Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe kunt ook op het oog gokken en afronden naar boven, zit je altijd goed!! Ben het helemaal met je eens. Het spelletje heeft veel meer deelnemers dan alleen maar een lul, dik of dun!Ik heb geen idee hoe groot of klein de mijne is.
Nooit opgemeten, ga ik ook niet doen, hij is zo groot als hij klein is of andersom.
Nooit iemand horen klagen, dus zal het wel goed zijn.
Moet je wel goed in schatten zijn,anders krijg je wel hele vreemde getallenJe kunt ook op het oog gokken en afronden naar boven, zit je altijd goed!! Ben het helemaal met je eens. Het spelletje heeft veel meer deelnemers dan alleen maar een lul, dik of dun!
Zoals de gemiddelde DVP flink wat jaartjes aftrekt van haar werkelijke leeftijd.... er meestal (flink) wat extra cm bij opgeteld wordt.
De mijne is kleiner geworden sinds ik wandel!De mijne is groter geworden sinds ik sildenafil neem.
Dan heb ik niets meer over na al die wandeljarenDe mijne is kleiner geworden sinds ik wandel!
Zouden er millimetertjes afslijten?