Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap niet helemaal waarom het gebruik van social media voor jou een mindere ervaring zou zijn? Je hoeft er natuurlijk op te kijken, of is het de illusie dat ze dan meer 'amateur' zijn? 🤔
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb ervaring met 1 dame die actief is op social media en mijn ervaring is heel positief.
Dame die het vak heel serieus aanpakt, hele goede service levert en ook hele goede reviews krijgt.
Prijs is ook niet exuberant hoog aan 200/u.

Maar misschien dat iemand anders een andere ervaring heeft gehad met een dvp die actief is op social media maar om dan van de eerste keer te zeggen dat dvp met social media te mijden zijn is nogal kort door de bocht?

Of misschien is er nog een heel andere reden die wij niet zien

Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb ervaring met 1 dame die actief is op social media en mijn ervaring is heel positief.
Dame die het vak heel serieus aanpakt, hele goede service levert en ook hele goede reviews krijgt.
Prijs is ook niet exuberant hoog aan 200/u.

Maar misschien dat iemand anders een andere ervaring heeft gehad met een dvp die actief is op social media maar om dan van de eerste keer te zeggen dat dvp met social media te mijden zijn is nogal kort door de bocht?

Of misschien is er nog een heel andere reden die wij niet zien
Ik heb de waarheid niet in pacht natuurlijk. Ik kan alleen voor mezelf praten en die paar dames met socials die ik heb gedate ,daar had ik toch meer van verwacht. Mss net omdat ze zich zo profileren.
Konden imo niet tippen aan enkele dames zonder socials die ik heb bezocht en waar ik nog steeds geile dates mee beleef zoals bvb Fleur.
Of enkele jonge dames die mij opbellen als ze zin hebben. Maar dat zijn niet echt dvp's dus vergelijk is moeilijk.

Serieus? Ik zou me werkelijk doodschamen.
Schamen? 1. Het is niet dat ik haar heb verplicht onder dwang van een wapen . We zijn het samen in overleg overeengekomen
2. We hebben daarna nog een heleboel leuke betaalde dates gehad. Die waren er mss niet gekomen als ze bij die eerste het onderste uit de kan had gehaald. Dus qua businessplan heeft ze dat top aangepakt.

Afdingen werkt vrij goed voor mij. Het is niet leuk om te doen maar wat die dames doen 50% er bij op is ook niet leuk.
Bij heel veel aankopen ben ik wel een beetje van onderhandelen maar bij dames nooit gedaan, eigenlijk wel gek maar ik denk dan dat het de date niet ten goede komt.
Gevolg is wel door gestegen prijzen dat frequentie flink is afgenomen bij mij, ging ik hiervoor 2/3 keer per maand nu kom ik soms niet eens meer dan 1 keer per maand bij een dame. Laatste bezoekje was in juni ☹️

Schamen? 1. Het is niet dat ik haar heb verplicht onder dwang van een wapen . We zijn het samen in overleg overeengekomen
2. We hebben daarna nog een heleboel leuke betaalde dates gehad. Die waren er mss niet gekomen als ze bij die eerste het onderste uit de kan had gehaald. Dus qua businessplan heeft ze dat top aangepakt.
Precies, je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet.
Bovendien is een bedrag van € 750,00 heel goed betaald voor een paar uur ongeschoold werk doen.
Menig jong meisje moet daar twee weken voor werken in de AH. ;)

Bovendien is een bedrag van € 750,00 heel goed betaald voor een paar uur ongeschoold werk doen.
Dat is dan de keuze die dat meisje zelf maakt.....vakkenvullen bij de AH is ook ongeschoold werk.

Als DVP zijn zo simpel was zouden veel meer dames dit werk doen.

Wel zo dacht ze ook. We hebben die ochtend ook nog lekker ontbeten samen en op 1 van de volgende dates naar de wellness, restaurant ..... Ze moest niks regelen, ik deed het allemaal. En dan nog die mooie cent om zelf ook nog eens veelvuldig klaar te komen.

Ik heb de waarheid niet in pacht natuurlijk. Ik kan alleen voor mezelf praten en die paar dames met socials die ik heb gedate ,daar had ik toch meer van verwacht. Mss net omdat ze zich zo profileren.
Konden imo niet tippen aan enkele dames zonder socials die ik heb bezocht en waar ik nog steeds geile dates mee beleef zoals bvb Fleur.
Of enkele jonge dames die mij opbellen als ze zin hebben. Maar dat zijn niet echt dvp's dus vergelijk is moeilijk.
Je ziet op social media de mooiste kanten van een persoon en dat kan verwachtingen creëren die niet meer realistisch zijn. Dan kan het tegenvallen als je date een gewoon persoon blijkt te zijn. Dus, ja dat snap ik wel.

Denk dat het ook voor iedereen anders is natuurlijk..
Hoe je er als mens instaat..en je leven/werk etcetera..
En je ervaring in de dames..
Ik ben 100en keren afgezogen ,100en keren geneukt met verschillende dames..
Het is niks nieuws meer..let wel ik ben altijd nog wel gezond nieuwsgierig en soort van zenuwachtig wanneer ik na een nieuwe dame ga..
Dus de kick is er nog wel..anders had ik er allang mee gekapt..maar het zal nooit meer zo'n kick zijn als de eerste 10x van mijn carrière..
Bovendien lijkt het wel sinds de komst van Kinky/internet de dames flink zakelijker zijn geworden..
Ik weet dat er hier meelezen maar nooit posten...de eigenaresse van 2 privehuizen hier in de buurt idem..
Die lezen deze topics ook..dus ook commentaar van leden die schrijven dat ze niet op 100€ kijken..
Dus je kunt wel raden wat er dan gebeurt
Nogmaals ik kijk ook nooit naar een 'maandbudget'..
Duikt er een leuke nieuwe dame op..met leuke mogelijkheden en geen starttarief van 200/half uur ,dan ga ik er op af..
Het is al heel wat ,als ze dan nog echt is ook..
Maar ik ga nooit geen 1000€ betalen voor een 24 uur date ofzo..
Nadat ik haar 2 of 3x geneukt heb ,is voor mij de zin weer een dag of 2 over..zit je daar met een Roemeense of Braziliaanse..
Daar krijg ik spijt van..dan leg ik na 250€ dat een uurtje kost bij wijze, de rest liever bij voor een weekendje Nurburgring of wat delen van de Agusta die ik laat hoogglansverdichten..
M.a.w ik zou het makkelijk KUNNEN betalen..maar ik KAN het er niet aan geven..

Je ziet op social media de mooiste kanten van een persoon en dat kan verwachtingen creëren die niet meer realistisch zijn. Dan kan het tegenvallen als je date een gewoon persoon blijkt te zijn. Dus, ja dat snap ik wel.
Het is meer dat ik er niet van hou dat ze zich uitbundig profileren.
Ik hou meer van discrete dates. Met dames die genieten van de aandacht van een date maar verder niet lijden aan een theatrale persoonlijkheidsstoornis.

Och jongens we zijn er toch allemaal zelf bij ook ik leg soms weleens veel te hoge bedragen neer voor dames die het dan hopelijk waard zijn.
En vaak blijken ze het waard meestal zijn dat wel vrij unieke dames dan.
Maar prijzen van 100 euro en meer voor een half uurtje bij die rondtrekkende circussen en die eruitzien als 13 in een dozijn dames daar pas ik voor.
Dan breng ik mijn geld liever naar het privéhuis of saunaclub en zelfs bij die laatste speel ik bij veel dames een beetje op safe.

En wat je ziet is dat veel privé dames met een 30 minuten prijs van >100 euro ook maar een vluggertje van max. 20 minuten aanbieden voor 60/70/80 euro om toch maar wat inkomsten te krijgen dus wat heeft het dan voor een zin vraag ik me af.

Laatst bewerkt:
Het is meer dat ik er niet van hou dat ze zich uitbundig profileren.
Ik hou meer van discrete dates. Met dames die genieten van de aandacht van een date maar verder niet lijden aan een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
Het heeft niks met theatrale persoonlijkheid te maken, het is onderdeel van hun werk. Jezelf profileren is belangrijk. Als je in een club werkt of bij een bureau, dan hoef je dat niet te doen.

Profileren is niet geil.
Afknapper eerste klas
Al die dames met hun duizenden volgers zijn voor mij een afknapper. Zekerals je dan toch die gok waagt en ze irl niets voorstellen.
Geef me dan maar types die liggen te smachten op date ipv online. Zo heb ik laatst eentje bij de vuilnis gezet ...... Ze weent er nog steeds om, so has me been told.

Al die dames met hun duizenden volgers zijn voor mij een afknapper. Zekerals je dan toch die gok waagt en ze irl niets voorstellen.
Geef me dan maar types die liggen te smachten op date ipv online. Zo heb ik laatst eentje bij de vuilnis gezet ...... Ze weent er nog steeds om, so has me been told.
Zo heb ik ook een keer tegen eentje gezegd "Weet je hoe groot het aanbod 'borsten & billen' is"?
Als je verder geen meerwaarde weet te geven... ben je natuurlijk 13 in een dozijn.

Zo heb ik ook een keer tegen eentje gezegd "Weet je hoe groot het aanbod 'borsten & billen' is"?
Als je verder geen meerwaarde weet te geven... ben je natuurlijk 13 in een dozijn.
Natuurlijk zijn veel volgers op social media geen garantie voor een goede service maar het wil daarom niet zeggen dat het automatisch slechte service zal zijn.
Ik zou deze dames niet automatisch diskwalificeren, heb heel goede ervaringen met een dvp die ook heel actief is op social media. Tot nu toe altijd topdates…

Natuurlijk zijn veel volgers op social media geen garantie voor een goede service maar het wil daarom niet zeggen dat het automatisch slechte service zal zijn.
Ik zou deze dames niet automatisch diskwalificeren, heb heel goede ervaringen met een dvp die ook heel actief is op social media. Tot nu toe altijd topdates…
Zeker weten kan daar van meespreken. Laat iedereen zijn ding doen waar hij zin in heeft

Ik denk dat sommige bezoekers hier gewoon een hele zure kijk hebben op het leven. 😂 Ik vraag me soms werkelijk af, kun je niet beter een andere hobby zoeken? 😂🙈

Terug
Bovenaan Onderaan