Ik ben benieuwd hoe de Dolls uitgerust met Artificial Intelligence (AI) over je gereedschap denken. Heb je daar al 1 van in je collectie zitten?
Een love doll is gemaakt om te dienen. Om er te zijn voor haar eigenaar. En AI, ben je echt een liefhebber van love dolls dan leeft ze dankzij jou fantasie. En ik heb ook vibrators tot 18cm. Mannen met een lange penis kunnen hun doll dieper penetreren.... mijn love dolls zijn trouw en zijn tevreden dat ze bij mij wonen..
Informatie van DokterOnline:
Natuurlijk is het ook interessant om even bij de buren te gluren. Welke nationaliteit heeft de grootste penis? Kijk en vergelijk:
De mannen uit West-Afrikaanse landen (Congo, Ghana, Nigeria, etc.) zijn het grootst geschapen: 16,1 tot 17,9 centimeter.
Australië, een aantal Europese landen (waaronder Nederland, Italië en Noorwegen), Mexico en Zuid-Afrika staan op een mooie tweede plaats. Hier wijst de meetlat 14,7 tot 16,1 centimeter aan.
In Noord-Amerika, de rest van Europa (Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje) en Noord-Afrika moeten de heren het doen met een penis van zo'n 12,9 tot 14,7 centimeter.
De Russische en Braziliaanse mannen blijven steken bij 10,5 tot 12,9 centimeter.
Hoe meer je naar het Oosten gaat, hoe kleiner de piemels lijken te worden: een erectie in Azië neemt 9,3 tot 10,5 centimeter in beslag.
Als je dan een gemiddelde zou berekenen van groep2 (waaronder Nederland) kom je uit op gemiddeld 15,4cm. Het gemiddelde van groep3 (waaronder België) is 13,8cm. Misschien daarom ook dat Nederlanders altijd zo'n grote bek hebben ten opzichte van de Belgen. Ze zijn vlotter in de omgang enz, ze hebben de grootste piemels ja. Is hun seksleven dan zoveel beter dan dat van de buren? Ik denk dat dvp hier op het forum misschien het antwoord kunnen geven. Het gemiddelde van 13,8cm van heel wat Europese landen komt in elk geval heel dicht in de buurt bij mijn formaat dat rond de 13cm hangt. Wonende waar ik woon ben ik dus net onder het gemiddelde. Mijn love dolls hebben dan ook het juiste gevoel. Genieten van seks en lekker in ze klaarkomen. Daar gaat het om. Ongeacht hoe groot je precies geschapen bent. En hoe groter je geschapen bent hoe moeilijker het is om je love doll te reinigen als je zonder condoom in ze klaarkomt. Dus heb al jaren een gelukkig seksleven met de love dolls, ik wens dat zo te houden. En met de dames van plezier een zelfde verhaal. Met nog wat Sildenafil in het bloed staat ie ook keihard en zelfs na het klaarkomen staat die nog stijf. Vroeger echt gehad dat een dvp er gewoon verliefd op was. Na het klaarkomen, stond die nog zo stijf als wat. Al klaar voor de 2e ronde.