Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Beetje bacteriën word je hard en sterk van. Weerstand opbouwen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn listerine fles geeft aan dat het 97% van de bacteriën kan verwijderen. Moet goed genoeg zijn tochBeetje bacteriën word je hard en sterk van. Weerstand opbouwen.
Tsja... betaalsex... en smetvrees... gaan niet erg goed samen vrees ik!zo sta ik er ook in, hoewel tongzoenen best lekker is, maar bacterien uitwisselen met een dvp ben ik ook geen voorstander van, menigmaal een griep of verkoudheidje opgelopen na het bezoek van een dvp, en wellicht zelfs een keer corona.
Met welk beroep wil je sekswerk vergelijken?
Het is belangrijk te realiseren dat, gezien de aard van het werk, sekswerk niet voor iedereen geschikt is. Intiem zijn met verschillende personen is niet vanzelfsprekend. Bovendien zijn er risico's op ernstige gezondheidsschade en blootstelling aan seksueel overschrijdend gedrag, evenals de kans op (seksueel) geweld. Veel sekswerkers doen dit werk niet fulltime, niet 8 uren per dag, en vaak slechts voor een korte periode in hun leven. Daarnaast ervaren ze een sterk stigma vanuit de maatschappij, en niet alle potentiële (toekomstige) partners zijn tolerant. Hierdoor kunnen sekswerkers familie, vrienden of een baan verliezen.
Dus, met welk beroep wil je het vergelijken? Gezien de aard van het werk vind ik €150 per uur heel weinig, zelfs als dit bedrag netto zou zijn. Als je belasting betaalt (en ja, veel sekswerkers betalen ook belasting), dan blijft er nog minder over.
Hij was max 2 uur bezig, maar heb hem 750,- betaald.
Haha helaas heb ik nu kabels genoeg, maar het was wel een spoedje, maar goede kennis van mij. Dit zijn gewoon de prijzen in de regio hier.Whow @Lilygirlnexstdoor , was dat een gouden kabel? In het andere geval ben ik totaal verkeerd bezig. Voor die prijs wil ik een ganse dag kabel bij je komen leggen .
Ja een normale prijs per uur zou nu dan ook 160-170 Euro per uur zijn, in een privéhuis.Op onze Franse tegenhanger (Youppie) vind ik een oude post terug van 2009 waar de uurprijs vermeld staat te Belladonna = 125 euro.
in 2023 is deze uurprijs gestegen tot 140 euro.
Dit is een verhoging van 12% in 14 jaar tijd.
Als ik de inflatiecijfers van België bekijk en deze optel (van 2010 tem 2022) dan zie ik dat deze sinds 2009 met 34.64 % gestegen is. (https://www.inflation.eu/nl/inflatiecijfers/belgie/historische-inflatie/cpi-inflatie-belgie.aspx)
Dat is echt heel erg weinig voor een uur. Als ik vragen mag, is dat wat je netto van het huis krijgt of wat je aan het einde overhoud na afdracht eventuele verzekeringen en pensioen?Ik krijg 42,50 voor een uurtje. Onze uitbater kan de prijzen wel weer omhoog gaan gooien dat alles nog duurder is
Het eerste snap ik heel goed. Maar wat betreft het tweede, mannen betalen ook best wel wat.heel simpel voor 42,50 per uur ga ik geen extra dingen doen. Wij zijn een luxe product en daarvoor mogen mannen best wat voor betalen.
Ben ik het helemaal mee eens. Alleen het beeld van wat veel geld is of wat betaalbaar voor de klant is lijkt vaak scheef te gaan. Al hangt dat er natuurlijk ook vanaf op welke klanten er gemikt wordt.Iedere sekswerker bepaalt haar eigen waarde en wat ze wil doen voor welke prijs. Dat is niet aan de klant.
Ik heb ondertussen best een aantal privehuizen bezocht in Nederland en in mijn ervaring is het bij de meesten ook zo dat zoenen, pijpen, beffen en vingeren gewoon inclusief is als de dame dit doet.wat ik wel niet zo goed snap is dat jullie standaardservice zo 'kaal' is qua service.
dat jullie PZC niet standaard aanbieden snap ik wel, qua veiligheid/hygiëne.
maar beffen/tongzoenen...
dat is toch gewoon geen leuke vrijpartij voor beiden?
is het dan niet beter om gewoon een standaardprijs aan te bieden waar de gewone handelingen wel inbegrepen zitten? Zorgt misschien dat je gemiddelde date aangenamer of plezieriger verloopt voor de dame zelf en zorgt ook voor minder frustraties bij klanten?
maar misschien kijk ik teveel naartoe met de bril van klant en als Belg die andere service gewend is.
De vraag is eerder: hoeveel zou je willen betalen voor een afspraak met een sekswerker? Dat is een heel persoonlijke keuze. Ik zou een tarief van 300-600 euro per uur heel acceptabel vinden om met een dame van mijn keuze door te brengen. Ik begrijp ook dat niet iedereen dat zou willen betalen. Ik weet eveneens dat er mannen zijn die een veelvoud daarvan willen betalen.Hoeveel is wel genoeg wat een dvp zou moeten vragen voor een uur in jouw ogen? Heleboel dvp's geven je daarvoor niet eens een goede service voor terug. Bij velen sta je na een halfuur alweer buiten al heb ik dat gelukkig nog niet meegemaakt.
Dit is wat ik netto krijg, maar je krijg daar niet betaald als je geen klanten hebt, en als je ziek bent. Wij zijn zelfstandig, dus er is ook geen pensioen geregeld of verzekering. Als je dat allemaal nog moet doen kom je denk ik in de min uitDat is echt heel erg weinig voor een uur. Als ik vragen mag, is dat wat je netto van het huis krijgt of wat je aan het einde overhoud na afdracht eventuele verzekeringen en pensioen?
Het eerste snap ik heel goed. Maar wat betreft het tweede, mannen betalen ook best wel wat.
Dat is dan echt schokkend weinig.Dit is wat ik netto krijg
Nee dat je dit niet van het huis krijgt weet ik, maar ik hoop dat je dit wel voor jezelf geregeld hebt en dacht/hoopte stiekem dat je dit misschien mee rekende.maar je krijg daar niet betaald als je geen klanten hebt, en als je ziek bent. Wij zijn zelfstandig, dus er is ook geen pensioen geregeld of verzekering. Als je dat allemaal nog moet doen kom je denk ik in de min uit
Als je maar weet dat het voor heel veel mensen veel geld is.Ik snap dat het voor jullie ook veel geld is, maar je kan er ook voor kiezen om jezelf af te trekken.
Je moet dat probleem gewoon simpel weg niet bij ons leggen.
Het hangt er maar vanaf op welke klanten je mikt en hoeveel je er verwacht te krijgen.In een privéhuis vind ik dat een DVP toch wel €150-200 zou moeten overhouden.
Nee, het jouwe was een dom antwoord. Nergens op gebaseerd dat het beroep "te zwaar" voor mij is. beroepen zijn er om geld te verdienen, niet om te vergelijken. Maar dat wist je zelf ook wel. Sneu dat ik het nog uit ga leggen.Makkelijk antwoord. Je kan toch een ander beroep kiezen, of is dat niet mogelijk?
Precies mijn gedachte!Ik zal geen dame het recht betwisten zelf te bepalen hoeveel ze vraagt. Dat neemt niet weg dat ik me verwonder over prijzen die gevraagd worden voor thuisontvangst door onvergunde dames die geen belasting betalen en waarschijnlijk vaak niet eens legaal mogen werken in Nederland. Daarnaast heb ik het er niet voor over, maar dat is dan weer mijn keuze.
Helemaal mee eens, en voor vele is een betaalde date niet de enige optie, maar meer even een snel tussendoortje.Ik zal geen dame het recht betwisten zelf te bepalen hoeveel ze vraagt. Dat neemt niet weg dat ik me verwonder over prijzen die gevraagd worden voor thuisontvangst door onvergunde dames die waarschijnlijk vaak niet eens legaal mogen werken in Nederland. Daarnaast heb ik het er niet voor over, maar dat is dan weer mijn keuze.
Even een kleine correctie.Dat neemt niet weg dat ik me verwonder over prijzen die gevraagd worden voor thuisontvangst door onvergunde dames die geen belasting betalen en waarschijnlijk vaak niet eens legaal mogen werken in Nederland.
Als je gratis seks wilt hebben, dan is gewoon een vriendin zoeken de beste optie. Je kunt inderdaad ook uitgaan en een leuke dame aanspreken. Dus, als je het allemaal te duur vind, dan zou ik dit inderdaad suggereren.Misschien moeten we de sekswerkers maar achter ons laten , en meer opzoek gaan naar amateurs/ hobbyisten. Ik geef toe , het is wat weer moeite , maar de voldoening en besparing zal groter zijn.
In allerlei andere zaken/diensten proberen we ook de beste deal te vinden , waarom hier niet?
dat is maar net hoe je het bekijkt, sexwerkers stellen hun lichaam beschikbaar, waar je even je spul in kwijt kan, niks specifieks aan, want elke vrouw heeft een vagina en een paar borsten en zo bijzonder is sex nou ook weer niet. Het wordt te vaak hier opgehemeld als of sex zo bijzonder is, en dat daar een onevenredige vergoeding tegen over zou moeten staan.Sekswerkers bieden een specifieke dienst voor een bepaalde prijs. Je hoeft daar geen gebruik van te maken.
Als je er zo over denkt zou ik je vooral aanraden om geen sekswerker te boeken en opzoek te gaan naar een leuke sekspop ofzo. Je komt namelijk vrij respectloos over.dat is maar net hoe je het bekijkt, sexwerkers stellen hun lichaam beschikbaar, waar je even je spul in kwijt kan, niks specifieks aan, want elke vrouw heeft een vagina en een paar borsten en zo bijzonder is sex nou ook weer niet. Het wordt te vaak hier opgehemeld als of sex zo bijzonder is, en dat daar een onevenredige vergoeding tegen over zou moeten staan.
Jij bepaalt alleen voor jezelf of het bijzonder is of niet. Dat jij het weinig bijzonder vindt, verklaart misschien ook dat je er weinig voor wilt betalen. Voor anderen is het misschien wel bijzonder. Het is vaak zo bijzonder dat huwelijken sneuvelen als iemand vreemdgaat. Het argument "zo bijzonder is seks nou ook weer niet" zal dan weinig indruk maken.dat is maar net hoe je het bekijkt, sexwerkers stellen hun lichaam beschikbaar, waar je even je spul in kwijt kan, niks specifieks aan, want elke vrouw heeft een vagina en een paar borsten en zo bijzonder is sex nou ook weer niet. Het wordt te vaak hier opgehemeld als of sex zo bijzonder is, en dat daar een onevenredige vergoeding tegen over zou moeten staan.
Respectloos? Rimon???Als je er zo over denkt zou ik je vooral aanraden om geen sekswerker te boeken en opzoek te gaan naar een leuke sekspop ofzo. Je komt namelijk vrij respectloos over.
het is gewoon zoals het is, dat heeft mijn inziens niks met respectloos te maken.Als je er zo over denkt zou ik je vooral aanraden om geen sekswerker te boeken en opzoek te gaan naar een leuke sekspop ofzo. Je komt namelijk vrij respectloos over.
Daarom doe ik ze rimmenBeetje bacteriën word je hard en sterk van. Weerstand opbouwen.
Waar is de correctie?Even een kleine correctie.
Of je wel of geen vergunning hebt heeft geen enkel invloed op de prijs. Een vergunning is enkel een administratieve eis van bepaalde gemeenten. Niet elke gemeente eist dat je een vergunning nodig hebt. Veel sekswerkers die ik ken betalen wel belasting. Veel sekswerkers mogen gewoon werken in Nederland. Sekswerk is trouwens legaal in Nederland, ongeacht of je een vergunning hebt of niet.
Ik snap even niet waarom je deze punten noemt als onderbouwing dat het te duur zou zijn.
Lelystad, Tilburg, Assen, sinds kort Utrecht en volgens mij nog één die ik me niet kan herinneren. Vijf van de 342 gemeenten in Nederland waar geen vergunning voor thuisontvangst vereist is.Niet elke gemeente eist dat je een vergunning nodig hebt.
En om te voorkomen dat we op deze aanname van jou doorgaan, dit heb ik ook niet gezegd.dat het te duur zou zijn.
Nee, het jouwe was een dom antwoord. Nergens op gebaseerd dat het beroep "te zwaar" voor mij is. beroepen zijn er om geld te verdienen, niet om te vergelijken. Maar dat wist je zelf ook wel. Sneu dat ik het nog uit ga leggen.
jij kan ook een andere hobby kiezen, of is dat niet mogelijk? Net zo'n vreemde conclusie.
dat is maar net hoe je het bekijkt, sexwerkers stellen hun lichaam beschikbaar, waar je even je spul in kwijt kan, niks specifieks aan, want elke vrouw heeft een vagina en een paar borsten en zo bijzonder is sex nou ook weer niet. Het wordt te vaak hier opgehemeld als of sex zo bijzonder is, en dat daar een onevenredige vergoeding tegen over zou moeten staan.