• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natasha huurt nét een jaartje bij Escape. Ze is nou niet een van de toonaangevende dames bij Escape. Ruby blijft iets langer in haar moederland. Ze kon nog niet aangeven wanneer ze weer terug komt, en ik ga daar ook niet om zeuren. Er zijn gelukkig meer toppers in Doetinchem en Claudia en Lola, hiervoor genoemd zijn er 2. Waarom blijven hangen bij hetzelfde meisje als er zoveel dames zijn die je kunnen verrassen?

Geniet toch eens wat meer!!!
 
Natasha's kamer is aan iemand anders verhuurd. Gina is al lange tijd afwezig, en ik weet niet of ze voorgoed is vertrokken. Ik vroeg anderen gewoon naar Ruby. Meisjes volgen elkaar meestal, en velen van hen streven ernaar net zo goed en succesvol te zijn als Natasha. Het lijkt erop dat toen Natasha vertrok, ze begonnen na te denken over de mogelijkheid om betere kansen elders te vinden. Ik deel gewoon mijn gedachten, en ik respecteer die van jou. Of ik nu zes berichten plaats of minder, maakt niet veel uit.
Je hebt het over Natasha als de beste en meest succesvolle. Hoewel ik Natascha zeker wel onder mijn favorieten schaar merk ik hier op het forum toch vaak enthousiastere reacties m.b.t Gina en Ruby hoor. Daarbij is Natascha 'slechts' enkele korte periodes bij de Escape aanwezig geweest. nog lang niet half zo veel als Ruby en Gina... Ik respecteer je mening maar je roept wel dingen alsof het de waarheid is en dan geef ik medewandelaars ook gelijk daar hun twijfels bij te zetten als dit door een "newby" geplaatst wordt. uiteindelijk zullen we allemaal af moeten wachten of de toppers terug gaan komen.
 
Recentelijk zat daar De Hongaarse Hetty(?). Beertje kort/mollig vrouwtje met een imposante voorgevel en dito achterwerk. Niet helemaal mijn type dus beleefd afgeslagen.
Henny komt al jaren in Escape met grote tussenpozen. Ik vind haar wel lekker. Je kan goede afspraken met haar maken, en deze komt ze ook na.
Ze is zeer gesteld op hygiëne, lange vuiler nagel is not done.

Hoop der binnenkort weer eens te treffen.
 
ik was gisteren bij Manuela drie kwartier 150 euro.
Maar anaal kreeg ik niet voor elkaar bij haar :p
Ben er verder ook niet op ingegaan. als ze niet wil snap ik dat goed.
Ik heb het ook nog nooit gedaan dus moet wel van 2 kanten komen 😚
lijkt me super spannend.
 
1 ding weet ik dames die een kamer willen huren kunnen niet bellen of mailen of er een kamer beschikbaar is dan zullen ze op goed geluk naar de escape moeten gaan om te vragen of er een kamer beschikbaar is als er gezegd wordt dat het niet zo is dan heeft de dame pech ik begrijp dat ze dan nooit meer terug komen kijken ze wel of er ergens anders een werkplek is begrijp ik ook wel
 
1 ding weet ik dames die een kamer willen huren kunnen niet bellen of mailen of er een kamer beschikbaar is dan zullen ze op goed geluk naar de escape moeten gaan om te vragen of er een kamer beschikbaar is als er gezegd wordt dat het niet zo is dan heeft de dame pech ik begrijp dat ze dan nooit meer terug komen kijken ze wel of er ergens anders een werkplek is begrijp ik ook wel
Lijkt me wel een stug verhaal: vele dames hebben een 'vaste' kamer, ook als ze een tijd weg zijn zitten ze daar weer. En wanneer de laatste keer is geweest dat alle ramen bezet waren zodat een dame pech en geen plek zou hebben kan ik me in ieder geval niet heugen.
 
1 ding weet ik dames die een kamer willen huren kunnen niet bellen of mailen of er een kamer beschikbaar is dan zullen ze op goed geluk naar de escape moeten gaan om te vragen of er een kamer beschikbaar is als er gezegd wordt dat het niet zo is dan heeft de dame pech ik begrijp dat ze dan nooit meer terug komen kijken ze wel of er ergens anders een werkplek is begrijp ik ook wel
Het is nu geen gok voor nieuwe dames, staan meer kamers leeg dan dat er bewoond zijn.
 
En waar gaan de wandelaars nu naar toe dan?
Wat is een aanrader of wat zijn de aanraders?
De wandelaars kunnen zowat nergens meer naar toe. Er is op raamgebied bijna niks in deze regio. Van Nijmegen en Deventer moet je het niet hebben, totaal niet de moeite waard. Privéhuizen houdt ook niet over. Dus je moet óf een stuk verder reizen óf je heil zoeken op kinky of sexjobs. Afgezien van de zeer hoge kosten wordt je ook daar niet vrolijk van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan