Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of misschien BE vs NL.
Het zijn heus geen oude afgeleefde oma's die ik bezoek.
Integendeel, dames v 27-35 jaar met goede looks en hoge recensies.

Ik vermijd ook wel buitenlandse rondreizende dames en focus me op dames die een vaste stek hebben en er baat bij hebben om vaste klanten en goede reputatie op te bouwen.
Scheelt ook wat denk ik
ik kijk eigenlijk bijna nooit op kinky of sexjobs, dus ik heb geen idee.
Ik lees het wel vaak in de discussies hier of bij de recensies.
Ik zal eens gaan kijken of er wat in mijn regio te vinden is voor tussen € 100,00 en € 150,00 per uur. Ik had begrepen dat je kan zoeken op prijs op kinky. Ik ben benieuwd hoe groot de keuze is, en om wat voor dames het dan gaat.

Kom net terug van een eerste rendez-vous met 'Super Marta'.
Man! Wat die allemaal doet voor 150,- Niet normaal!
Als je dus waar voor je geld wil...

En... Makkelijk te contacteren. Ze komt haar afspraken stipt na. Heeft haar planning op order. Ontvangt in een luxe setting (mooie ruime kamer) met AC en badkamer...

Dus... waarom blijven jammeren? Gewoon de juiste DVP's zoeken... And have fun!

Of misschien BE vs NL.

Ik vermijd ook wel buitenlandse rondreizende dames en focus me op dames die een vaste stek hebben en er baat bij hebben om vaste klanten en goede reputatie op te bouwen.
Scheelt ook wat denk ik
Zeker weten. Ik doe dat ook momenteel 2 vaste dames heb ik nu nood aan iets anders totaal niet. Zijn 2 toppers en zijn hun tarieven meer dan waard

ik kijk eigenlijk bijna nooit op kinky of sexjobs, dus ik heb geen idee.
Ik lees het wel vaak in de discussies hier of bij de recensies.
Ik zal eens gaan kijken of er wat in mijn regio te vinden is voor tussen € 100,00 en € 150,00 per uur. Ik had begrepen dat je kan zoeken op prijs op kinky. Ik ben benieuwd hoe groot de keuze is, en om wat voor dames het dan gaat.
Een nadeel bij kinky is dat je niet kunt zoeken op een halfuur of een uur seks. Als je bijvoorbeeld op 100 euro zoekt zit alles door elkaar dat doen ze expres zodat je zoveel mogelijk advertenties ziet.

Misschien eens je ingesteldheid veranderen, ik heb eerlijk gezegd nog maar 1 mindere ervaring gehad maar al de rest was goed tot fantastisch.
Al de rest, als in 10? 50? 100?
Ik heb op een tijdsperiode van 5 jaar ruim 100 tot 150 dames ontmoet in deze sector. Zeker in de beginperiode wisselde ik wekelijks. En ja, dan heb je veel kans dat er eens wat mindere tussenzitten.
Momenteel heb ik 2 vaste dames die ik toch elks 4 keer per jaar zie en als de tijd en de goesting daartussen uitkomt vul ik dat op met hoe ik het noem " risicodates" Maar dat moeten al echt topprofielen zijn dan. (lees beeldschoon en veel mogelijkheden)

Of misschien BE vs NL.

Scheelt ook wat denk ik
goede looks aan 150 euro? Dacht het niet. Kijk een keer op redlights.
Nu ja, le gouts est les couleurs.

goede looks aan 150 euro? Dacht het niet. Kijk een keer op redlights.
Tja toch is het zo. Maar schoonheid is natuurlijk in the eye of the beholder.

Ik kan maar zeggen dat ik er ten volle van geniet en in 99% vd gevallen al huppelend de date verlaat.

Mij interesseert het ook niet om telkens een andere dame te nemen, heb liever enkele dames waar ik regelmatig mee afspreek.
Tot nu toe merk ik dat hoe meer je afspreekt met dezelfde dame hoe beter de dates worden.

Maar elk zijn eigen voorkeur en aanpak natuurlijk…

Het enige dat ik kan zeggen is dat ik heel veel voldoening haal uit mijn manier van afspreken.

Klopt.

Als ze 1 uurtje of meer zeggen, is 30 min zeggen eigenlijk geen optie en de verleiding naar 2 uur is groter.
Althans: 1 uurtje voelt dan als een soort minimum tijd. Wil je je niet laten kennen, dan zeg je al snel: Doe maar 2.
Wat de sex niet echt indrukwekkender maakt, maar de rekening wel, want 300-400€.

En ze kunnen een uurtje altijd na 50 minuten laten eindigen. Want 'uurtje'.
Bijna alle dates boven het uur hebben een serieus deel randbezigheden die helemaal niks met seks te maken hebben. Heb er al veel dates opzitten van boven de 2uur. Eerst lekker aperitieven voor aan het voorgerecht en het hoofdgerecht te beginnen. Op zich niks mis mee.
Maar telkens dates van uren, je moet het maar willen. Het geld dat je daarmee weggooid ter vergelijking met echte seksdates is enorm. En het extra genot is verwaarloosbaar.
De dates hebben mss wel een rustiger verloop maar soms (lees 8 van de 10 keer) wil ik gewoon neuken zonder meer.

Het enige dat ik kan zeggen is dat ik heel veel voldoening haal uit mijn manier van afspreken.
Dat is het belangrijkste. Mss behoud je die mindset , mss veranderd hij nog.
Ik zit bvb al hele lange tijd in een vaste relatie en ik had al snel door dat net het spannende van nieuwe dames te ontmoeten mij aantrekt in de sector. Mijn "vaste" zit thuis mama te spelen van mijn prinses.

Bijna alle dates boven het uur hebben een serieus deel randbezigheden die helemaal niks met seks te maken hebben. Heb er al veel dates opzitten van boven de 2uur. Eerst lekker aperitieven voor aan het voorgerecht en het hoofdgerecht te beginnen. Op zich niks mis mee.
Maar telkens dates van uren, je moet het maar willen. Het geld dat je daarmee weggooid ter vergelijking met echte seksdates is enorm. En het extra genot is verwaarloosbaar.
De dates hebben mss wel een rustiger verloop maar soms (lees 8 van de 10 keer) wil ik gewoon neuken zonder meer.
'Sexdates' van twee uur of langer? Zeker weten! En... verrassend genoeg zijn er heel wat vrouwen die daar ook voor te vinden zijn... ook bij betaalsex! (waar ik eerst eigenlijk een beetje voor vreesde)

Eerst haar mooie ogen, sensuele lippen, lange benen, vrouwelijke rondingen prijzen...
Dan uitgebreid voorspel... en wederzijdse orale bevrediging... Als dat goed doet... heb je haar eigenlijk al voor je gewonnen! De meeste 'klanten' doen blijkbaar heel weinig moeite! Of... als zij dan enthousiast begint te pijpen... komt hij binnen de 3 min! Spel over! WTF!

En dan... als je beiden lekker geil staat... lusten & driften! En... uit de reactie van die dames (en die zien toch écht wel veel mannen in hun bed!) merkt je snel dat er blijkbaar maar weinig mannen zijn die voldoende 'stamina' hebben. Dus... na enkele standjes... en 10 min... klaar! WTF! En net nu zij ook eens 'in the mood' was voor wat actie!

En verder natuurlijk niet de hele tijd 'rammen'. Maar lekker veel afwisseling met tijdens de penetratie blijven likken, kussen strelen... Man! Je maakt haar gek van verlangen! En dan stevig neuken! Zeker als je merkt dat je 'goed' zit! Blijven doorgaan dan en die positie niet wijzigen!

En... lekker lang doorgaan! Ze weet niet wat haar overkomt!
Tot je beiden moe en voldaan in mekaars armen ligt... Lekker man!

Dat gezegd zijnde... er is natuurlijk niks mis met een aperitiefje of een glaasje bubbels... Of sushi voor of na! Haha! Feest in bed!

Er zijn een paar dames waarmee ik tot 90 a 100 minuten aan een stuk sex kan hebben. En die het dan zelf ook nog niet eerder beu zijn. Vrouwen die zelf ook geil zijn en mij ook leuk vinden. Dat is t einde, het maximaal haalbare.Ook gaat mijn erectie dan verdwijnen .
Ik ga dan continu door , want als ik tussendoor stop verdwijnt mijn geilheid meestal.
Bij alle andere vrouwen is het sneller over. Dat wil niet zeggen dat het niet fijn of goed is / was.
Een uur is dan ook helemaal genoeg.

Er zijn een paar dames waarmee ik tot 90 a 100 minuten aan een stuk sex kan hebben. En die het dan zelf ook nog niet eerder beu zijn. Vrouwen die zelf ook geil zijn en mij ook leuk vinden. Dat is t einde, het maximaal haalbare.Ook gaat mijn erectie dan verdwijnen .
Ik ga dan continu door , want als ik tussendoor stop verdwijnt mijn geilheid meestal.
Bij alle andere vrouwen is het sneller over. Dat wil niet zeggen dat het niet fijn of goed is / was.
Een uur is dan ook helemaal genoeg.
Jammer dat ik alleen maar raamdames zie... niet mijn ding.
Maar... vrouwen die van lekkere, stevige sex houden. Laat maar weten!

Die liefdevolle lange vanille seks beleef ik thuis al tbh.
Als ik een dame uitkies en haar wat briefjes toestop moet het er vooral ruig aan toe gaan. En ruig hou ik geen 2 uur vol. Vandaar een aanloopje naar.......en een uitloopje om te bekomen.

Als ik een dame uitkies en haar wat briefjes toestop moet het er vooral ruig aan toe gaan. En ruig hou ik geen 2 uur vol. Vandaar een aanloopje naar.......en een uitloopje om te bekomen.
Haha! Heel herkenbaar!
Ik hou ook echt van het 'stevigere werk'! En... m'n pik vindt dat allemaal prima... Maar... de longen willen soms niet meer mee! De leeftijd...

Maar... gelukkig zijn er voldoende DVP's die echt wel verzot zijn op harde pikken... en likken en zuigen dat het een lieve lust is! Love it!
En dan... stevig neuken! Grrrrrr!

Haha! Heel herkenbaar!
Ik hou ook echt van het 'stevigere werk'! En... m'n pik vindt dat allemaal prima... Maar... de longen willen soms niet meer mee! De leeftijd...

Maar... gelukkig zijn er voldoende DVP's die echt wel verzot zijn op harde pikken... en likken en zuigen dat het een lieve lust is! Love it!
En dan... stevig neuken! Grrrrrr!
Wat er ook kan gebeuren is een kramp 😅😂 dan is het niet grrrr maar aw aw

Jammer dat ik alleen maar raamdames zie... niet mijn ding.
Maar... vrouwen die van lekkere, stevige sex houden. Laat maar weten!
Die vrouwen zijn connecties vanuit jarenlange tijd van zelf adverteren en zoeken. Meestal vrouwen met een vaste baan en maar een sporadische klant.
Duidelijk niet uit het reservoir van de beroepsmatige prostituees. Die hogere prijsklasse zijn .Dan houd ik t liever bij de ramen daarnaast. Voor seriewerk is 50-100€ genoeg.
Deze voornoemde groep exclusieve vrouwen kan je ook meestal zonder condoom meespelen en sexen, dan schiet je geweer ook weer sneller dan met robbertje erom.

Ja, sorry dat ik lach... maar dat is idd geen lachertje! Best pijnlijk.
Maar... dan kan ze jou masseren... Elke opportuniteit gebruiken zou ik zeggen!
De eerste 3 seconden was het put it back in. Keep going 😅 dat was in de heet van de strijd ik ben gewoon in de lach geschoten. Een maal ze door had dat ik een kramp had voelde ze haar shuldig. Een deugdoende massage en op een rustiger tempo verder 😁

Zo zie je maar sex is ook sport je kan ook een hamstring blessure 😂

Ja, sorry dat ik lach... maar dat is idd geen lachertje! Best pijnlijk.
Maar... dan kan ze jou masseren... Elke opportuniteit gebruiken zou ik zeggen!
inderdaad, kramp in je kuiten, net als je bijna het laatste stootje wil geven. Daar heb ik ook wel eens last van. Voordeel is, dat je weer van voor af aan kan beginnen, zonder dat je je kruit al hebt verschoten :p

Terug
Bovenaan Onderaan