Seks parkeerplaatsen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring op parking tankstation heusdenzolder op e314 of is het e313 nu ? Als je van Overpelt komt richting hasselt .vandaag gestopt daar om te tanken en zag dat de bosjes daar op die parking nog niet afgesloten zijn met hekken zoals de meeste parkings al wel zijn .meschien wel is daar dan een dogging sessie doen met vrouwtje .
Ben ook benieuwd en mochten jullie binnenkort gaan let me know 😉
 
Iemand ervaring op parking tankstation heusdenzolder op e314 of is het e313 nu ? Als je van Overpelt komt richting hasselt .vandaag gestopt daar om te tanken en zag dat de bosjes daar op die parking nog niet afgesloten zijn met hekken zoals de meeste parkings al wel zijn .meschien wel is daar dan een dogging sessie doen met vrouwtje .
misschien is overdag parking "holven" ook een optie of ergens in de buurt van lommel
 
Heey, Mijn vriendin zou graag eens dogging doen ( vanuit de wagen).Weet er iemand waar er geschikte plekken zijn hiervoor ? Ruime regio rond Temse.

Eventueel plek waar er wat hetero (geen gay) mannen of koppels komen.
Hey Kevin,
Ik heb wel interesse om tot de regio rond Temse te komen voor een dogging met je vriendin.
Lijkt me fantastisch. Net zoals met Anouk4You meer dan tien jaar geleden die op parkings in de Kempen kwam en waar ik veel langs ben geweest. Heb zelfs in twee filmpjes van haar mogen meedoen. Jammer dat we gestopt is. Jouw vriendin kan een waardige opvolgster worden.
Je mag me altijd een pb sturen.
Groetjes,
J
 
Beetje off topic maar wat moet ik mij eigenlijk voorstellen bij zo'n parkeerplaats onmoetingsplek? Als hetero man dacht ik eigenlijk altijd dat hier alleen die homo mannen op afkwamen. Of komen er ook vrouwen? En hoe gaat dat verder in zijn werk? Ik ben nog een beetje nieuw in 'dit wereldje' maar wel nieuwsgierig.
 
Beetje off topic maar wat moet ik mij eigenlijk voorstellen bij zo'n parkeerplaats onmoetingsplek? Als hetero man dacht ik eigenlijk altijd dat hier alleen die homo mannen op afkwamen. Of komen er ook vrouwen? En hoe gaat dat verder in zijn werk? Ik ben nog een beetje nieuw in 'dit wereldje' maar wel nieuwsgierig.

Ik lees even mee, ook nieuw voor mij en ook geïnteresseerd als hetero man in vrouwen die daar komen.
Ben al op verschillende parkeerplaatsen even wezen kijken maar verkeerde tijdstippen denk ik of verkeerde plek. want zag niks gebeuren haha.
( Vlietland en Noord AA) maarja daar zijn meer dan 1 parkeer terrein zeg maar)

Beetje wegwijs is welkom !
 
Als ik wel eens op een parkeerplek kom en ik zie iemand in een auto wachten, is het altijd een man.
@neuksas ik snap het spannende van spontane, niet geplande acties, maar ga je dan zomaar ergens heen en komen de mannen dan vanzelf wel?
 
Hey Kevin,
Ik heb wel interesse om tot de regio rond Temse te komen voor een dogging met je vriendin.
Lijkt me fantastisch. Net zoals met Anouk4You meer dan tien jaar geleden die op parkings in de Kempen kwam en waar ik veel langs ben geweest. Heb zelfs in twee filmpjes van haar mogen meedoen. Jammer dat we gestopt is. Jouw vriendin kan een waardige opvolgster worden.
Je mag me altijd een pb sturen.
Groetjes,
J
Staan die filmpjes ergens online?
 
Terug
Bovenaan Onderaan