Ghoh. Ik krijg hem niet door een wc rolletje
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGhoh. Ik krijg hem niet door een wc rolletje
ExactHoe moeilijk is het om een touwtje te pakken, die er omheen te doen, en dan het touwtje te meten van begin tot één keer rond. De penis is niet een perfecte cirkel, dus pi werkt ni.
Veel mannen denken dat het hoort bij mannelijk zijn denk ik?Ja... en wat voor zin heeft het allemaal?
Voor vrouwen... is het blijkbaar lang niet het belangrijkste...
En... bij betaalsex al helemaal niet! So...
Enkel voor egotrippers dus?
Ok, maar moest je nou echt mij als voorbeeld nemen?Overgewicht hebben, weinig spiermassa hebben en een dikke pens, niet charmant zijn, niet kunnen converseren met een vrouw, niet doortastend zijn etc… etc… is blijkbaar niet iets wat gezien wordt als een probleem .
Gewoon even als voorbeeld, Just saying
Op 1 staat geld natuurlijk. Maar als je dan toch gaat neuken heeft ze echt liever een wat dikkere lul. Ask them, er zijn genoeg dames hier.Ja... en wat voor zin heeft het allemaal?
Ja... en wat voor zin heeft het allemaal?
Ja! Zeker...Wat dacht je van het bepalen van de juiste condoommaat (die, zoals gezegd, bepaald wordt door de omtrek en niet de lengte van de penis)?
Welke maat condoom moet ik kopen?
Zo'n lang touw heb ik niet.Hoe moeilijk is het om een touwtje te pakken, die er omheen te doen, en dan het touwtje te meten van begin tot één keer rond. De penis is niet een perfecte cirkel, dus pi werkt ni.
Dat weet ik wel maar ik was benieuwd naar de lengteEn... waarbij de topic starter blijkbaar niet eens wist dat de omtrek belangrijk is...
Ben ik benieuwd hoe je precies de diameter bepaaldZo'n lang touw heb ik niet.
Nee in alle ernst, ik denk dat diameter * pi dan betrouwbaarder is. Bij het proces van touw aanbrengen, recht houden, los maken, maat onthouden, zijn een hoop stappen waar een onnauwkeurigheid kan ontstaan.
Een cirkel is een vrij goed benadering.
Hoe onhandig ben jij?Zo'n lang touw heb ik niet.
Nee in alle ernst, ik denk dat diameter * pi dan betrouwbaarder is. Bij het proces van touw aanbrengen, recht houden, los maken, maat onthouden, zijn een hoop stappen waar een onnauwkeurigheid kan ontstaan.
Een cirkel is een vrij goed benadering.
Zo bepaal je dus de OMTREK!Hoe onhandig ben jij?
Het is wel zo ontzettend simpel om te doen. Je moet er ook geen knoop in leggen of zo he! Gewoon het begin van het touwtje vastpakken, eenmalig er omheen. Vasthouden op het punt waar je het begin van het touwtje raakt. Begin van het touwtje loslaten en dan het stukje touw langs een liniaal houden. Met de pi methode zit je er al snel een centimeter of twee drie naast.
denk je serieus dat een penis in doorsnede zo erg afwijkt van een cirkel dat dat centimeters verschil oplevert?Met de pi methode zit je er al snel een centimeter of twee drie naast.
schuifmaat!Ben ik benieuwd hoe je precies de diameter bepaald
Daar had ik het ook over in het eerder bericht en Roba ook.Zo bepaal je dus de OMTREK!
Ja, dat doet ie. Nou vooruit 1 cm dan. En je hebt twee handen als ie stijf is.denk je serieus dat een penis in doorsnede zo erg afwijkt van een cirkel dat dat centimeters verschil oplevert?
touwtje kan ook hoor, kweenie, heb het idee dat je dan wel een vaste hand nodig hebt
En een keukenrol?Ghoh. Ik krijg hem niet door een wc rolletje
Da's helemaal waar. Ik heb die niet, dus ff niet aan gedacht.Jongens, je hebt toch wel gehoord van een meetlint? Kun je gewoon om je lul doen en zo de omtrek opmeten. Snap dat moeilijk gedoe met touwtjes en pi-berekeningen niet.
ook in bepaalde meubelzaken ,dan kun je hem ineens op tafel leggen en metenBij de Ikea krijg je van die gratis meetlinten
Ik zeg doen!ook in bepaalde meubelzaken ,dan kun je hem ineens op tafel leggen en meten
Ik zeg doen!
ik heb dat vroeger dikwijls gedaan op café in de late uurtjes weddenschap ,en dan maar meten ,die de grote had kreeg toen een rondje van de medegasten ,dikwijls zat naar huis gemoetenIk zeg doen!