Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geld zat hebben is één ding maar zulke hoge bedragen willen betalen is een tweede. Ik hoop alleen dat zulke wandelaars beseffen dat ze de dvp's veelste veel betalen en hiermee stoppen. Want iedere gemiddelde dvp denkt nu dat ze 200 waard is, dit klopt gewoon niet meer.
Wat zou zou dan volgens jou een goede gemiddelde prijs zijn ?

Wat ik ook nooit heb begrepen is het fenomeen dat Nederlandse DVP's (vooral de jongere dames) absurde bedragen vragen voor een erg karig pakket aan handelingen.
Ik snap dat eigenlijk ook niet je ziet op sexjobs Nederlandse dames met een hangbuik die 250 durven te vragen en dan heb ik het niet eens over de jonge knappere meiden.

Nee, het verkleinwoordje doet het klinken alsof het "iets kleins" is. Dus iets dat je makkelijk zou kunnen betalen. Ze proberen je te manipuleren om niet minder dan een uur af te nemen.
Klopt.

Als ze 1 uurtje of meer zeggen, is 30 min zeggen eigenlijk geen optie en de verleiding naar 2 uur is groter.
Althans: 1 uurtje voelt dan als een soort minimum tijd. Wil je je niet laten kennen, dan zeg je al snel: Doe maar 2.
Wat de sex niet echt indrukwekkender maakt, maar de rekening wel, want 300-400€.

En ze kunnen een uurtje altijd na 50 minuten laten eindigen. Want 'uurtje'.

Heb van mede forumlid begrepen dat afdingen werkt en dat de dvp's het niet altijd druk hebben met klanten, proberen kan nooit kwaad dus gewoon doen. Nee heb je ja kun je krijgen. En dat zal de dvp's ook aan het denken zetten wat gunstig kan werken voor de prijzen, zeker als meerdere wandelaars dat gaan doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb van mede forumlid begrepen dat afdingen werkt en dat de dvp's het niet altijd druk hebben met klanten, proberen kan nooit kwaad dus gewoon doen. Nee heb je ja kun je krijgen. En dat zal de dvp's ook aan het denken zetten wat gunstig kan werken voor de prijzen, zeker als meerdere wandelaars dat gaan doen.
probeer het gewoon een tijdje, en wacht af wat de reacties van de dames zijn.
ik ben ook wel benieuwd hoe de dames er op gaan reageren.

Jullie blijven je energie in dames steken die voor jullie teveel geld vragen en daarbij nog eens slechte service leveren.
Ik snap echt niet waarom jullie daarover kunnen blijven doormekkeren terwijl er zoveel dames zijn die goede service leveren aan goede prijzen. (140-150/u)

Al die negativiteit die de fun uit het dvp bezoek zuigen terwijl er zoveel positiefs te melden is.

Misschien eens je ingesteldheid veranderen, ik heb eerlijk gezegd nog maar 1 mindere ervaring gehad maar al de rest was goed tot fantastisch.
Het meeste dat ik per uur betaal is 200 en daar zit altijd het meeste inbegrepen (pzc, tongzoenen, beffen, meerdere orgasmes, prostaatmassage,…)
Ga met een open mind en met een positieve ingesteldheid naar dames met een goede reputatie, behandel ze zoals je je vriendin zou behandelen en in mijn ervaring krijg je dubbel terug wat je geeft.

Niets dat een geilere en betere date geeft dan een dvp die er zelf zin in heeft en die zelf geil staat.

Zo bereik je dates waar niet op de klok wordt gekeken of waar bepaalde handelingen spontaan gebeuren zonder dat extra's aangerekend worden.

Bedenk eens hoe je zelf zou reageren als dvp.

Genoeg dames te vinden die het beroep in ere houden en hun best doen voor respectvolle klanten

maar kan je die dames met die absurde prijzen er niet uit filteren?
Zodat alleen de dames overblijven met een schappelijke prijs?
Klopt maar soms zitten er dames tussen die precies mijn smaak zijn maar net wat te duur zijn. En lang niet alle goedkope dames zitten dicht in de buurt of hebben mijn smaak. Afdingen kan hierbij helpen en wat ik al eerder zij je hebt niks te verliezen.

Jullie blijven je energie in dames steken die voor jullie teveel geld vragen en daarbij nog eens slechte service leveren.
Ik snap echt niet waarom jullie daarover kunnen blijven doormekkeren terwijl er zoveel dames zijn die goede service leveren aan goede prijzen. (140-150/u)

Al die negativiteit die de fun uit het dvp bezoek zuigen terwijl er zoveel positiefs te melden is.

Misschien eens je ingesteldheid veranderen, ik heb eerlijk gezegd nog maar 1 mindere ervaring gehad maar al de rest was goed tot fantastisch.
Het meeste dat ik per uur betaal is 200 en daar zit altijd het meeste inbegrepen (pzc, tongzoenen, beffen, meerdere orgasmes, prostaatmassage,…)
Ga met een open mind en met een positieve ingesteldheid naar dames met een goede reputatie, behandel ze zoals je je vriendin zou behandelen en in mijn ervaring krijg je dubbel terug wat je geeft.

Niets dat een geilere en betere date geeft dan een dvp die er zelf zin in heeft en die zelf geil staat.

Zo bereik je dates waar niet op de klok wordt gekeken of waar bepaalde handelingen spontaan gebeuren zonder dat extra's aangerekend worden.

Bedenk eens hoe je zelf zou reageren als dvp.

Genoeg dames te vinden die het beroep in ere houden en hun best doen voor respectvolle klanten
Ten slotte gaan we er naartoe om een leuke tijd te hebben en ons vooral geen zorgen te maken toch.

De vraag is dan waarom @Rimon die dames niet kan vinden?
Heeft dat wellicht, en ik doe zo maar een gok, te maken met de leeftijd of het uiterlijk van de dame?
Of misschien BE vs NL.
Het zijn heus geen oude afgeleefde oma's die ik bezoek.
Integendeel, dames v 27-35 jaar met goede looks en hoge recensies.

Ik vermijd ook wel buitenlandse rondreizende dames en focus me op dames die een vaste stek hebben en er baat bij hebben om vaste klanten en goede reputatie op te bouwen.
Scheelt ook wat denk ik

Terug
Bovenaan Onderaan