WHEM Diana, Temse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vermoedelijk chinees carousel ... Kunt altijd een gokje wagen en in geval van andere of oudere dame gewoon weggaan.

Kunt ook gewoon de nummer bellen, beetje wachten en dan ophangen. Krijg je bijna per kerende een text met "Hi Baby" prijzen/mogelijkheden en adress dan weet je al genoeg.

Oké, ze is een best ager. 46. Echt waar. Oké, het gezicht is "geprepareerd" met make-up en Photoshop. Maar het lichaam is echt. Als je van vriendinnenseks en een goede massage houdt, is zij een goede keuze. Vooral als je zelf een beste agente bent en een goede service op prijs stelt.

Zij is niet de beste keuze, Als je een jonge stier bent en je wilt alleen maar boem boem maken. Dan moet je bij een jonge kip gaan die alleen geïnteresseerd is in snel geld verdienen.

Ik ben niet haar manager, maar een goede vriend. En ik weet waarom.

Helaas stelde haar personage me teleur. Ik dacht dat ze van me hield. Ik heb haar verschillende keren cadeautjes gegeven. Voornamelijk met geld. Ze bleef me om financiële steun vragen. Zogenaamd omdat haar bedrijf niet liep. Ik liet me steeds overhalen.
Uiteindelijk heb ik haar een paar duizend euro gegeven. Zonder dat daar iets tegenover stond.
Ze bedankte me altijd. Maar op een gegeven moment had ik er genoeg van.
Ik heb het contact nu voorgoed verbroken.
Ik wil graag met haar afrekenen.
Maar omdat ik haar persoonlijke problemen ken, ga ik dat niet doen.
Soms hadden we plezier samen.
Na elke date met haar was ik heel gelukkig.
Als gefrustreerde echtgenoot was ik blij dat ze bestond.
ze bestond. Ze heeft een leuke manier om mannen om haar vinger te winden. Ik denk dat ik het weer zou doen als ik bij haar in de buurt was. 🥰

Oké, ze is een best ager. 46. Echt waar. Oké, het gezicht is "geprepareerd" met make-up en Photoshop. Maar het lichaam is echt. Als je van vriendinnenseks en een goede massage houdt, is zij een goede keuze. Vooral als je zelf een beste agente bent en een goede service op prijs stelt.

Zij is niet de beste keuze, Als je een jonge stier bent en je wilt alleen maar boem boem maken. Dan moet je bij een jonge kip gaan die alleen geïnteresseerd is in snel geld verdienen.

Ik ben niet haar manager, maar een goede vriend. En ik weet waarom.
Dit is vertaald Nederlands :)

Dit is vertaald Nederlands :)
Yes. I know the Lady from Germany. I have visited her often. We became friends. But I can recommend her. You won't regret it. She is an exclusion concerning chinese Girls.
I did not often meet Ladies like her.
And I went also to her, when I had problems with my back. With her massage my pain was blown away.
And with her lovely and charming personality I was healed anyway.
Each date with her was like a little holiday. 🥰

Alee grote baas Chinees eindelijk aan het woord :) enkel berichten over dat ene Chinees meisje :)
Ik ken ook andere meisjes. Maar hier in Duitsland. Ik ben niet haar baas. Gewoon een vriend.
Helaas kan ik niet over andere meisjes in Nederland of België praten.
Oké: ik wilde een beetje reclame maken voor deze geweldige vrouw. Dat is alles.

Terug
Bovenaan Onderaan