiek binnen; 18 tot 40. Maar dan zijn die ouderen er deels ook nog en overdag zijn er ook jongere ijsberen.Wellicht een vraag die hier nog niet gesteld is, maar omdat ik nog nooit in Sixsens ben geweest en dit wel graag wil maar erg onzeker ben: Kan iemand mij vertellen wat voor ijsberen er rondlopen? Zijn dit goed jonge (gespierde) macho mannen, of juist oudere mannen. En hoe is de sfeer tussen de bezoekers over algemeen?
Nee veel oudere mannen. Geen reden om onzeker te zijn. Bovendien houden veel dames niet van macho mannen, volgens mijn favoriete dame zijn dat geen echte mannen. De sfeer is beter dan in de meeste clubs, erg gemoedelijkWellicht een vraag die hier nog niet gesteld is, maar omdat ik nog nooit in Sixsens ben geweest en dit wel graag wil maar erg onzeker ben: Kan iemand mij vertellen wat voor ijsberen er rondlopen? Zijn dit goed jonge (gespierde) macho mannen, of juist oudere mannen. En hoe is de sfeer tussen de bezoekers over algemeen?
Dat doet vrijwel elke dame wel.Volgende week nog een bezoekje brengen en vroeg mij af of er dames gespecialleerd waren in erotische massages?
Volgende week nog een bezoekje brengen en vroeg mij af of er dames gespecialleerd waren in erotische massages
Masseren wel maar een echte erotische massage is een vak apart.Dat doet vrijwel elke dame wel.
Ik ga volgende week voor het eerst naar SS. Entree 70 en half uur 50 euro?
Zo ja, is dat inclusief TZ en beffen?
Dank u.
Oh sinds wanneer …. Ik was toch al een geval apartPrijzen zijn nu 70 120 en niet 60 110