Natuurlijk, als je maar enkel klanten hebt die 50€ betalen, dan zal je er niet (gemakkelijk) geraken.
Maar de variatie van 50€ klanten en klanten die supplementen betalen voor pzc, beffen, kussen en klanten die een bepaalde fetisj hebben en die wat langer blijven.
Ook ken ik enkele dames die na hun werk ook nog enkele vaste klanten thuis ontvangen.
En de dames die op werkvakantie gaan met enkele van hun vaste klanten.
En je hebt ook dames die een sugar daddy hebben en verliefde klanten die zich kapot betalen en geldslaafjes en gewoon manen die geld schijten en die het al te graag opneuken.
En niet alle mannen komen om een snelle wip te maken, sommige betalen flink wat money om hun fetisj te kunnen beleven. En niet te vergeten natuurlijk dat sommige meiden hier 7 op 7 werken en sommige dan ook een deel in de dag en nacht.
Als je op jaarbasis hun inkomsten optelt en dan door 52 deelt, dan komen er heel wat dames (ver) boven die 5000 per week.
Maar geloof wat je wilt en ik wil zeker niet de rekening maken van de dames, maar enkele dames die ik goed ken, zijn hier heel blij met wat ze hier verdienen.
En terecht natuurlijk, want sommige werken er keihard voor!
Ik geloof wel dat er dames zijn die 5.000 euro per week kunnen halen, de meeste weken dan toch.
Iemand die 6 keer per week een 6 uur shift draait, en effectief elk uur 150 euro verdient, zal wel meer dan 5.000 euro per week verdienen.
Maar dat er zeker 20 dames in het
SKW zijn die dat verdienen zoals er in dit stamcafé wordt gezegd, kan ik moeilijk geloven.
In zo'n beroepen (low barrier of entry) heb je een Pareto-distributie, waar volgens theorie:
20% van de dames 80% van het geld verdienen
20% van 20% van de dames 80% van 80% van het geld verdienen. Dus 4% van de dames verdient 64% van het geld.
20% van 20% van 20% van de dames 80% van 80% van 80% van het geld verdienen. Dat is dan 0.8% van de dames die 51.2% van het geld verdient.
Vaak zie je het toch ook in andere industriën, waar 'the one percent" echt wel heel rijkelijk verdienen. Ik heb het ooit ook in het nieuws gezien: de rijkste 1% heeft 50% van het vermogen.
Tja, dat is dan de Pareto-distributie driemaal en zo krijg je 1% (exact 0.8%) die 50% van het geld verdient en 50% van het vermogen heeft (exact 51.2%).
Zo extreem zal het in de werkelijkheid niet zijn in het
SKW aangezien een dame tegelijkertijd maar 1 wandelaar kan bevrediging.
Maar wie weet, aangezien sommige dames continue volbezit zijn en anderen blijkbaar nooit een klant hebben...
Je zal dus wel degelijk zo'n dergelijke distributie hebben. Een paar dames die gigantisch veel verdienen (de toppers), de meeste die net genoeg verdienen en een middengedeelte die degelijk verdient, maar niet rijkelijk.
Er werkte volgens Het Nieuwsblad 1.500 dames in het
SKW in 2017. Lijkt me enorm veel. Zelfs vandaag, hoeveel dames zouden er in een jaar in het
SKW werken? Misschien een paar honderd?
Of kom ik gewoon niet vaak genoeg om de 1000+ dames te zien. Hoe dan ook, met 1000 dames, heb je dan 10 dames die de top 1% zijn.
Dat komt ongeveer op mijn eigen intuitieve beeld - 10 dames die 5.000 euro per week verdienen kan ik geloven. Misschien zelfs 15. Maar "zeker meer dan 20" vindt ik weeral heel moeilijk.
Ik ken een paar mensen die bv. in het vastgoed werken. Die liegen ook heel vaak over hoeveel ze verdienen. Iedereen wilt graag doen alsof ze bij die 1% behoren.
Maar ja, weeral, misschien ben ik blind en zijn er dingen die ik niet begrijp. Er zijn er maar een paar dames in het
SKW waar ik kan geloven dat ze 5.000 euro per week of meer verdienen en ik bedoel ook maar een paar.