Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allemaal, zoals jullie misschien al weten, zijn de topspelers van het Dotinchem-team, Natasha en Gina, vertrokken. Ruby zou op 1 juli terugkeren, maar ze is tot nu toe niet aanwezig geweest. Moeten we concluderen dat zij ook het team heeft verlaten? Als dat het geval is, lijkt het waarschijnlijk dat het Dotinchem-team al gedegradeerd is naar een lagere divisie.
Lul verhaal dus! Had ik gewoon vrij destijds.
 
Vandaag stond in kamer 28 een slanke dame met donker lang haar en een bescheiden C cup (gok siliconen). Leuke uitstraling, maar was steeds bezet. Wie is deze dame? Net als haar overbuurvrouw NL Gina op k25 druk bezet
 
Dit is een debutante en er is veel mogelijk voor weinig. Zelfs nzc. Dus ik heb afgezien van haar diensten gebruik te maken. Zonder mij te kennen wilde ze alles wel doen. Loop liever geen risico's als ik het vooraf weet.
Ze heeft het overigens redelijk druk, zal wel een tijdje blijven incasseren en dan weer elders haar kunsten vertonen
 
Dit is een debutante en er is veel mogelijk voor weinig. Zelfs nzc. Dus ik heb afgezien van haar diensten gebruik te maken. Zonder mij te kennen wilde ze alles wel doen. Loop liever geen risico's als ik het vooraf weet.
Ze heeft het overigens redelijk druk, zal wel een tijdje blijven incasseren en dan weer elders haar kunsten vertonen
Heb je toevallig ook nog een prijsindicatie voor de kunsten van deze dame?
 
Dit is een debutante en er is veel mogelijk voor weinig. Zelfs nzc. Dus ik heb afgezien van haar diensten gebruik te maken. Zonder mij te kennen wilde ze alles wel doen. Loop liever geen risico's als ik het vooraf weet.
Ze heeft het overigens redelijk druk, zal wel een tijdje blijven incasseren en dan weer elders haar kunsten vertonen
Maar natuurlijk.
Les 1 in handboek voor de wandelaar:De meeste nieuwe dames beloven je gouden bergen als lokaas.Ijzer om oud lood en desillusie zijn later jouw deel.
 
Ik wil binnenkort eens een bezoekje brengen in Doetinchem dit zal uiteraard in het weekend worden. Is parkeren gratis geen entree ? En welke tijdstippen is de meeste bezetting? Gezien ze savonds behoorlijk vroeg sluiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan