Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks ik vernam dat ze er vandaag weer zou zijn maar wie weet een indianenverhaal.Samantha is er maanden geleden terug geweest maar is er niet meer welkom vanwege buitensporige prijzen en dan spreek ik niet over 50 euro. Hier heeft men dus onmiddellijk ingegrepen.
Klopt deze is hier werkzaam , we hebben deze avond zeker een half uur met haar zitten praten !In het Limburgse gaan de laatste tijd de geruchten dat Barbie aka Samantha uit Den Haag bekend van diverse TV programma's op RTL.
Soms in de SS werkzaam zou zijn ze heeft ook zo een onlyfans pagina dus verbazen zou het me niet.
Maar iemand die haar ook daadwerkelijk eens echt heeft gezien daar of is het een dame die er gewoon op lijkt en zich ook Barbie noemt als het verhaal al klopt?
In het Limburgse gaan de laatste tijd de geruchten dat Barbie aka Samantha uit Den Haag bekend van diverse TV programma's op RTL.
Soms in de SS werkzaam zou zijn ze heeft ook zo een onlyfans pagina dus verbazen zou het me niet.
Maar iemand die haar ook daadwerkelijk eens echt heeft gezien daar of is het een dame die er gewoon op lijkt en zich ook Barbie noemt als het verhaal al klopt?
@Turbo ik heb het ze net gevraagd. Ze zijn er nog om 22:00 uur. Veel plezier!Heren,
Weet 1 van jullie of nancy en natasha morgen avond rond 22:00 nog in ss zijn ? Ben van plan af te reizen.
Ja, ze kwam een uur geleden binnen. En ze vertelde me net dat ze hier vast komt werken. Morgen vanaf 11 uur is haar plan nu.Is barbie vandaag aanwezig van oh oh cherso?
En weet iemand ook de tarieven die ze vraagt?Ja, ze kwam een uur geleden binnen. En ze vertelde me net dat ze hier vast komt werken. Morgen vanaf 11 uur is haar plan nu.
Khad gisteren gehoord dat ze wel meer vroeg dan gewoonlijk , misschien kan je afpingelen !En weet iemand ook de tarieven die ze vraagt?
@Turbo vraag ik speciaal aan de dames om langer te blijven voor je en dan kom je niet opdagen…Heren,
Weet 1 van jullie of nancy en natasha morgen avond rond 22:00 nog in ss zijn ? Ben van plan af te reizen.
Excuses ! Kom vanuit de hoofdstad, zat gigantisch tegen qua verkeerd..@Turbo vraag ik speciaal aan de dames om langer te blijven voor je en dan kom je niet opdagen…
onlyfans pagina
Sissi gaat naar huis midden januari...Wie heeft er hier al gekamerd met Sissi die onlangs zou beginnen zijn? Heb al over haar gelezen dat ze redelijk nieuw zou zijn, een iets verlegen type is, maar zeker moeite zou zijn.
Midden januari zou ik met een vriend naar SS gaan.
Hierboven over haar van iemand anders al zeer positief gelezen.
Wat ik graag nog zou willen weten is hoe ze eruitziet, wat ze vraagt, diensten die ze aanbiedt,..
Alvast bedankt!
Aaaah jammer.. Zitten er andere dames zoals het type van Sissi?Sissi gaat naar huis midden januari...
Wat mij betreft : NEE, she is the absolute one of a kind !Aaaah jammer.. Zitten er andere dames zoals het type van Sissi?
Dan best zien om mss begin januari proberen langs te gaan dat ik Sissi misschien nog kan tegenkomen. Wat is haar kleur van haar? Iets typisch waarmee ik ze kan herkennen? Bepaalde dagen dat ze er niet is?Wat mij betreft : NEE, she is the absolute one of a kind !
Maar er zijn veeeel andere leuke meiden in Six
Bijvoorbeel : donderdag heb ik een vrij nieuw dame vanuit Hongarije ontmoet, Jessica is haar naam : het was een van mijn beste kamer dit jaar en kamers heb ik heel veel achter de rug in 2024.
Dus...
Jessica is eind 20, lange blond haar, niet dun maar ook niet dik, ze bevindt zich meestal rechts als je de bar intreedt...Jessica ga ik ook onthouden, wat voor type is deze dame ?