Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik betaal nooit in Antwerpen, en heb gemiddeld 3 parkeerboetes per jaar tegen grofweg 50x parkeren per jaar
Daar geloof ik geen ballen van Johnny. Tot voor een jaar of twee kon je dat zo doen, maar tegenwoordig rijden de gemoderniseerde parkeersmurfen meermaals per dag met hun scanautootje rond. 'Stad Antwerpen', het staat er op als je kan lezen :)

Men kan in het SKW vanalles komen uitspoken. De meesten komen gewoon eens neuken als ze geld hebben, en eens kijken als ze weer eens geen geld hebben. Maar er zijn er ook die poen willen scheppen, en dames proberen om te buigen naar kinky en daar geld trachten aan te verdienen. Af en toe moeten die eens gaan lopen als de flikken moeilijk doen, of als de vriendjes van de dames boos worden. Maar ik heb er nog gene ene geweten die alle dagen kan parkeren zonder te betalen, en dan nooit een retrubutie krijgt toegestuurd. Belg of Hollander, maakt niet uit.
 
Sorry Likker maar dat begrijp ik niet.
Frankkinky? citygirl? reclame? What?.


 
😂ja en die nachtwinkels halen alles bij aliexpress
Alieexpress? De meest gouden zaken worden in die dag- en nachtwinkeltjes gedaan met het keukenpapier van Aldi. Massaal te vinden daar, in onwaarschijnlijke hoeveelheden tot tegen de zoldering opgestapeld. Verkocht tegen bijna de dubbele prijs die Aldi er voor vraagt. Zijnde een winst van net geen 3 euro per pak. En verder kom je veel dingen tegen van Colruyt.

Die winkeluitbaters naaien de meisjes, die al die spullen nodig hebben en weinig tijd of locatiekennis hebben om zelf warenhuizen af te lopen. Naaien is de corebuisiness van het SKW toch...
 
Daar geloof ik geen ballen van Johnny. Tot voor een jaar of twee kon je dat zo doen, maar tegenwoordig rijden de gemoderniseerde parkeersmurfen meermaals per dag met hun scanautootje rond. 'Stad Antwerpen', het staat er op als je kan lezen :)

Men kan in het SKW vanalles komen uitspoken. De meesten komen gewoon eens neuken als ze geld hebben, en eens kijken als ze weer eens geen geld hebben. Maar er zijn er ook die poen willen scheppen, en dames proberen om te buigen naar kinky en daar geld trachten aan te verdienen. Af en toe moeten die eens gaan lopen als de flikken moeilijk doen, of als de vriendjes van de dames boos worden. Maar ik heb er nog gene ene geweten die alle dagen kan parkeren zonder te betalen, en dan nooit een retrubutie krijgt toegestuurd. Belg of Hollander, maakt niet uit.
Persoonlijk vind ik dat ook een heel raar verhaal. Parkeren zonder te betalen ? Tegenwoordig rijden daar auto's rond met een scanner voor te controleren dat je betaald hebt .
 
Nou dan heb ik veel geluk, rijden ze bepaalde tijdstippen minder? In Nederland betaal ik wel om die reden namelijk de pakkans met scanautos en hoogte boetes. Maar thx ik zal er rekening mee houden. Nu kom ik er wel vaak in de avond laat of vroege nacht, of tussen 16 en 19u en zondags. Dan misschien minder ambtenaren aan het werk door pauzes etc?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Weet iemand eigenlijk meer over Andrea die op vingerlingstraat 10 middelste raam staat? Heeft altijd een bordje hangen met haar naam en nog een met sm en wat ze nog meer doet. Er valt qua recensies nauwelijks iets te vinden op het internet. Terwijl ze er volgens mij al jaren werkt. Ze heeft wel een oude advertentie met een nummer dat niet meer werkt:


Iemand meer info?
 
Maar zie die recensies hier niet, dus wat is dan het probleem nu?
Natuurlijk zie je die recensies hier niet, want je moet je kleine eigen forum wel voorzien van interessante leesstof.
Die informatie wel je niet delen op dit forum. Zijn Girlsreview-lezers te MIN voor u?
Zeker een belangrijk man die frank dat je steeds over hem begint?
Iedere keer, dat Johnny Walk in de spiegel kijkt, ziet hij Frankkinky!
Als dit niet de waarheid zou zijn, zou U toch een gerechtelijke procedure tegen mij starten!
 
Laatst bewerkt:
Nou dan heb ik veel geluk, rijden ze bepaalde tijdstippen minder? In Nederland betaal ik wel om die reden namelijk de pakkans met scanautos en hoogte boetes. Maar thx ik zal er rekening mee houden. Nu kom ik er wel vaak in de avond laat of vroege nacht, of tussen 16 en 19u en zondags. Dan misschien minder ambtenaren aan het werk door pauzes etc?
Ik geef jouw het voordeel van de twijfel 😐 Het kan of het kan niet ? Ik neem alleszins dat risico niet . Ik ben betaal netjes mijn parkeerkosten .
 
Nog steeds ontkennen Johnny ?????
Nou dan heb ik veel geluk, rijden ze bepaalde tijdstippen minder? In Nederland betaal ik wel om die reden namelijk de pakkans met scanautos en hoogte boetes. Maar thx ik zal er rekening mee houden. Nu kom ik er wel vaak in de avond laat of vroege nacht, of tussen 16 en 19u en zondags. Dan misschien minder ambtenaren aan het werk door pauzes etc?
Hij is zijne kak al aan't inhouwe😂😂😂
 
Een tijdje geleden zag ik een Belgische top advocaat zien rond wandelen een assisen pleiter . Die verdient meer dan vitrine dame per uur. Wat hij kwam doen weet ik ook niet ? Alleen ik kwam hem wel een paar keer tegen tijdens mijn wandeling.
pleiten voor Piet ?,het skw is toegankelijk voor iedereen ,overlaatst ook een Bv met bekende reality show zien rondfietsen op zoek naar iets lekkers en regelmatig fiets daar ook een man van een Bv the sky is the limits ook al heb je thuis een knappe vrouw zitten maar een hoer in bed daar voor moet je in skw zijn !
 
pleiten voor Piet ?,het skw is toegankelijk voor iedereen ,overlaatst ook een Bv met bekende reality show zien rondfietsen op zoek naar iets lekkers en regelmatig fiets daar ook een man van een Bv the sky is the limits ook al heb je thuis een knappe vrouw zitten maar een hoer in bed daar voor moet je in skw zijn !
Ik heb daar meer dan 1 keer een bv zien rond wandelen door de jaren heen. Iedereen heeft daar wel eens behoefte aan een leuke wandeling in de beroemdste straten van Antwerpen.
 
Nou dan heb ik veel geluk, rijden ze bepaalde tijdstippen minder? In Nederland betaal ik wel om die reden namelijk de pakkans met scanautos en hoogte boetes. Maar thx ik zal er rekening mee houden. Nu kom ik er wel vaak in de avond laat of vroege nacht, of tussen 16 en 19u en zondags. Dan misschien minder ambtenaren aan het werk door pauzes etc?
Nu ben je je eruit aan het lullen he J-W Johnny Walkman. Als je al zoveel jaren rondhangt in het SKW met je zaakjes, zal je ongetwijfeld weten dat je na 22 uur geen parking moet betalen bv in de Brouwersvliet, en dat het op zon- en feestdagen eveneens gratis parkeren is. Dan moet je nu niet schrijven dat je 'vooral in de avond laat of vroege nacht' komt, of 'tussen 16 en 19 uur op zondag', en dan hier zitten lullen dat jij daar altijd parkeert zonder betalen en dat je nauwelijks retributies oploopt.

Dat is gewoon valse informatie (of valse hoop) geven aan mensen die het SKW niet zo goed kennen en die hier lezen om zich te informeren. Typisch. Ik had het niet anders verwacht van jou. Je staat in heel het SKW bekend (berucht) als een praatjesmaker die je niet eens kan vertrouwen van aan de kut tot aan de anus...
 
Op die tijdstippen waar hij nu over begint moet je natuurlijk niet betalen . Dan is het logisch dat je geen parkeerboete krijgt.
Nee. betaald parkeren is van maandag t/m zaterdag van 9 tot 22h.
Alleen op zon- en feestdagen mag je de ganze dag GRATIS parkeren!
Je staat in heel het SKW bekend (berucht)
Vooral DVP"s, geven heel graag hun oordeel over hem!
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik op de tijden dat ik moet betalen mazzel gehad, die auto zal er wel niet elk uur rijden of zo? Maar goed lekker boeiend, zijn er nog leuke sexy dames, dat is de info die we moeten delen
 
Ja je hebt gelijk , heb er net vepost en ff nagekeken in mijn user profile, 15 januari 2024, ruim half jaar weer, time flies
En ik ga zo rijden richting hey SKW, eens kijken wat er zit
 
Laatst bewerkt:
Nou er is niets mis met rimmen bij een man door dame als ze dat wil, natuurlijk zal ze willen dat je schoon bent, maar door aantrekkelijke jongere dames kom je dat gewoon weinig tegen of houdt je dat voor jezelf omdat die dame de klanten daarzelf voor uitzoekt😉
 
Nou er is niets mis met rimmen bij een man door dame als ze dat wil, natuurlijk zal ze willen dat je schoon bent, maar door aantrekkelijke jongere dames kom je dat gewoon weinig tegen of houdt je dat voor jezelf omdat die dame de klanten daarzelf voor uitzoekt😉
Als ze dat wil of als je extra betaalt!
De gemiddelde mannenkont bedekt met haar wil bijna geen enkele vrouw vrijwillig oppoetsen.
Daarom moest ik lachen toen je oude latinas en shemales benoemde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan