Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ha ha dat zal je wel gedroomd hebben dames gaan alleen met hun eigen vriend mee en niet met klanten maar wel erg dat dames hele dag in die hitte moeten zitten
niet iedere dvp is het zelfde ik heb ook een soort gelijke ervaring maar dat kan je beter voor je zelf houden anders worden andere wandelaars jaloers
 
niet iedere dvp is het zelfde ik heb ook een soort gelijke ervaring maar dat kan je beter voor je zelf houden anders worden andere wandelaars jaloers
Dan hebben alle wandelaars pech maar helaas zijn er dames die zelf een vriend hebben en met klanten gaan die dames echt niet mee op pad je betaald voor tijd binnen die tijd moet je klaar zijn en dan mag je ophoepelen
 
Dan hebben alle wandelaars pech maar helaas zijn er dames die zelf een vriend hebben en met klanten gaan die dames echt niet mee op pad je betaald voor tijd binnen die tijd moet je klaar zijn en dan mag je ophoepelen
Het lijkt me dan ook dat de dames die een vriend hebben niet met een ander naar het strand gaan. En natuurlijk is het zo lang fun als je er voor betaald.Maar ik geloof lekkerhoor best dat er dames zijn die er in hun pauze of na werktijd even tussenuit willen met iemand waar ze een kilk mee hebben... Hij zegt toch ook niet dat hij ze dan ook ff gauw gratis neukt?
 
Afgelopen vrijdag Escape Doetinchem bezocht. Aanbod viel mij erg tegen. Zeker in vergelijking met wat ik in de Geleenstraat gewend ben. Maar je wil ook weleens wat anders zien.

Beneden waren er 6 dames en boven maar 1. Ik heb 2 dames bezocht. Sonja op kamer 7 en Ina op kamer 3. Recensie zal ik nog wel schrijven. De service was oke. Al vond ik de prijzen pittig. Sonja begint vanaf 110 en Ina vanaf 60. Al begreep ik dat 60 de startprijs is bij Escape.

Temperatuur binnen was wel oké. Ik was bang voor hitte maar dat viel alleszins mee. Parkeren is gratis op het naastgelegen parkeerterrein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan