op k2 zit nu CarlaOnderhand wordt ik nu ook nieuwsgierig wie er nu zit op kamer twee... Zal bij de volgende wandeling goed opletten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenop k2 zit nu CarlaOnderhand wordt ik nu ook nieuwsgierig wie er nu zit op kamer twee... Zal bij de volgende wandeling goed opletten.
lees haar recencies revieuwsIs er iemand bij de zwarte dame in kamer 10 of 11 geweest en kan zijn mening over haar delen...
Klopt ijs zag haar gisteren ook lopen en heb Manuela er naar gevraagd of ze(Rosaura dus) gestopt zou zijn.Inderdaad morgen ook open, wel iets later, vanaf 10.00u. En ik las hier ergens dat Rosaura gestopt zou zijn, nou die zag ik vandaag gewoon lopen en begroette mij vriendelijk.
Ze zei vorige week zaterdag dat ze NOOIT op zondag aanwezig.Manuela in kamer 6 is rond 13.30 uur wel aanwezig.
biancaGoedemorgen
Wie heeft er ervaring met
Doetinchem Eroscenter Escape, K15 deze dame
Klein beetje gezet met mooie grote borsten
Maar kan niks over haar vinden
Niet precies maar het was erg rustig de afgelopen dagen. Mijn favorieten waren er sowieso niet, maar smaken verschillen. Ik denk een dame of 8 gister en eergister.Iemand een idee wat de bezetting vandaag is i.v.m. de hoge temperatuur?
Was Chanel er toevalligNiet precies maar het was erg rustig de afgelopen dagen. Mijn favorieten waren er sowieso niet, maar smaken verschillen. Ik denk een dame of 8 gister en eergister.
Volgens mij heb ik op kamer 2 de gordijnen dicht gezien gister dus waarschijnlijk wel.Was Chanel er toevallig
Mijn dank is grootVolgens mij heb ik op kamer 2 de gordijnen dicht gezien gister dus waarschijnlijk wel.
Zojuist waren de gordijnen op k2 weer gesloten.Mijn dank is groot
Ik zal dan van de week maar eens een ritje van 3 uurtjes moeten ondernemen hahaha
Gisteren zelf maar even polshoogte wezen nemen. In totaal maar 5 dames gezien rond 15.15. Beneden was Carmen K2, Klaudia K4, Asley/Kim, Ruby en boven zat Samairi nog.Iemand een idee wat de bezetting vandaag is i.v.m. de hoge temperatuur?
Ik heb me trouwens vergist. Ik zag de gordijnen dicht op K4, niet op K2. Dat je niet voor niets de reis gaat ondernemen... SorryMijn dank is groot
Ik zal dan van de week maar eens een ritje van 3 uurtjes moeten ondernemen hahaha
Ruby is er dus weer die kleine slanke dame op kamer 5Ik heb me trouwens vergist. Ik zag de gordijnen dicht op K4, niet op K2. Dat je niet voor niets de reis gaat ondernemen... Sorry
Goed nieuws! Toen ik er gister was, was k5 nog leeg. Ga ik na het weekend wel es heen.Ruby is er dus weer die kleine slanke dame op kamer 5