Recensie Jessica blond(Hong) PVDD doorgang 6 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Vaste klant
102
16/04/23
117
23
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze nacht de, voor Gent, kersverse Jessica bezocht. Zoals ik al reeds eerder over haar vermeld had in het stamcafé rubriek. Deze blond bruin harige Hongaarse dame werkt nog maar één maand in Gent. Maar ze zei al eerder in Duitsland en Nederland het vak uitgeoefend te hebben. Ondanks haar 25 lentes toch al een pak ervaring. En ik kan hiervan getuigen. Ze is te herkennen aan een grote sierlijke tattoo over haar linker dij-heup-lovehandle. Aan de deur vroeg ik of het mogelijk was haar borsten te likken binnen €50 prijsklasse. Gezien haar mooie c- cup. Geen probleem, zo bleek. Wat ook niet moge verwonderen, deze dame is constant bezet. Curieus is dat ze 2 maten van condooms voorzien had, normaal en XXL🤔😄. Voor €50 extra is pijpen zonder condoom mogelijk. Ik bedankte hier voor. Ze zij, 'no stress'. Het was 1u30 's nachts en het piekduur van vrijdagnacht was juist gepasseerd. Voor het pijpen vroeg ze of ik kort en stevig wou of relaxed en langzamer. Vroeg voor optie nr 2. Ze zoog lekker met variatie en vrij diep, zonder deepthroat te gaan. Kon ondertussen met haar borsten en kutje spelen. Daarna nam ik haar mooie borsten onder 'handen'. Likte en zoog uitgebreid haar tepels. Minpuntje is dat de boobies toch wat bijgewerkt zijn. Maar wel mooi gedaan. Je merkt het pas wanneer je er aan voelt. Ik kon het dan toch niet laten mijn hoofd nog wat verder te laten zakken en haar poesje eens te proeven😉. Ze kon het wel waarderen dat mijn tong over haar kutje, schaamlippen en in haar opening ging. Toen vroeg ze naar mijn favoriete standje. Ik zei 'doggy' maar dat ik eerst in 'normal position' wou beginnen. Missio dus. Ik kon lekker doorstoten en ze kreunde geloofwaardig mee. Terwijl ze met mijn tepels speelde. Vervolgens overgeschakeld naar doggy. Stoten was weer geen probleem. Met een lichte tik op de billen, hier en daar. Kon ook vlot haar borsten betasten. Om haar aftrek skills eens uit te testen. Vroeg ik haar het met de hand af te werken. Dit deed ze met een zachte lichte grip. De meeste andere dames, zelfs ook ook de betere, om het wat zachter aan te doen. Bij haar was dit dus pico bello 👌😙. Ondertussen kon ik haar nog wat vingeren en de borsten betasten. Achteraf verwijderde ze voor mij het condoom en voorzag mij van 2 natte doekjes en een paar velletjes keukenrol. Achteraf hadden we nog een gezellig kort gesprekje, ondanks haar beperkte Engels. Ondanks ze vroeg of ik voor een half uurtje wou blijven geen klokkijkster. Nog een minpuntje is dat ze wat minder flirt in vergelijking met sommige andere dames. Er zijn talloze spiegels aanwezig op de kamer voor de nodige interactie. Misschien heeft ze wat meer tijd nodig om dat vlak. Wel fijn is dat ze geregeld van outfitje veranderd achter het venster en haar stockings aanhout in bed. Herhalingsgevaar is accuut bij deze dame. Onderaan, maar zeker present op mijn lijst van toppers.

Terug
Bovenaan Onderaan