Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand Anni nog gespot ss 24 k4 superslank lang zwart haar brildragend tattoo`s vooral te herkennen aan het wietblad op haar buikje afgelopen week 2 x geweest in de avond maar haar niet gespot.
 
Veranderd meer van naam dan van ondergoed , is zeer passief tijdens de ''sex'' , veranderd ook constant van prijzen . Ik ben vorige keer langst gegaan toen ze 300€ per uur vroeg , ineens had ze haar maandstonden en kon ze niet . Dan kreeg ik een gratis massage ... Nu stopt ze niet met sturen .
 
Bekijk bijlage 226633

Trek het je maar niet aan.
Ik ben zo ne langharige zot, zo één die 't al bekritiseert, die pastoor en hoerenloper emmerdeert ....

Ik zie nu ook het immense verschil tussen 31 en 32. Mijn oprechte excuses voor de telfout !
Een beetje wars van autoriteit.
Dat is mij ook niet vreemd.
En voor de deskundigen van het SKW vermoedelijk hoogst irritant want zij weten immers alleen zelf het best hoe het daar allemaal marcheert.
 
Een beetje wars van autoriteit.
Dat is mij ook niet vreemd.
En voor de deskundigen van het SKW vermoedelijk hoogst irritant want zij weten immers alleen zelf het best hoe het daar allemaal marcheert.
Jullie zijn degenen die zich voordoen als de deskundigen, en ook willen bepalen wat er wel niet geschreven mag worden. In werkelijkheid weten jullie nauwelijks hoe het er in het skw aan toegaat. Dat laten jullie regelmatig blijken met jullie reacties. En jullie weten ook niet waar een forum als dit voor dient, en dat is veel meer dan alleen recensies schrijven, maar ook informatie delen overlof, verhuizing en dergelijke.
 
Jullie zijn degenen die zich voordoen als de deskundigen, en ook willen bepalen wat er wel niet geschreven mag worden. In werkelijkheid weten jullie nauwelijks hoe het er in het skw aan toegaat. Dat laten jullie regelmatig blijken met jullie reacties. En jullie weten ook niet waar een forum als dit voor dient, en dat is veel meer dan alleen recensies schrijven, maar ook informatie delen overlof, verhuizing en dergelijke.
In mijn beleving is Janus gewoon EEN van ALLE forumleden, ieder met zijn EIGEN inbreng!
 
Laatst bewerkt:
Iedere keer, dat Johnny Walk in de spiegel kijkt, ziet hij Frankkinky!
Als dit niet de waarheid zou zijn, zou U toch een gerechtelijke procedure tegen mij starten!
en Louistemple en adverteerder en..... om het gemakkelijk te maken de website citygirl is zijn creatie. Dick "zaliger", ooit zijn vriend, heeft dit indertijd aan mij verteld. En schrijf er geen verkeerd woord over één van zijn "girls" waar hij geld aan verdiend want dan wordt dat verwijderd. Ik heb daar ooit een account op gehad maar sinds ik dat vernomen had heb ik dat geannuleerd. Zelfde als die website "relaxxxboard" dat helemaal naar de knoppen is gedaan door die butale "sexmachine". En dan heb je ook nog dat perverte forum "nzcforum". Dit forum is eigenlijk nog het enige (nederlandstalige) dat kwalitatief beantwoord aan de noden van de wandelaars.
 
Zoeven een wandeling gemaakt. Door de magere bezetting was het maar van zeer korte duur. Triestige bedoening.
Inderdaad het betert er niet op. Ook veel lege ramen, lege straten,....wat is er eigenlijk aan de hand? Zijn er geen geile wandelaars meer? En natuurlijk haken de vrouwen dan ook af. Als de inkomsten lager worden dan bij een "normale" job tja dan is de keuze vlug gemaakt.
 
Inderdaad het betert er niet op. Ook veel lege ramen, lege straten,....wat is er eigenlijk aan de hand? Zijn er geen geile wandelaars meer? En natuurlijk haken de vrouwen dan ook af. Als de inkomsten lager worden dan bij een "normale" job tja dan is de keuze vlug gemaakt.
Lager dan bij een normale job????? Get alive vriend! Wie verdient er 50€/20 min met een "normale" job????😂😂😂😂
 
Lager dan bij een normale job????? Get alive vriend! Wie verdient er 50€/20 min met een "normale" job????😂😂😂😂
Reken hun verdiensten eens uit als ze 2 of 3 klanten op een shift hebben en die zijn er tegenwoordig. Komen ze aan max 150€, afhankelijk wat ze voor hun kamer moeten betalen houden ze zo goed als niets over. Dan verdienen ze op een dag meer met een normale job. Snappy......
 
Reken hun verdiensten eens uit als ze 2 of 3 klanten op een shift hebben en die zijn er tegenwoordig. Komen ze aan max 150€, afhankelijk wat ze voor hun kamer moeten betalen houden ze zo goed als niets over. Dan verdienen ze op een dag meer met een normale job. Snappy......
Gisteren nacht eens in skw rondgewandeld. Idd een shift kost 150€/raam en sommige dames kwamen niet uit hun stoel en sommige hebben hun stoel zelfs bijna niet gezien of gevoelt. Nochtans was de straat druk bezet. Er zijn optische parels met slechte service en er zijn parels die gewoon niet stil stonden en de ene na de andere binnenliet komen. Je kon ook al opmerken wie goede service verleende als klant langer binnenbleef als de traditionele 10 a 15 min. Dus ik kan heel goed begrijpen dat sommige kiezen voor een normale job om hun kind(eren) te kunnen onderhouden. Ik maak niemand zijn rekening want in eerste plaats is dit niet mijn zaak envío ben ook op niemand anders jaloers.
 
Reken hun verdiensten eens uit als ze 2 of 3 klanten op een shift hebben en die zijn er tegenwoordig. Komen ze aan max 150€, afhankelijk wat ze voor hun kamer moeten betalen houden ze zo goed als niets over. Dan verdienen ze op een dag meer met een normale job. Snappy......
Reken maar dat zolang een dame blijft het rendabel is voor haar. Zodra ze niet meer of nauwelijks uit de kost komt vertrekt ze.

Er zijn ook nog redelijk wat dames met verlof.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad het betert er niet op. Ook veel lege ramen, lege straten,....wat is er eigenlijk aan de hand? Zijn er geen geile wandelaars meer? En natuurlijk haken de vrouwen dan ook af. Als de inkomsten lager worden dan bij een "normale" job tja dan is de keuze vlug gemaakt.
Daar ben ik niet akkoord mee. Was er deze middag ook. En genoeg dames zaten er. Ik had keuzestress bij 7 dames. Uiteindelijk is het 1 van de 7 geworden. Dus als je wil dat elk raam bezet wordt met een dame da kan ik ni aan 😛. Want dan heb ik een nog grotere keuzestress. Ik heb het met de bezetting al erger geweten.
 
Ja ? ziet er wel verlijderlijk uit ..
Laat je gerust verleiden 😅 Maar lees misschien toch eerst wat ervaringen van anderen met haar hier...

 
Laat je gerust verleiden 😅 Maar lees misschien toch eerst wat ervaringen van anderen met haar hier...

Hmm recenies komen niet denk ik overeen met die meid dat ik bedoel ?
Ze zit op de hoek rechtse kant in die bocht waar je de wcs heb in schipperstraat ,grote vrouw (oranje haar denk ik ) in de nacht ..
 
De wandelaars weten heel goed waar ze moeten zijn , en waar niet.
Komt dat door het forum , of vertellen ze elkaar?
Relativeren is de kunst. Een zeer groot aantal van de mannen die bij de dames binnen gaan en daar geld spenderen, is niet Nederlandstalig. Die zullen dus hoogstwaarschijnlijk ook dit forum niet volgen. Elke eerste keer bij een bepaalde dame, is ingegeven door haar looks, haar houding en haar uitstraling. Er zijn heel wat mannen die op die manier een openbaring 'ontdekken' en nadien terug komen naar die meid, en er zijn er ook die een teleurstelling oplopen en de volgende keer elders binnengaan.
 
Idd een shift kost 150€/raam
Je overdrijft toch wel teveel. Wie heeft jou deze prijs verteld?

De duurste ramen zijn in Villa Tinto. Per shift 110, Per dag 200Euro!
Deze kamers zijn duurder, omdat hier na iedere shift de schoonmaakploeg hun werk doet!
Veel kamers in de andere straten worden ook tegen een voordelig weektarief verhuurd.
De prijs is dan ook tussen de 475 en 550 Euro voor 7 gelijke shiften. ( dag, OF nacht)
en Louistemple en adverteerder en..... om het gemakkelijk te maken de website citygirl is zijn creatie. Dick "zaliger", ooit zijn vriend, heeft dit indertijd aan mij verteld. En schrijf er geen verkeerd woord over één van zijn "girls" waar hij geld aan verdiend want dan wordt dat verwijderd.
Iedereen is blij, met alle detail-info, die Dick ons gegeven heeft! Dick, BEDANKT
 
Laatst bewerkt:
Reken hun verdiensten eens uit als ze 2 of 3 klanten op een shift hebben en die zijn er tegenwoordig. Komen ze aan max 150€, afhankelijk wat ze voor hun kamer moeten betalen houden ze zo goed als niets over. Dan verdienen ze op een dag meer met een normale job. Snappy......
Meisjes die 3 klanten op een dag hebben die stoppen ermee!!! Geloof me , de toppers verdienen op een maand waar jij er 6,7,8 maanden voor moet werken
 
Terug
Bovenaan Onderaan