Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je een dame voor je zelf wil is de beste optie een vaste relatie. Je kan niet van een dvp,sugarbaby,of een fwb verlangen dat ze enkel sex heeft met jou.
Haha klopt helemaal. Maar de vrouw van men leven heb ik al.
Ik heb het wel 1 keer meegemaakt gedurende 6 maanden. Een studentje van 18 (zelfs nog niet afgestudeerd aan de middelbare school) Die ik elke maand rond de 600-700 euro gaf exclusief etentjes, wellness etc. Om haar 3 keer te zien gedurende 2-3 uur. Eigenlijk peanuts als je het uirtrekend per uur. Maar ik was heel respectvol met haar en zo kwam ze ook eens in mooie restaurants en genoot ze ook van een wellness of een mooi cadeautje zo nu en dan. Ik besef ook wel dat er geen liefde mee gemoeid was, maar leuk was het wel.
Ze wist ook dat ze voor pakweg 700 euro redelijk wat dagen moest werken als jobstudente.
Na 6 maanden hebben we afscheid genomen omdat ze een vriendje had.
Ondertussen is ze 22 en zie ik haar nog heel sporadisch. Maar een deel onschuld is ze kwijt, en dat is wel jammer. Wel een absolute lieverd.

Haha klopt helemaal. Maar de vrouw van men leven heb ik al.
Ik heb het wel 1 keer meegemaakt gedurende 6 maanden. Een studentje van 18 (zelfs nog niet afgestudeerd aan de middelbare school) Die ik elke maand rond de 600-700 euro gaf exclusief etentjes, wellness etc. Om haar 3 keer te zien gedurende 2-3 uur. Eigenlijk peanuts als je het uirtrekend per uur. Maar ik was heel respectvol met haar en zo kwam ze ook eens in mooie restaurants en genoot ze ook van een wellness of een mooi cadeautje zo nu en dan. Ik besef ook wel dat er geen liefde mee gemoeid was, maar leuk was het wel.
Ze wist ook dat ze voor pakweg 700 euro redelijk wat dagen moest werken als jobstudente.
Na 6 maanden hebben we afscheid genomen omdat ze een vriendje had.
Ondertussen is ze 22 en zie ik haar nog heel sporadisch. Maar een deel onschuld is ze kwijt, en dat is wel jammer. Wel een absolute lieverd.
Hoe bedoel je een deel onschuld is ze kwijt.

omdat ik zelf nog niet lang wandel en ik dus de 'oude' prijzen niet ken eens zelf gekeken hoe het nu precies zit qua prijsstijging.
heb me gebaseerd op data die ik kon vinden en een privéhuis bij mij in de buurt wat ik zelf al enkele keren bezocht heb : Privé Belladonna te Ardooie.

Op onze Franse tegenhanger (Youppie) vind ik een oude post terug van 2009 waar de uurprijs vermeld staat te Belladonna = 125 euro.
in 2023 is deze uurprijs gestegen tot 140 euro.
Dit is een verhoging van 12% in 14 jaar tijd.

Als ik de inflatiecijfers van België bekijk en deze optel (van 2010 tem 2022) dan zie ik dat deze sinds 2009 met 34.64 % gestegen is. (https://www.inflation.eu/nl/inflatiecijfers/belgie/historische-inflatie/cpi-inflatie-belgie.aspx)

Lijkt me dus dat het 'goedkoper' is dan vroeger. Enfin, voor dit ene specifieke voorbeeld toch.
Er zullen waarschijnlijk ook veel andere gevallen zijn.

maar in Vlaanderen is de uurprijs voor een privéhuis gemiddeld 150 euro als ik wat rondkijk op dit forum.
Als je 14 jaar geleden 125 euro betaalde voor hetzelfde dan ben je nu wel beter af hoor...Je loon is ondertussen met 34.64% gestegen.

omdat ik zelf nog niet lang wandel en ik dus de 'oude' prijzen niet ken eens zelf gekeken hoe het nu precies zit qua prijsstijging.
heb me gebaseerd op data die ik kon vinden en een privéhuis bij mij in de buurt wat ik zelf al enkele keren bezocht heb : Privé Belladonna te Ardooie.

Op onze Franse tegenhanger (Youppie) vind ik een oude post terug van 2009 waar de uurprijs vermeld staat te Belladonna = 125 euro.

Als ik de inflatiecijfers van België bekijk en deze optel (van 2010 tem 2022) dan zie ik dat deze sinds 2009 met 34.64 % gestegen is. (https://www.inflation.eu/nl/inflatiecijfers/belgie/historische-inflatie/cpi-inflatie-belgie.aspx)

Lijkt me dus dat het 'goedkoper' is dan vroeger. Enfin, voor dit ene specifieke voorbeeld toch.

maar in Vlaanderen is de uurprijs voor een privéhuis gemiddeld 150 euro als ik wat rondkijk op dit forum.
Als je 14 jaar geleden 125 euro betaalde voor hetzelfde dan ben je nu wel beter af hoor...Je loon is ondertussen met 34.64% gestegen.

Ze hebben het vooral over thuis ontvangst. Privéhuizen zijn de laatste tijd niet gestegen. Vind 150 euro per uur ook gewoon een goede/normale prijs. In vergelijking met andere beroepen helemaal. Thuisontvangst vragen veel nu al 200 euro per uur, terwijl dat eigenlijk goedkoper zou moeten zijn dan een privehuis.

Thuisontvangst werken veelal zwart. Sommige vragen al 250 of 300 per uur of meer. Hoe sommige mannen dat even aftikken voot een potje seks kan ik met mijn verstand niet bij. Maar als ik een DVP was zou ik ook zo veel mogelijk vragen. Het is nou eenmaal marktwerking.

Jullie gaan er maar vanuit dat iedereen loon heeft…..

Degenen die 250 , 300 € betalen zijn vast geen loontrekkers. De pakketbezorger met zijn 13€ bruto betaalt dat niet.
Pakketbezorgers zijn vrijwel steeds jonge mannen... fit en in goede gezondheid (veel beweging bij die job!) Dus... waarom zouden die voor betaalsex gaan? Hebben in de regel wel andere opties hoor!

Betaalsex is toch voornamelijk een optie voor zij die -om een of andere reden- elders niet helemaal vinden wat ze nodig hebben...
En de bijbehorende financiële middelen......
Dan kom jij toch veel te kort @Marco , want jij bent een goede klant van de dames ( Ik trouwens ook) .
Ik zie het eerder als een hobby met verslavende trekjes .Heb ik het druk met andere dingen dan kan ik goed een tijdje zonder.

Ze hebben het vooral over thuis ontvangst. Privéhuizen zijn de laatste tijd niet gestegen. Vind 150 euro per uur ook gewoon een goede/normale prijs. In vergelijking met andere beroepen helemaal. Thuisontvangst vragen veel nu al 200 euro per uur, terwijl dat eigenlijk goedkoper zou moeten zijn dan een privehuis.

Thuisontvangst werken veelal zwart. Sommige vragen al 250 of 300 per uur of meer. Hoe sommige mannen dat even aftikken voot een potje seks kan ik met mijn verstand niet bij. Maar als ik een DVP was zou ik ook zo veel mogelijk vragen. Het is nou eenmaal marktwerking.
ik weet niet zo goed hoe het in andere privehuizen zit, maar waar ik werk betaal je 160,- voor een uurtje. Het ding is dan wel dat je 1x mag klaarkomen met sex, en de tweede keer is met de hand.

Zoenen, beffen en pzc zit daar niet bij. Veel meiden bieden dat pakketje aan voor 80,-. Bij veel meiden die priveontvangst doen zit dit wel inbegrepen naar mijn idee. Uiteindelijk ben je bij een privehuis dus ook hetzelfde kwijt naar mijn idee.

Tuurlijk je hoeft geen extra's te nemen, maar als je een uur boekt en je komt binnen 10 min klaar dan zitten wij ook van wat moeten we nu doen

Ik vind persoonlijk dat meiden die priveontvangst doen op een nette locatie er best wat voor mogen vragen, maar als het een zooitje is snap ik dat mannen die prijs niet willen betalen.

Wat ik zelf vooral pluspunten vind bij priveontvangs is dat er niemand op de deur klopt als je 2 minuten langer op de kamer bent. Ik bied altijd een douche aan, en nu kan ik ook af en toe gezellig een wijntje drinken met klanten. Toch ook wel gezellig.

Jullie gaan er maar vanuit dat iedereen loon heeft…..
Als je geen loon hebt is dvp bezoek het laatste van je prioriteiten.

Je moet nu ook niet doen alsof dvp bezoek een noodzaak is zoals bvb woonst, eten, drinken, nutsvoorzieningen …

Het is iets wat je zal doen als je er het geld voor hebt, het blijft een luxeproduct hoe je het ook draait of keert.

ik weet niet zo goed hoe het in andere privehuizen zit, maar waar ik werk betaal je 160,- voor een uurtje. Het ding is dan wel dat je 1x mag klaarkomen met sex, en de tweede keer is met de hand.

Zoenen, beffen en pzc zit daar niet bij. Veel meiden bieden dat pakketje aan voor 80,-. Bij veel meiden die priveontvangst doen zit dit wel inbegrepen naar mijn idee. Uiteindelijk ben je bij een privehuis dus ook hetzelfde kwijt naar mijn idee.
In de privéhuizen die ik ken is dit niet zo.
Daar zit pzc, tongzoenen, beffen in standaardprijs en kan je meerdere keren klaarkomen zonder problemen.

Vraagje: is dit in NL of BE?

Er lijkt toch een groot verschil te zijn tussen beide landen qua dienstverlening en prijzen en wat standaard in prijs inbegrepen zit…

In de privéhuizen die ik ken is dit niet zo.
Daar zit pzc, tongzoenen, beffen in standaardprijs en kan je meerdere keren klaarkomen zonder problemen.

Vraagje: is dit in NL of BE?

Er lijkt toch een groot verschil te zijn tussen beide landen qua dienstverlening en prijzen en wat standaard in prijs inbegrepen zit…
Dit is nederland. Wij dames zijn er ook heel streng op, en houden onze prijzen ook over het algemeen gelijk. Als wij merken dat iemand andere prijzen rekent of bijvoorbeeld nzc dan spreken wij de dame er ook echt op aan.

Ik snap dat het niet leuk is voor de mannen, maar wat wij dames er aan overhouden is echt niets.

Dit is nederland. Wij dames zijn er ook heel streng op, en houden onze prijzen ook over het algemeen gelijk. Als wij merken dat iemand andere prijzen rekent of bijvoorbeeld nzc dan spreken wij de dame er ook echt op aan.

Ik snap dat het niet leuk is voor de mannen, maar wat wij dames er aan overhouden is echt niets.
dan ben ik blij dat ik België woon :)

komt er dus op neer dat je voor een gewone vrijpartij van 1 uur 240 euro per uur betaald bij jullie. (PZC, tongzoenen, beffen,...)

hier is het dus 140 per uur voor zelfde service.

dan ben ik blij dat ik België woon :)

komt er dus op neer dat je voor een gewone vrijpartij van 1 uur 240 euro per uur betaald bij jullie. (PZC, tongzoenen, beffen,...)

hier is het dus 140 per uur voor zelfde service.
Klopt helemaal, maar ik heb ook van een aantal dames gehoord dat de belasting in België wat anders werkt. Zelf heb ik nooit in België gewerkt dus geen idee, maar misschien heeft het daar ook mee te maken.

Klopt helemaal, maar ik heb ook van een aantal dames gehoord dat de belasting in België wat anders werkt. Zelf heb ik nooit in België gewerkt dus geen idee, maar misschien heeft het daar ook mee te maken.
wat ik wel niet zo goed snap is dat jullie standaardservice zo 'kaal' is qua service.
dat jullie PZC niet standaard aanbieden snap ik wel, qua veiligheid/hygiëne.
maar beffen/tongzoenen...

dat is toch gewoon geen leuke vrijpartij voor beiden?

is het dan niet beter om gewoon een standaardprijs aan te bieden waar de gewone handelingen wel inbegrepen zitten? Zorgt misschien dat je gemiddelde date aangenamer of plezieriger verloopt voor de dame zelf en zorgt ook voor minder frustraties bij klanten?

maar misschien kijk ik teveel naartoe met de bril van klant en als Belg die andere service gewend is.

wat ik wel niet zo goed snap is dat jullie standaardservice zo 'kaal' is qua service.

is het dan niet beter om gewoon een standaardprijs aan te bieden waar de gewone handelingen wel inbegrepen zitten? Zorgt misschien dat je gemiddelde date aangenamer of plezieriger verloopt voor de dame zelf en zorgt ook voor minder frustraties bij klanten?

maar misschien kijk ik teveel naartoe met de bril van klant en als Belg die andere service gewend is.
Veel dames werken niet voor genot maar voor geld en zien zoenen en beffen door een klant niet als genot😜

Wel even relativeren... prijzen variëren volgens de regio tussen de 140 en 180 EUR.
West-Vlaanderen en Limburg blijken de goedkoopste...

Nog altijd een stuk goedkoper dan NL!
de lonen liggen ook stuk lager in West Vlaanderen dan bvb Brussel/Antwerpen dus dat klopt ook dan weer wel.
Wat een geluk dat ik in West Vlaanderen woon en in Brussel werk dan...

Ik krijg 42,50 voor een uurtje. Onze uitbater kan de prijzen wel weer omhoog gaan gooien dat alles nog duurder is

heel simpel voor 42,50 per uur ga ik geen extra dingen doen. Wij zijn een luxe product en daarvoor mogen mannen best wat voor betalen.

Ik hoef niet perse te zoenen, en al helemaal niet gevingerd te worden op een drukke dag. Als de man niet wil betalen prima, maar dan krijg je de diensten niet.

De mannen die bij ons komen kennen over het algemeen de prijzen van de extra's. Het staat ook duidelijk op de site wat er wel en niet bij zit

Laatst bewerkt:
42,50 pu is wel heel erg weinig 😳

En zwart geld krijgen voor handelingen moet je nooit melden op een openbaar forum, want de belasting zal zeggen: "Ook over die handelingen en fooien moet je belasting betalen".
Ja was misschien niet zo handig, maar volgens mij snappen veel mannen gewoon niet hoe het werkt dus ik moest ff mijn frustratie kwijt. Het is namelijk inderdaad heel erg weinig.

Bij ons werk je echt voor de extra's vandaar dat ik nu vooral voor mijzelf werk. Ik heb nu wel gewoon een boekhouder en alles gaat netjes😊

Terug
Bovenaan Onderaan