- 3.479
- 03/07/21
- 4.929
Ik ben zeer tevreden met de lengte van mijn piemel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrecies!Beter een kleine die steigert dan een grote die door een DvP wordt geweigerd?
Dat is toch ook precies wat ik in de zin erna zei:Maar ze pakken er toch geen meetlint bij? ze kunnen hooguit schatten, allen de man zelf weet hoeveel cm die is
Maar ook daar geldt weer bij, dat is weer redelijk subjectief want ben nog niet tegengekomen dat ze er een meetlatje naast leggen .
De vrouwelijke tegenhanger/ variant van wat vissende mannen beweren gevangen te hebben ..Dat kan je nog verbazen. Ik heb weleens van iemand gehoord dat ze haar elleboog weleens naast de pik hield en dan keek tot waar die kwam tot een moedervlek van haar...en dat gretig deelde met haar vriendinnen.
Zwaar werk, dat betekent dat je recht hebt op toeslag.de vochtige ruimtes die hij bezoekt
Het is vrijwillerswerk. Maar een extraatje is welkomZwaar werk, dat betekent dat je recht hebt op toeslag.
Wat eng! Niet doen hoor, mannen. Een verschil van een cm is echt niet heel erg merkbaar. Iedere piemel is uniek, en perfect voor een kutje. op ieder doosje past een dekselMisschien een beetje extreem, maar 4 injecties met botox in 1 sessie, geven een verlenging van 1 cm die 4 maand blijft aan houden. Een bekende Amerikaanse biohacker heeft het recent wetenschappelijk gedocumenteerd. Hier een artikel over de procedure;
Efficacy of Intracavernosal Injections of 50-Unit Versus 100-Unit Doses of AbobotulinumtoxinA (Masport®) in Vasculogenic Erectile Dysfunction with Phosphodiesterase Type 5 Inhibitors Resistant
We aimed to evaluate the safety and efficacy of 50-unit dose against 100-unit dose of intracavernosal injection (ICI) of AbobotulinumtoxinA (BTX-A) (Masport...brieflands.com
Precies!Ik heb best wat piemels van dichtbij gezien en gevoeld.
Tuurlijk is het formaat van belang, maar de heerlijkheid wat de man ermee kan is voor mij belangrijker.
En ik vind de hoeveelheid zaad wat eruit komt ook heel belangrijk
Als je rond de gemiddelde lengte zit, ongetwijfeld, maar als je zeer klein geschapen bent, is er vast een stille wens. Aan de andere kant van het spectrum, bij wijze van spreken de lengte van je bovenbeen, is niet bepaald comfortabel. Sowieso het dragen, maar even lekker doorstoten bij een vrouw mag je ook vergeten.Ik denk dat iedereen wel tevreden is over zijn eigen gereedschap
Nou... vind dat je dat toch beter 'life' doet hoor...Oeh even doornemen...
Dan kun je beter zeggen: klein maar fijnAls je rond de gemiddelde lengte zit, ongetwijfeld, maar als je zeer klein geschapen bent, is er vast een stille wens. Aan de andere kant van het spectrum, bij wijze van spreken de lengte van je bovenbeen, is niet bepaald comfortabel. Sowieso het dragen, maar even lekker doorstoten bij een vrouw mag je ook vergeten.
Precies!Als je rond de gemiddelde lengte zit, ongetwijfeld, maar als je zeer klein geschapen bent, is er vast een stille wens. Aan de andere kant van het spectrum, bij wijze van spreken de lengte van je bovenbeen, is niet bepaald comfortabel. Sowieso het dragen, maar even lekker doorstoten bij een vrouw mag je ook vergeten.
Jij zoekt wellicht dit topic?Oeh even doornemen...
Vandaar mijn opmerking bij #540Als hij te groot is weigeren sommige dvp's de man
Als DVP... ziet ze vast wel genoeg pikken! Haha!Jij zoekt wellicht dit topic?
Die had ik al gezienJij zoekt wellicht dit topic?
Dan kan je wel knallen inderdaad, te lang zal ook niet best zijnPrecies!
En... als je in de mooie middelmaat zit... nooit problemen. Heb je dan ook nog het nodige stamina... Haha! Feest in bed!
Dat vraag ik me af. Tenminste 'genoeg' ongetwijfeld, maar dat zegt niet dat meer niet welkom zijn.Als DVP... ziet ze vast wel genoeg pikken! Haha!
Hahaha, dat had ik kunnen weten!Die had ik al gezien
De Kama Sutra heeft genoeg suggesties om het plezierig te laten verlopen.Over lengte, of eigen grote piemels: Laat de dame eerst klaar komen als dat mogelijk is. Daarna kan je in de meeste gevallen veel dieper neuken. Op een manier die lekker is.
Of vraag of de dame bovenop gaat, zodat ze zelf goed kan voelen hoe diep voor jullie beide plezierig is.
Precies!De Kama Sutra heeft genoeg suggesties om het plezierig te laten verlopen.
Een GR meeting daar houden dan? hahaPrecies!
Durf experimenteren!
Om verwarring te voorkomen; ik doelde op het boek, niet de beurs..Een GR meeting daar houden dan? haha