Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerst haar mooie ogen, sensuele lippen, lange benen, vrouwelijke rondingen prijzen...
Dan uitgebreid voorspel... en wederzijdse orale bevrediging... Als dat goed doet... heb je haar eigenlijk al voor je gewonnen! De meeste 'klanten' doen blijkbaar heel weinig moeite! Of... als zij dan enthousiast begint te pijpen... komt hij binnen de 3 min! Spel over! WTF!

En dan... als je beiden lekker geil staat... lusten & driften! En... uit de reactie van die dames (en die zien toch écht wel veel mannen in hun bed!) merkt je snel dat er blijkbaar maar weinig mannen zijn die voldoende 'stamina' hebben. Dus... na enkele standjes... en 10 min... klaar! WTF! En net nu zij ook eens 'in the mood' was voor wat actie!

En verder natuurlijk niet de hele tijd 'rammen'. Maar lekker veel afwisseling met tijdens de penetratie blijven likken, kussen strelen... Man! Je maakt haar gek van verlangen! En dan stevig neuken! Zeker als je merkt dat je 'goed' zit! Blijven doorgaan dan en die positie niet wijzigen!
Dit verhaal zal rondwandelaar niet leuk vinden ;)

Die hogere prijsklasse zijn .Dan houd ik t liever bij de ramen daarnaast. Voor seriewerk is 50-100€ genoeg.
Deze voornoemde groep exclusieve vrouwen kan je ook meestal zonder condoom meespelen en sexen, dan schiet je geweer ook weer sneller dan met robbertje erom.
Exact. Seriewerk en dan 200 vragen voor een uur is echt om te lachen. Massaproductiekledij kost ook minder dan unieke stukken

Exact. Seriewerk en dan 200 vragen voor een uur is echt om te lachen. Massaproductiekledij kost ook minder dan unieke stukken
Veel dames ga je niet vinden voor 50-100 per uur denk ik. Hoe raar het mss kinkt ik betaal ook liever meer dan dat ik 100€ betaal aan een junk of een alcoholiste. Die het doet zo dat ze de volgende shot kan zetten of haar bezuipen.

Ik wil ook dat ze deftig gekleed is daar mee bedoel ik normale kleren. Zo als een broek en een top uit de zeb of een kleedje uit de lola&lisa. En niet dat ze er bij loopt als een straathoer. Je weet wel een donsjas met een kap met zulke kat aan met een glitter kleedje of een kort latex rokje etc.

Dat je van een uur ver kan zien hoe ze haar geld verdiend.

Veel dames ga je niet vinden voor 50-100 per uur denk ik. Hoe raar het mss kinkt ik betaal ook liever meer dan dat ik 100€ betaal aan een junk of een alcoholiste. Die het doet zo dat ze de volgende shot kan zetten of haar bezuipen.
Ik bedoel het eerder dat ik liever 200 betaal voor iemand die 1 klant per dag doet. Dan eentje die er 3 per dag doet. En liefst ook wat inclusiviteit

Ik bedoel het eerder dat ik liever 200 betaal voor iemand die 1 klant per dag doet. Dan eentje die er 3 per dag doet. En liefst ook wat inclusiviteit
Dat is ook de reden waarom ik veel liever 150 of 200€ betaal dan 100 of minder per uur. Omdat er minder klanten zijn die 150€ of 200€ willen uit geven dan dat er 100€ willen uitgeven.

Dat is ook de reden waarom ik veel liever 150 of 200€ betaal dan 100 of minder per uur. Omdat er minder klanten zijn die 150€ of 200€ willen uit geven dan dat er 100€ willen uitgeven.
Ja, maar ik probeer liefst ook te selecteren op dames die echt weinig daten, blijft moeilijk
En liefst ook dames die alleen klanten neuken met wat niveau( maar dat is helemaal onbegonnen werk)
Soms zeggen ze van wel en neuken ze de simpelste zielen..

Het liefst van al zou ik een dame hebben exclusief voor mij die ik 4 keer per maand neuk aan 1000 euro. En die daarnaast dus nog een voltijdse baan heeft. Maar 1. Ik snap wel dat het vele geld een trigger blijft en 2. Je kan nooit zeker zijn dat ze eerlijk is over de exclusiviteit. Nochtans lijkt het me makkelijk. 1 klantje ,4 dates als extra inkomst.

Het liefst van al zou ik een dame hebben exclusief voor mij die ik 4 keer per maand neuk aan 1000 euro. En die daarnaast dus nog een voltijdse baan heeft. Maar 1. Ik snap wel dat het vele geld een trigger blijft en 2. Je kan nooit zeker zijn dat ze eerlijk is over de exclusiviteit. Nochtans lijkt het me makkelijk. 1 klantje ,4 dates als extra inkomst.
Misschien moet je dan een sugardating doen ipv dvp bezoek

Zoals ik al zei. Genoeg mensen met geld zat
Mensen met geen geld gingen eerst ook niet. Dus zullen dames er weinig van merken. Zeker de goeie.
Dat zeker vergis je vooral niet hoeveel van dat geld zwart is hoeren en alles wat ermee te maken heeft blijft een cash business.
Horeca ook al die jongens met dikke flessen in clubs en dan heb ik het niet alleen over saunaclubs maar ook disco's beachclubs etc.
Ik durf te wedden dat het merendeel niet 100% legaal verkregen is, mensen zelfs met een goede baan die 40 uur in de week werken gaan geen duizend of duizenden euro's aan flessen drank kapot slaan.
Maar bij de dames van plezier weet ik ook dat genoeg bouwvakkers komen die tegenwoordig na de tijd hele riante bedragen zwart ontvangen.
Het is dan niet echt crimineel verkregen geld maar vaak wel een leuke som wat ze hebben, waardoor die jongens zich dan eens goed laten verwennen en ook niet op 100 euro kijken.
Een flinke beunhaas kan lastig iedere maand 1500 euro of meer cash storten dus dan geeft die een flink deel uit.

Altijd. En ook fris en fruitig. En goed beffen ook. ;)

Daar hebben we andere discussie topic voor :ROFLMAO:

Ja, maar ik probeer liefst ook te selecteren op dames die echt weinig daten, blijft moeilijk
En liefst ook dames die alleen klanten neuken met wat niveau( maar dat is helemaal onbegonnen werk)
Soms zeggen ze van wel en neuken ze de simpelste zielen..
Als je een dame voor je zelf wil is de beste optie een vaste relatie. Je kan niet van een dvp,sugarbaby,of een fwb verlangen dat ze enkel sex heeft met jou.

Terug
Bovenaan Onderaan