Recensie Anita, Eros Zundert 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr_Grey

Newbie
16
07/05/24
22
3
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben weer een keer bij Eros Zundert langs geweest. Daar werkt sinds kort een vrouw met de naam Anita. Op de foto lijkt zij er sexy uit. Daarom heb ik een afspraak met haar gemaakt. Zij is een Poolse dame die heel goed Nederlands spreekt. Is in werkelijkheid ouder dan wat je op de foto zou verwachten.
Ik mocht haar niet zoenen, niet knuffelen, niet vingeren. Pijpen (uiteraard wil zij alleen) mc deed zij aardig. Zij zei ook dat zij dat goed kon. Maar, omdat ik geen erotisch ander voorspel had kunnen ervaren, wond het mij niet echt op. Dan maar beffen. Dat liet ze mij toe. Zij genoot er ook van en kwam zij na een tijdje klaar. Daarna had ik haar in missionaire positie genomen en ook klaargekomen. Als ik haar niet heerlijk had gebeft was het allemaal minder dan een half uur geduurd. Na afloop vroeg zij mij om bevestiging of zij goed kon pijpen. Dat had ik bevestigd. Zij zei dat zij dit werk al langer deed. Nou, dan denk ik niet dat zij vaste cliënten krijgt. Of ik ben toevallig niet haar type. Voor mij dus geen herhalingsgevaar.
https://www.eroszundert.nl/dames/anita/

Terug
Bovenaan Onderaan