Penislengte, het blijft toch altijd zo'n terugkerend onderwerp
.
Ik ben niet zo heel groot geschapen, in mijn jeugd maakte ik mij hier verschrikkelijk druk om, ik dacht dat ik geen vrouw kon plezieren. Inmiddels weet ik wel beter. Ik heb nog nooit klachten gehad van vriendinnen, en dvp's vinden het denk ik al helemaal prima (beter wat kleiner dan groter voor ze over algemeen).
Ik kan me wel voorstellen dat er dames zullen zijn die groter fijner vinden. Vagina's zullen ook verschillende maten hebben lijkt me. En als ik zo'n dame zou tegenkomen, tja dan wordt het niets denk ik. Genoeg andere dames toch?
Toch ben ik er van overtuigd dat het voor de meeste dames niet zoveel uitmaakt, er zijn belangrijkere dingen. Zeker in een relatie.
En over de gemiddelde formaten:
Er zijn zoveel onderzoeken, maar wie zegt dat dit allemaal klopt? Hoe meten ze dit? Als mannen enquetes moeten invullen dan vind ik dat sowieso al een belabberd onderzoek, totaal niet wetenschappelijk.
Dan zou het gemeten moeten worden door de onderzoeker. Maar dan moet je ook weer er vanuit gaan dat zich de gemiddelde populatie aanmeld. Over het algemeen zullen mannen met een kleinere penis zich minder snel aanmelden dan die met een grotere penis. Dus dan krijg je ook weer een vertekend beeld.
Ik denk dat de DVP's de absolute experts zijn. Zij zien de penis in erecte toestand en zij weten bij uitstek wat gemiddeld is, wat klein is en wat groot is. Maar ook daar geldt weer bij, dat is weer redelijk subjectief want ben nog niet tegengekomen dat ze er een meetlatje naast leggen
.
Uit nieuwsgierigheid vraag ik soms wel eens wat ze van die van mij vinden, en tot nu toe hoor ik altijd dat het gemiddeld is. Terwijl die dan toch weer ondergemiddeld zou zijn vanuit de onderzoeken.
Uiteindelijk is de conclusie: we zullen het nooit weten. Wat wel een feit is, ze komen in alle soorten en maten. Net zoals schoenmaten. En het is allemaal normaal.