Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil niet blijven discussiëren en zeker de rekening van een ander niet maken, maar het stoort me toch dat over de inkomsten van de dames de meest waanzinnige bedragen de ronde doen. Als je 5000/week wil verdienen, moet je dus zo'n 100 klanten aan €50 afwerken. 100 klanten over zes dagen zijn er meer dan 15 per dag. Dat gemiddelde haalt in het SKW geen énkele dame.
Degenen die ik ken - en niet alleen als klant - blijven nog aan de slag omdat ze geen alternatief hebben. Ze kunnen hier enkel aan het werk in de horeca of aan de kassa van de Aldi in Galati of Boekarest.
Diegenen die 150 EUR per uur vragen moeten tussen de 30 en 35 klanten per week hebben. Voor een zesdagen-week zijn dat 5 à 6 klanten per dag.
Er zijn er best wel een groot aantal die dat halen volgens mij. En diegenen die 200 EUR vragen hebben aan een klant 4 of 5 per dag genoeg .

Volgens sommige leden hier zijn er toch ook een aantal hooggeschoolden onder de meisjes.
Ik weet niet wat ze ermee bedoelen, ikzelf vraag nooit naar hun studies. Ik heb meer interesse in wat ze kunnen dan in wat ze kennen ...

Er is hier niets mis met een job in de horeca of aan de kassa hoor ... je verdient er enkel geen bakken geld mee !
 
Ik wil niet blijven discussiëren en zeker de rekening van een ander niet maken, maar het stoort me toch dat over de inkomsten van de dames de meest waanzinnige bedragen de ronde doen. Als je 5000/week wil verdienen, moet je dus zo'n 100 klanten aan €50 afwerken. 100 klanten over zes dagen zijn er meer dan 15 per dag. Dat gemiddelde haalt in het SKW geen énkele dame.
Degenen die ik ken - en niet alleen als klant - blijven nog aan de slag omdat ze geen alternatief hebben. Ze kunnen hier enkel aan het werk in de horeca of aan de kassa van de Aldi in Galati of Boekarest.
Natuurlijk, als je maar enkel klanten hebt die 50€ betalen, dan zal je er niet (gemakkelijk) geraken.
Maar de variatie van 50€ klanten en klanten die supplementen betalen voor pzc, beffen, kussen en klanten die een bepaalde fetisj hebben en die wat langer blijven.
Ook ken ik enkele dames die na hun werk ook nog enkele vaste klanten thuis ontvangen.
En de dames die op werkvakantie gaan met enkele van hun vaste klanten.
En je hebt ook dames die een sugar daddy hebben en verliefde klanten die zich kapot betalen en geldslaafjes en gewoon manen die geld schijten en die het al te graag opneuken.
En niet alle mannen komen om een snelle wip te maken, sommige betalen flink wat money om hun fetisj te kunnen beleven. En niet te vergeten natuurlijk dat sommige meiden hier 7 op 7 werken en sommige dan ook een deel in de dag en nacht.
Als je op jaarbasis hun inkomsten optelt en dan door 52 deelt, dan komen er heel wat dames (ver) boven die 5000 per week.
Maar geloof wat je wilt en ik wil zeker niet de rekening maken van de dames, maar enkele dames die ik goed ken, zijn hier heel blij met wat ze hier verdienen.
En terecht natuurlijk, want sommige werken er keihard voor!
 
Er zijn inderdaad dames die veel klanten afwerken maar het hangt er ook van af hoelang je dit werk wil doen. Je kan niet dag in dag uit 20 keer genomen worden. Dames zijn nog altijd mensen en geen neukmachines. Er zijn er die dan vaak verlof nemen maar op die dagen wordt er dan ook niks verdiend. Daarom dat de dames die kinky doen wel meer kunnen verdienen. Sessie van 3 uur is al snel 500-600 euro en dan zijn het voornamelijk de dames die de klanten afbeulen en niet andersom!
 
Natuurlijk, als je maar enkel klanten hebt die 50€ betalen, dan zal je er niet (gemakkelijk) geraken.
Maar de variatie van 50€ klanten en klanten die supplementen betalen voor pzc, beffen, kussen en klanten die een bepaalde fetisj hebben en die wat langer blijven.
Ook ken ik enkele dames die na hun werk ook nog enkele vaste klanten thuis ontvangen.
En de dames die op werkvakantie gaan met enkele van hun vaste klanten.
En je hebt ook dames die een sugar daddy hebben en verliefde klanten die zich kapot betalen en geldslaafjes en gewoon manen die geld schijten en die het al te graag opneuken.
En niet alle mannen komen om een snelle wip te maken, sommige betalen flink wat money om hun fetisj te kunnen beleven. En niet te vergeten natuurlijk dat sommige meiden hier 7 op 7 werken en sommige dan ook een deel in de dag en nacht.
Als je op jaarbasis hun inkomsten optelt en dan door 52 deelt, dan komen er heel wat dames (ver) boven die 5000 per week.
Maar geloof wat je wilt en ik wil zeker niet de rekening maken van de dames, maar enkele dames die ik goed ken, zijn hier heel blij met wat ze hier verdienen.
En terecht natuurlijk, want sommige werken er keihard voor!
Mag het stamcafé over dit onderwerp niet dicht ? 🙏
 
Wat andere toogpraat, zondag avond kwam een SRT team een klant buiten halen in Villa Tinto. Valt wel vaker voor waarschijnlijk maar als je zoiets ziet, vraagt ge u toch altijd af wat er daar aan de hand zou geweest zijn... (Allé, ik toch)
 
Wat andere toogpraat, zondag avond kwam een SRT team een klant buiten halen in Villa Tinto. Valt wel vaker voor waarschijnlijk maar als je zoiets ziet, vraagt ge u toch altijd af wat er daar aan de hand zou geweest zijn... (Allé, ik toch)
Helaas zitten er soms ook aggresieve types tussen. Gelukkig zijn de kamers uitgerust met stille alarmen en is de politie nooit ver weg. Skw blijft naar mijn mening een van de veiligste raambuurten!
 
Wat andere toogpraat, zondag avond kwam een SRT team een klant buiten halen in Villa Tinto. Valt wel vaker voor waarschijnlijk maar als je zoiets ziet, vraagt ge u toch altijd af wat er daar aan de hand zou geweest zijn... (Allé, ik toch)
Heb ik ook gezien, maar het is bij de politie niet de gewoonte om daarover te communiceren. Gewoon een alarm.
 
Natuurlijk, als je maar enkel klanten hebt die 50€ betalen, dan zal je er niet (gemakkelijk) geraken.
Maar de variatie van 50€ klanten en klanten die supplementen betalen voor pzc, beffen, kussen en klanten die een bepaalde fetisj hebben en die wat langer blijven.
Ook ken ik enkele dames die na hun werk ook nog enkele vaste klanten thuis ontvangen.
En de dames die op werkvakantie gaan met enkele van hun vaste klanten.
En je hebt ook dames die een sugar daddy hebben en verliefde klanten die zich kapot betalen en geldslaafjes en gewoon manen die geld schijten en die het al te graag opneuken.
En niet alle mannen komen om een snelle wip te maken, sommige betalen flink wat money om hun fetisj te kunnen beleven. En niet te vergeten natuurlijk dat sommige meiden hier 7 op 7 werken en sommige dan ook een deel in de dag en nacht.
Als je op jaarbasis hun inkomsten optelt en dan door 52 deelt, dan komen er heel wat dames (ver) boven die 5000 per week.
Maar geloof wat je wilt en ik wil zeker niet de rekening maken van de dames, maar enkele dames die ik goed ken, zijn hier heel blij met wat ze hier verdienen.
En terecht natuurlijk, want sommige werken er keihard voor!
Ik geloof wel dat er dames zijn die 5.000 euro per week kunnen halen, de meeste weken dan toch.

Iemand die 6 keer per week een 6 uur shift draait, en effectief elk uur 150 euro verdient, zal wel meer dan 5.000 euro per week verdienen.

Maar dat er zeker 20 dames in het SKW zijn die dat verdienen zoals er in dit stamcafé wordt gezegd, kan ik moeilijk geloven.

In zo'n beroepen (low barrier of entry) heb je een Pareto-distributie, waar volgens theorie:

20% van de dames 80% van het geld verdienen

20% van 20% van de dames 80% van 80% van het geld verdienen. Dus 4% van de dames verdient 64% van het geld.

20% van 20% van 20% van de dames 80% van 80% van 80% van het geld verdienen. Dat is dan 0.8% van de dames die 51.2% van het geld verdient.

Vaak zie je het toch ook in andere industriën, waar 'the one percent" echt wel heel rijkelijk verdienen. Ik heb het ooit ook in het nieuws gezien: de rijkste 1% heeft 50% van het vermogen.

Tja, dat is dan de Pareto-distributie driemaal en zo krijg je 1% (exact 0.8%) die 50% van het geld verdient en 50% van het vermogen heeft (exact 51.2%).

Zo extreem zal het in de werkelijkheid niet zijn in het SKW aangezien een dame tegelijkertijd maar 1 wandelaar kan bevrediging.

Maar wie weet, aangezien sommige dames continue volbezit zijn en anderen blijkbaar nooit een klant hebben...

Je zal dus wel degelijk zo'n dergelijke distributie hebben. Een paar dames die gigantisch veel verdienen (de toppers), de meeste die net genoeg verdienen en een middengedeelte die degelijk verdient, maar niet rijkelijk.

Er werkte volgens Het Nieuwsblad 1.500 dames in het SKW in 2017. Lijkt me enorm veel. Zelfs vandaag, hoeveel dames zouden er in een jaar in het SKW werken? Misschien een paar honderd?

Of kom ik gewoon niet vaak genoeg om de 1000+ dames te zien. Hoe dan ook, met 1000 dames, heb je dan 10 dames die de top 1% zijn.

Dat komt ongeveer op mijn eigen intuitieve beeld - 10 dames die 5.000 euro per week verdienen kan ik geloven. Misschien zelfs 15. Maar "zeker meer dan 20" vindt ik weeral heel moeilijk.

Ik ken een paar mensen die bv. in het vastgoed werken. Die liegen ook heel vaak over hoeveel ze verdienen. Iedereen wilt graag doen alsof ze bij die 1% behoren.

Maar ja, weeral, misschien ben ik blind en zijn er dingen die ik niet begrijp. Er zijn er maar een paar dames in het SKW waar ik kan geloven dat ze 5.000 euro per week of meer verdienen en ik bedoel ook maar een paar.
 
Ik geloof wel dat er dames zijn die 5.000 euro per week kunnen halen, de meeste weken dan toch.

Iemand die 6 keer per week een 6 uur shift draait, en effectief elk uur 150 euro verdient, zal wel meer dan 5.000 euro per week verdienen.

Maar dat er zeker 20 dames in het SKW zijn die dat verdienen zoals er in dit stamcafé wordt gezegd, kan ik moeilijk geloven.

In zo'n beroepen (low barrier of entry) heb je een Pareto-distributie, waar volgens theorie:

20% van de dames 80% van het geld verdienen

20% van 20% van de dames 80% van 80% van het geld verdienen. Dus 4% van de dames verdient 64% van het geld.

20% van 20% van 20% van de dames 80% van 80% van 80% van het geld verdienen. Dat is dan 0.8% van de dames die 51.2% van het geld verdient.

Vaak zie je het toch ook in andere industriën, waar 'the one percent" echt wel heel rijkelijk verdienen. Ik heb het ooit ook in het nieuws gezien: de rijkste 1% heeft 50% van het vermogen.

Tja, dat is dan de Pareto-distributie driemaal en zo krijg je 1% (exact 0.8%) die 50% van het geld verdient en 50% van het vermogen heeft (exact 51.2%).

Zo extreem zal het in de werkelijkheid niet zijn in het SKW aangezien een dame tegelijkertijd maar 1 wandelaar kan bevrediging.

Maar wie weet, aangezien sommige dames continue volbezit zijn en anderen blijkbaar nooit een klant hebben...

Je zal dus wel degelijk zo'n dergelijke distributie hebben. Een paar dames die gigantisch veel verdienen (de toppers), de meeste die net genoeg verdienen en een middengedeelte die degelijk verdient, maar niet rijkelijk.

Er werkte volgens Het Nieuwsblad 1.500 dames in het SKW in 2017. Lijkt me enorm veel. Zelfs vandaag, hoeveel dames zouden er in een jaar in het SKW werken? Misschien een paar honderd?

Of kom ik gewoon niet vaak genoeg om de 1000+ dames te zien. Hoe dan ook, met 1000 dames, heb je dan 10 dames die de top 1% zijn.

Dat komt ongeveer op mijn eigen intuitieve beeld - 10 dames die 5.000 euro per week verdienen kan ik geloven. Misschien zelfs 15. Maar "zeker meer dan 20" vindt ik weeral heel moeilijk.

Ik ken een paar mensen die bv. in het vastgoed werken. Die liegen ook heel vaak over hoeveel ze verdienen. Iedereen wilt graag doen alsof ze bij die 1% behoren.

Maar ja, weeral, misschien ben ik blind en zijn er dingen die ik niet begrijp. Er zijn er maar een paar dames in het SKW waar ik kan geloven dat ze 5.000 euro per week of meer verdienen en ik bedoel ook maar een paar.
Wilt ge hier de slimme uithangen met wat te zeveren over pareto?
En voor de rest zeggen dat ge het ni gelooft?? Ni echt wetenschappelijk...
 
Wilt ge hier de slimme uithangen met wat te zeveren over pareto?
En voor de rest zeggen dat ge het ni gelooft?? Ni echt wetenschappelijk...
Wat ben jij makkelijk op uw tenen getrapt.

Ja, tuurlijk ga ik het over Pareto hebben. De Pareto verdeling is bekend omdat die ook effectief constant bewezen is waar te zijn in bepaalde industriën en beroepen. Prostitutie is nu eenmaal een beroep waar de Pareto verdeling zou moeten gelden.

Dus 1% van de dames die echt rijkelijk verdient. Dat is dan maximaal 15 dames, als we geloven dat er inderdaad 1.500 dames in het SKW werken.

Sorry dat wiskunde doen pijnlijk voor u is.
 
Ik geloof wel dat er dames zijn die 5.000 euro per week kunnen halen, de meeste weken dan toch.

Iemand die 6 keer per week een 6 uur shift draait, en effectief elk uur 150 euro verdient, zal wel meer dan 5.000 euro per week verdienen.

Maar dat er zeker 20 dames in het SKW zijn die dat verdienen zoals er in dit stamcafé wordt gezegd, kan ik moeilijk geloven.

In zo'n beroepen (low barrier of entry) heb je een Pareto-distributie, waar volgens theorie:

20% van de dames 80% van het geld verdienen

20% van 20% van de dames 80% van 80% van het geld verdienen. Dus 4% van de dames verdient 64% van het geld.

20% van 20% van 20% van de dames 80% van 80% van 80% van het geld verdienen. Dat is dan 0.8% van de dames die 51.2% van het geld verdient.

Vaak zie je het toch ook in andere industriën, waar 'the one percent" echt wel heel rijkelijk verdienen. Ik heb het ooit ook in het nieuws gezien: de rijkste 1% heeft 50% van het vermogen.

Tja, dat is dan de Pareto-distributie driemaal en zo krijg je 1% (exact 0.8%) die 50% van het geld verdient en 50% van het vermogen heeft (exact 51.2%).

Zo extreem zal het in de werkelijkheid niet zijn in het SKW aangezien een dame tegelijkertijd maar 1 wandelaar kan bevrediging.

Maar wie weet, aangezien sommige dames continue volbezit zijn en anderen blijkbaar nooit een klant hebben...

Je zal dus wel degelijk zo'n dergelijke distributie hebben. Een paar dames die gigantisch veel verdienen (de toppers), de meeste die net genoeg verdienen en een middengedeelte die degelijk verdient, maar niet rijkelijk.

Er werkte volgens Het Nieuwsblad 1.500 dames in het SKW in 2017. Lijkt me enorm veel. Zelfs vandaag, hoeveel dames zouden er in een jaar in het SKW werken? Misschien een paar honderd?

Of kom ik gewoon niet vaak genoeg om de 1000+ dames te zien. Hoe dan ook, met 1000 dames, heb je dan 10 dames die de top 1% zijn.

Dat komt ongeveer op mijn eigen intuitieve beeld - 10 dames die 5.000 euro per week verdienen kan ik geloven. Misschien zelfs 15. Maar "zeker meer dan 20" vindt ik weeral heel moeilijk.

Ik ken een paar mensen die bv. in het vastgoed werken. Die liegen ook heel vaak over hoeveel ze verdienen. Iedereen wilt graag doen alsof ze bij die 1% behoren.

Maar ja, weeral, misschien ben ik blind en zijn er dingen die ik niet begrijp. Er zijn er maar een paar dames in het SKW waar ik kan geloven dat ze 5.000 euro per week of meer verdienen en ik bedoel ook maar een paar.
Er zijn zelfs mannen die niet meer " kunnen " die zwaar betalen om eens een babbeltje te doen en is over hun spel te laten strelen . Dus wa geld dat er omgaat in SKW zullen we nooit exact weten, maar weet wel dat er veel zotten met veel geld smijten bij de toppers , en dan vergeet je nog de dure cadeaus die ze meebrengen voor de dames
Wat ben jij makkelijk op uw tenen getrapt.

Ja, tuurlijk ga ik het over Pareto hebben. De Pareto verdeling is bekend omdat die ook effectief constant bewezen is waar te zijn in bepaalde industriën en beroepen. Prostitutie is nu eenmaal een beroep waar de Pareto verdeling zou moeten gelden.

Dus 1% van de dames die echt rijkelijk verdient. Dat is dan maximaal 15 dames, als we geloven dat er inderdaad 1.500 dames in het SKW werken.

Sorry dat wiskunde doen pijnlijk voor u is.
Uwen uitleg klopt langs geen kanten!! Je kan de verdienste die je met prostitutie verdiend niet vergelijken met eender welk beroep
 
Wat ben jij makkelijk op uw tenen getrapt.

Ja, tuurlijk ga ik het over Pareto hebben. De Pareto verdeling is bekend omdat die ook effectief constant bewezen is waar te zijn in bepaalde industriën en beroepen. Prostitutie is nu eenmaal een beroep waar de Pareto verdeling zou moeten gelden.

Dus 1% van de dames die echt rijkelijk verdient. Dat is dan maximaal 15 dames, als we geloven dat er inderdaad 1.500 dames in het SKW werken.

Sorry dat wiskunde doen pijnlijk voor u is.
Mijn wiskundeleraar had het wel over aftrekken en vermenigvuldigen maar nooit over hoeren en wat ze verdienen
 
Ik geloof wel dat er dames zijn die 5.000 euro per week kunnen halen, de meeste weken dan toch.

Iemand die 6 keer per week een 6 uur shift draait, en effectief elk uur 150 euro verdient, zal wel meer dan 5.000 euro per week verdienen.

Maar dat er zeker 20 dames in het SKW zijn die dat verdienen zoals er in dit stamcafé wordt gezegd, kan ik moeilijk geloven.

In zo'n beroepen (low barrier of entry) heb je een Pareto-distributie, waar volgens theorie:

20% van de dames 80% van het geld verdienen

20% van 20% van de dames 80% van 80% van het geld verdienen. Dus 4% van de dames verdient 64% van het geld.

20% van 20% van 20% van de dames 80% van 80% van 80% van het geld verdienen. Dat is dan 0.8% van de dames die 51.2% van het geld verdient.

Vaak zie je het toch ook in andere industriën, waar 'the one percent" echt wel heel rijkelijk verdienen. Ik heb het ooit ook in het nieuws gezien: de rijkste 1% heeft 50% van het vermogen.

Tja, dat is dan de Pareto-distributie driemaal en zo krijg je 1% (exact 0.8%) die 50% van het geld verdient en 50% van het vermogen heeft (exact 51.2%).

Zo extreem zal het in de werkelijkheid niet zijn in het SKW aangezien een dame tegelijkertijd maar 1 wandelaar kan bevrediging.

Maar wie weet, aangezien sommige dames continue volbezit zijn en anderen blijkbaar nooit een klant hebben...

Je zal dus wel degelijk zo'n dergelijke distributie hebben. Een paar dames die gigantisch veel verdienen (de toppers), de meeste die net genoeg verdienen en een middengedeelte die degelijk verdient, maar niet rijkelijk.

Er werkte volgens Het Nieuwsblad 1.500 dames in het SKW in 2017. Lijkt me enorm veel. Zelfs vandaag, hoeveel dames zouden er in een jaar in het SKW werken? Misschien een paar honderd?

Of kom ik gewoon niet vaak genoeg om de 1000+ dames te zien. Hoe dan ook, met 1000 dames, heb je dan 10 dames die de top 1% zijn.

Dat komt ongeveer op mijn eigen intuitieve beeld - 10 dames die 5.000 euro per week verdienen kan ik geloven. Misschien zelfs 15. Maar "zeker meer dan 20" vindt ik weeral heel moeilijk.

Ik ken een paar mensen die bv. in het vastgoed werken. Die liegen ook heel vaak over hoeveel ze verdienen. Iedereen wilt graag doen alsof ze bij die 1% behoren.

Maar ja, weeral, misschien ben ik blind en zijn er dingen die ik niet begrijp. Er zijn er maar een paar dames in het SKW waar ik kan geloven dat ze 5.000 euro per week of meer verdienen en ik bedoel ook maar een paar.
Dat zullen wij als klant nooit te weten komen want iedere dag is daar altijd anders dat hangt ook van af van verschillende factoren wie en wat opbrengt.
 
Laatst bewerkt:
Wat ben jij makkelijk op uw tenen getrapt.

Ja, tuurlijk ga ik het over Pareto hebben. De Pareto verdeling is bekend omdat die ook effectief constant bewezen is waar te zijn in bepaalde industriën en beroepen. Prostitutie is nu eenmaal een beroep waar de Pareto verdeling zou moeten gelden.

Dus 1% van de dames die echt rijkelijk verdient. Dat is dan maximaal 15 dames, als we geloven dat er inderdaad 1.500 dames in het SKW werken.

Sorry dat wiskunde doen pijnlijk voor u is.
Pareto is geen wiskunde maar statistiek.
Geeft weer aan dat ge gewoon interessant wil lijken.
 
En statistiek is geen wiskunde dan? Uiteraard wel.
Vanwaar de weerstand tegen deze benadering van de dvp's hun inkomsten inschatting?
Omdat hij enerzijds wetenschap wil aanhalen, zonder zelf onderzoek gedaan te hebben en dan anderzijds "geloof" drie maal gebruikt alsmede "lijkt mij".
Mensen die intelligent willen overkomen met wat wilde beweringen en zware woorden doen mij reageren. Niets meer of niets minder.
 
Iemand die 6 keer per week een 6 uur shift draait, en effectief elk uur 150 euro verdient, zal wel meer dan 5.000 euro per week verdienen.
Helaas, hier kan ik je met 100% zekerheid zeggen dat geen enkele dame in het skw 6 uur achter elkaar en dit 6 dagen per week continu bezet is.
 
Laatst bewerkt:
Enerzijds zit er wel waarheid in zulke redeneringen, maar anderzijds kan je met statistiek alles bewijzen, als je wat handig bent. Gesteld dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zouden zijn, kan men dus beweren dat statistisch gezien de mensen gemiddeld 1 borst hebben...

Bij heel deze uitgebreide toogpraat over hoeveel een dvp verdient, stel ik mij dan toch een paar vragen...

Wat gaat een wandelaar dat aan? Dat zijn toch zijn zaken niet.

Wat maakt die speculaties nu precies zo interessant, dat daar regelmatig opnieuw over gediscussieerd wordt? Komt dat door de frustraties van mannen die (moeten) betalen voor seks?

Waar halen wandelaars hun informatie op dat vlak? Zijn die allemaal samen met een dvp, en zien die wat er binnen komt en wat er buiten gaat aan geld? Of is het vooral van horen zeggen van ene die gezien heeft dat een andere iets gehoord heeft... "Zelf gezien" tijdens de korte tijd dat ze rondwandelden en de rest van de dag/week/maand worden de inkomsten van die dvp lineair berekend op basis van een korte waarneming? Praten met de favoriete dvp? Dvp's hebben, naast tieten, een spleetje en een kontje, nog een andere eigenschap: ze vertellen aan een goeie klant in volle vertrouwen datgene wat zij kwijt willen. De realiteit is daarbij lang niet altijd belangrijk.

Veel andere zelfstandigen doen dat trouwens, op hun manier, ook wel. Vertellen dat je succesvol bent, geeft veel mensen een soort kick. Ik heb, jaren geleden, ene geweten die regelmatig met een duvelke met enkele grote lege dozen over de stoep naar zijn verderop geparkeerde auto reed. De indruk geven dat zijn winkel erg druk was en prima draaide. Een paar jaar later was hij failliet.
Ik zal je eens een louter imaginaire dag van een dvp beschrijven.
Haar werkdag begint om 9.00 uur en eindigt om 19.00 uur.
De enige belangrijke woorden heb ik 'vet' gezet. Al de rest is dus fictief, of noem het gewoon verzonnen. Ik herhaal mijn vraag: wat is er toch zo boeiend aan dit soort gissingen en het opmaken van andermans rekening???
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de verdiensten van de dames niet zo interessant.
Ik kan hun werk toch niet gaan doen , is geen kans / optie voor mij dus daarom boeit het me niet.
Het is ook heel verschillend, wat ze verdienen ,net als de dames zelf ook heel verschillend zijn
Was ik een aantrekkelijke jonge meid zou ik misschien eens een avondje plaatsnemen achter de ramen. En dan ga je vast met een mooi bedrag naar huis.
In plaats van me gratis te laten uitwonen in clubs zoals Amai of Erox

Maar ik hoop dat de dames goed verdienen. , ik gun ze het , en ook om te voorkomen dat ze allemaal terug gaan naar hun thuisland.Want dan hebben wij geen SKW meer
 
Laatst bewerkt:
Er is in opdracht van de Nationale Bank een studie gemaakt door de KU Leuven. (Weliswaar een aantal jaren geleden). Dat was geen studie vanachter het bureau, maar letterlijk veldwerk waarbij vanuit aanliggende panden (en in Brussel vanuit de auto) werd geteld én getimed.
Hier komt men toch tot heel andere cijfers dan de astronomische bedragen die hier genoemd worden. Voor mij stopt de discussie hier, het blijft toch een welles/nietjes spelletje.
 
Als nu 100% van de 90%, die maar 80% van de bevolking uitmaken, en die uit 70% van de 60% vlamingen bestaat, waarvan 50% van de 40% meisjes bezoekt het er over eens is dat 30% van de meisjes, die overigens maar 20% van de wereldbevolking uitmaken slechts 10% in aanmerking van deze bewering komt, dan heeft 0% iets aan deze post, of heb ik het mis? Is het dan toch 100%🙃🙃🙃
 
Die een dame dat 150 vroeg aan vila tino (ingang via vlingeringsrui op die trappen links ) die heb ik overlaast in eindhoven gespot :ROFLMAO:
Is de dagshift terug al wat voller ? wil zaterdag nog eens langskomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan