Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hee topper: wil je me even aangeven wie die jonge meiden zijn in Escape? Roemeense Gina? en wie dan nog meer?
de overige dames die er zitten als ik er ben zijn de 30 al lang gepasseerd hoor. En ook zeker niet bleu en op hun mondje gevallen. De indruk wekken dat het hier om jonge, onervaren en wereldvreemde dames gaat is wel erg ver gezocht.
*zucht* over het algemeen in deze branche, maar goed het is nog steeds erg wat die slaapzaal betreft al is iemand dan geen 20er maar een 30er
Jeetje sommige op dit forum echt...
 
Ik zeg wel dat we 1 ding niet moeten vergeten die slaapzaal voor dames of het een schuur is zo wat het ook is dat is buiten de escape om s,avonds om een bepaald tijdstip is het sluitingstijd en dan moet iedereen eruit die slaapzaal zouden ze wel eens van iemand anders kunnen huren dan van eigenares escape dus dan heeft dat niets met elkaar te maken dames kiezen zelf ervoor om naar zo'n slaapzaal te gaanhet is ze niet verplicht om daar

*zucht* over het algemeen in deze branche, maar goed het is nog steeds erg wat die slaapzaal betreft al is iemand dan geen 20er maar een 30er
Jeetje sommige op dit forum echt...
de dames hebben daar zelf voor gekozen om daar te slapen ze zijn niet gedwongen om daar te slapen,omdat hotel te duur is
 
Terug
Bovenaan Onderaan