Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En waar gaan de wandelaars nu naar toe dan?
Wat is een aanrader of wat zijn de aanraders?
Inderdaad is er in de regio verder niet veel. Almelo is een vergelijkbaar geval: super locatie om te wandelen maar zeer beperkt aanbod met maar 1 of 2 toppers.
Nijmegen is niets en heeft mij ook nooit getrokken. Casa Rossa is een goed alternatief maar beperkte bezetting.... Voor wat betere privehuizen kun je dan in Apeldoorn bij Fleur of nog verder in Amersfoort terecht. Qua raambuurten in NL vind ik eigenlijk alleen nog Eindhoven en Den Haag (Geleen) de moeite waard.
Toch kom ik zolang er nog een paar van mijn toppers aanwezig zijn nog graag in Doetinchem.
 
Inderdaad is er in de regio verder niet veel. Almelo is een vergelijkbaar geval: super locatie om te wandelen maar zeer beperkt aanbod met maar 1 of 2 toppers.
Nijmegen is niets en heeft mij ook nooit getrokken. Casa Rossa is een goed alternatief maar beperkte bezetting.... Voor wat betere privehuizen kun je dan in Apeldoorn bij Fleur of nog verder in Amersfoort terecht. Qua raambuurten in NL vind ik eigenlijk alleen nog Eindhoven en Den Haag (Geleen) de moeite waard.
Toch kom ik zolang er nog een paar van mijn toppers aanwezig zijn nog graag in Doetinchem.
Toppers in Doetinchem?
 
En waar gaan de wandelaars nu naar toe dan?
Wat is een aanrader of wat zijn de aanraders?
1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.
Verderis mijn vaste dvp verhuist naar een vaste kamer in westervoort en gaat niet meer naar doetinchem.
De overige dames? Geen idee, ze reageren niet meer op app. Zouden ze gestopt zijn? Lan het me niet voorstellen. Maar goed...ze zitten zeker niet in elten of coco.
Dus ik zoek mijn heerlijke poesjes wel iets verder weg
 
1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.
Verderis mijn vaste dvp verhuist naar een vaste kamer in westervoort en gaat niet meer naar doetinchem.
De overige dames? Geen idee, ze reageren niet meer op app. Zouden ze gestopt zijn? Lan het me niet voorstellen. Maar goed...ze zitten zeker niet in elten of coco.
Dus ik zoek mijn heerlijke poesjes wel iets verder weg
Wil je delen welke dame er vanuit de Toekan werkt?
 
1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.
Verderis mijn vaste dvp verhuist naar een vaste kamer in westervoort en gaat niet meer naar doetinchem.
De overige dames? Geen idee, ze reageren niet meer op app. Zouden ze gestopt zijn? Lan het me niet voorstellen. Maar goed...ze zitten zeker niet in elten of coco.
Dus ik zoek mijn heerlijke poesjes wel iets verder weg
Ik ben benieuwd welke dames dit zijn die in Duiven en Westervoort ontvangen. Mocht je dit willen delen, graag
 
1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.
Verderis mijn vaste dvp verhuist naar een vaste kamer in westervoort en gaat niet meer naar doetinchem.
De overige dames? Geen idee, ze reageren niet meer op app. Zouden ze gestopt zijn? Lan het me niet voorstellen. Maar goed...ze zitten zeker niet in elten of coco.
Dus ik zoek mijn heerlijke poesjes wel iets verder weg
toppertjes zijn stoppertjes als een dame gestopt is en je stuurt haar een WhatsApp dan krijg je geen reactie terug vaak blokkeert ze je ook of ze neemt een ander telefoon nummer
 
1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.
Verderis mijn vaste dvp verhuist naar een vaste kamer in westervoort en gaat niet meer naar doetinchem.
De overige dames? Geen idee, ze reageren niet meer op app. Zouden ze gestopt zijn? Lan het me niet voorstellen. Maar goed...ze zitten zeker niet in elten of coco.
Dus ik zoek mijn heerlijke poesjes wel iets verder weg
Zou je dit willen delen in een PM? Ik kom al meer dan 10 jaar in Escape maar het gaat hard achteruit.
 
yep, er zijn een (klein) aantal dames die wel meegaan hoor. Zitten de hele week 'opgesloten' in die warme kamer en ik ken ze behoorlijk goed. Die gaan wel mee naar die plek om af te koelen. Gewoon even 2 uurtjes afkoelen in het water en daarna rijden we weer terug naar Escape. Meestal hebben ze geen eigen vervoer, dus stel ik het soms voor.
Haal ook wel eens iets te eten voor ze bij die fastfood keten bij de op/afrit :)
 
yep, er zijn een (klein) aantal dames die wel meegaan hoor. Zitten de hele week 'opgesloten' in die warme kamer en ik ken ze behoorlijk goed. Die gaan wel mee naar die plek om af te koelen. Gewoon even 2 uurtjes afkoelen in het water en daarna rijden we weer terug naar Escape. Meestal hebben ze geen eigen vervoer, dus stel ik het soms voor.
Haal ook wel eens iets te eten voor ze bij die fastfood keten bij de op/afrit :)
Ha ha dat zal je wel gedroomd hebben dames gaan alleen met hun eigen vriend mee en niet met klanten maar wel erg dat dames hele dag in die hitte moeten zitten
 
Gewoon even 2 uurtjes afkoelen in het water en daarna rijden we weer terug naar Escape. Meestal hebben ze geen eigen vervoer, dus stel ik het soms voor.
Haal ook wel eens iets te eten voor ze bij die fastfood keten bij de op/afrit
dus je neukt de dame in de bosjes bij de plas en ter compensatie koop je op de terugweg een bucket van de KFC voor de dame zeg maar als een soort van vergoeding voor de geleverde diensten 😁😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan