Recensie Ina (Roe), Antwerpen, Verversrui 20/1 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren avond niet gezien.
Ik was er maar tot 21u30.

Ik zou toch eens gaan kijken vanavond mocht ik jou zijn. Is ze er niet, kan je altijd een ander kutje zoeken waar je je tong kan op los laten ...
Het ging mij specifiek om het heerlijke kutje van Ina. Helaas was ik niet in de buurt dus een hele rit wagen en voor niets komen leek me een te grote gok. Volgende keer nieuwe poging.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was dringend die dag, ik had het super hard nodig!
Sympathieke babbel aan de deur, mocht direct binnen en naar boven. Klein beetje wassen aan de wasbak en dan op het bed gestart met strelen en knuffelen. Tongzoenen was echt verboden.
Heerlijk voorspel, overgaand in intiem.
Zalige 20 minuten 😍
 
Voor ik dit forum recent ontdekte, kwam ik enkele keren per jaar bij Ina. Is al heel tijdje geleden. Werkt ze nog ? En zo ja, op welke dagen ?
Ina is momenteel al een tijdje niet meer werkzaam in het SKW. Werkt momenteel in Nederland ( ging daar proberen of het beter was dan hier ). Wie weet zien we Ina dan na een tijdje weer hier opdagen. Zou in Gorinchem (Nederland ) op dit moment werken.
 
Succes alvast maar mms een speld in een hooiberg. Heb het van een collega van Inna vernomen. Meer wist ze ook niet. Waar en welke club geen idee. Eens daar in Nederland kunnen ze nog steeds veranderen natuurlijk dat weten wij niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan