Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaaruit maar weer blijkt dat grote niet in cm gemeten wordt, maar in perspectief gezien wordt.Neen! Natuurlijk niet! Elk continent is anders.
Of dacht je dat je als gemiddelde Europeaan indruk ging maken in Africa misschien?
Maar... Azië daarentegen... "Oh! Soo big!' Haha!
Ik vind je pik er heerlijk uitzien
Ik vind je pik er heerlijk uitzien
Hopelijk maakt de buurman zich niet al te vaak druk om dingen die totaal niet belangrijk zijn.
Was totaal niet als een aanval bedoeld maar meer om het een beetje te nuanceren.Leuk dat je ook op het forum bent en meteen in de aanval gaat. Welkom!
Is nu al gezellig
Ik denk dat ik op dit forum zit omdat ik inderdaad heel graag piemels bewonder.Zit jij nu op dit forum om foto's van piemels van hetero mannen te bewonderen? Of bezoek je sekswerkers, waar dit forum voor bedoeld is?
Vraag ik voor de buurman..
Dat hebben een (bijzonder) groot deel van de forumleden hier... dan blijkbaar toch niet echt begrepen!En het klopt dat dit een speciaal forum is, maar de hoofdkern v dit forum is recensies schrijven over bezoeken aan sekswerkers ( vrouw, man, she-male etc ).
Ouwe of jonge hoeren: ze zijn beide welkom!Da ouwehoeren hoort ook wel een beetje bij een forum
Ik vind het goed dat je hier reviews kan vinden en plaatsen. Maar ook dat je in andere topics terecht kan bv hier als je het eens over penis grote wil hebben of hem delen.Dat hebben een (bijzonder) groot deel van de forumleden hier... dan blijkbaar toch niet echt begrepen!
Prima toch! Maar... enkel reviews??? Grapje? Maakt wellicht niet eens 5% uit van de totale content!Ik vind het goed dat je hier reviews kan vinden en plaatsen. Maar ook dat je in andere topics terecht kan bv hier als je het eens over penis grote wil hebben of hem delen.
Moest het enkel reviews zijn zou het maar een marginale bedoeling zijn vind ik.
Een terechte opmerking @MarcoDat hebben een (bijzonder) groot deel van de forumleden hier... dan blijkbaar toch niet echt begrepen!
Je zou wel snel uitgelezen zijn ja.Ik vind het goed dat je hier reviews kan vinden en plaatsen. Maar ook dat je in andere topics terecht kan bv hier als je het eens over penis grote wil hebben of hem delen.
Moest het enkel reviews zijn zou het maar een marginale bedoeling zijn vind ik.
Op de gemiddelde homo parkeerplaats kan je je hart ophalen. Maar nee, liever hetero mannen irriteren.Er ontstaat een heel nieuw forum.
Ik ben een travo dame die heel graag naar piemels kijkt en ook graag ontvangt.
En ik vind het nog steeds een hele lekkere pik, groot, klein, dik of dun, lang en of smal.
Ik vind ze allemaal heerlijk.
Maar wil niemand beledigen of iets.
Bedoel alles positief
Tja . We kunnen ook gewoon tevreden zijn met die paar recensies die er wel komen.Prima toch! Maar... enkel reviews??? Grapje? Maakt wellicht niet eens 5% uit van de totale content!
En... van een forum dat GirlsReview heet... hoe kan je het topic 'Reviews' hoegenaamd marginaal noemen?
Ik zeg toch niet dat reviews opzich marginaal. Ik vind moest het forum enkel plaats bienden om reviews te plaatsen of lezen dat het marginaal zou zijn.Prima toch! Maar... enkel reviews??? Grapje? Maakt wellicht niet eens 5% uit van de totale content!
En... van een forum dat GirlsReview heet... hoe kan je het topic 'Reviews' hoegenaamd marginaal noemen?
Desnoods trekken ze er zelf aan.Meneer de Groot en Meneer te Groot ze komen altijd wel aan hun trekken.
Ze kunnen het dan wel hier graag komen vertellen hoe blij de dames er altijd mee zijn. Het is niet al goud wat blinkt hoor. Sommige vrouwen zijn er helemaal niet zo compatibel mee...Meneer de Groot en Meneer te Groot ze komen altijd wel aan hun trekken.