Jullie blijven je energie in dames steken die voor jullie teveel geld vragen en daarbij nog eens slechte service leveren.
Ik snap echt niet waarom jullie daarover kunnen blijven doormekkeren terwijl er zoveel dames zijn die goede service leveren aan goede prijzen. (140-150/u)
Al die negativiteit die de fun uit het dvp bezoek zuigen terwijl er zoveel positiefs te melden is.
Misschien eens je ingesteldheid veranderen, ik heb eerlijk gezegd nog maar 1 mindere ervaring gehad maar al de rest was goed tot fantastisch.
Het meeste dat ik per uur betaal is 200 en daar zit altijd het meeste inbegrepen (pzc, tongzoenen, beffen, meerdere orgasmes, prostaatmassage,…)
Ga met een open mind en met een positieve ingesteldheid naar dames met een goede reputatie, behandel ze zoals je je vriendin zou behandelen en in mijn ervaring krijg je dubbel terug wat je geeft.
Niets dat een geilere en betere date geeft dan een dvp die er zelf zin in heeft en die zelf geil staat.
Zo bereik je dates waar niet op de klok wordt gekeken of waar bepaalde handelingen spontaan gebeuren zonder dat extra's aangerekend worden.
Bedenk eens hoe je zelf zou reageren als dvp.
Genoeg dames te vinden die het beroep in ere houden en hun best doen voor respectvolle klanten