Seks parkeerplaatsen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier ook regelmatig koppels/hetro actie? Rij er op een zwoele zomer avond wel eens langs maar zie alleen maar (oudere) mannen - vnl. homo actie vrees ik. Not my piece of cake…. Als er koppels zijn die hier zwoele plannen hebben, stuur maar een PB 😉
klopt maar als we hier genoeg oproepjes plaatsen komen er misschien terug geile koppeltjes die een extra piemel willen
 
Is er nog iets te beleven aan de Galderse meren nabij Breda?
Ik ging er vroeger regelmatig met mijn sletje waar een lekkere sperma douch

Nope. Tweede vijver is al jaren dicht en eerste vijver is naaktstrand. Plus 's avonds mag niet meer want criminaliteit jaren geleden en sindsdien parkeerverbod na zonsondergang. Die tweede vijver was vroeger heel leuk en aan de eerste vijver heb ik eens gangbang gehouden met een koppel. Good old times. Maar als je actie wil is het BASF naaktstrand op de grens en de nabij gelegen Kreekraksluizen beter.
 
Nope. Tweede vijver is al jaren dicht en eerste vijver is naaktstrand. Plus 's avonds mag niet meer want criminaliteit jaren geleden en sindsdien parkeerverbod na zonsondergang. Die tweede vijver was vroeger heel leuk en aan de eerste vijver heb ik eens gangbang gehouden met een koppel. Good old times. Maar als je actie wil is het BASF naaktstrand op de grens en de nabij gelegen Kreekraksluizen beter.
Komen daar koppels aan strand BASF
 
Nope. Tweede vijver is al jaren dicht en eerste vijver is naaktstrand. Plus 's avonds mag niet meer want criminaliteit jaren geleden en sindsdien parkeerverbod na zonsondergang. Die tweede vijver was vroeger heel leuk en aan de eerste vijver heb ik eens gangbang gehouden met een koppel. Good old times. Maar als je actie wil is het BASF naaktstrand op de grens en de nabij gelegen Kreekraksluizen beter.
Wanneer is er daar actie? Enkel 's avonds of ook overdag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan