Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
voortaan regels dat je een dame minimaal 5 LD's moet geven

Het gekke in Thailand is dat als de zaken slecht gaan. Bijvoorbeeld omdat er in low-season veel te weinig klanten zijn voor al die vrouwen in de bars/clubs. Ze dat denken te kunnen compenseren door de klanten die dan nog wel komen meer geld te gaan vragen...
 
Probleem is dat er vooral teveel bars/agogos zijn. En die hebben dames nodig dus bieden ze belachelijke salarissen en tja DAT geld moet weer terug verdiend worden.
De bar-bubbel in Pattaya gaat vrolijk door en pas als die eens uit elkaar spat wordt alles weer normaal.

Echter zijn er nog steeds genoeg sukkels die een bar willen kopen
 
Probleem is dat er vooral teveel bars/agogos zijn.

Er zijn ook teveel massage winkeltjes, en ook een belachelijk aantal plekken waar je kunt eten en tegenwoordig ook steeds meer "coffeeshops"...

Je kan het ook omdraaien en zeggen dat er veel te weinig klanten zijn voor al die ondernemers...

En als al die klanten er wel zijn dan loopt het verkeer in dat stadje volledig vast... dat zie je nu al als het "iets" drukker word...
 
Er zijn genoeg toeristen. Alleen de nieuwe toerist is vooral uit Azië en NIET een single guy looking for P4P...
Dus al die eettentjes enzo redden het wel. De foodcourt waar ik vaak eet was bv veel drukker dan vorige bezoekjes. OOK de massage salons hadden genoeg business zag ik

Walking Street? Genoeg volk op straat en de agogos zijn leeg.. beetje zoals op de wallen. de meeste komen vooral "kijken" dus tegenwoordig..

De weedshops nemen trouwens al af maar dat komt ook omdat ze de regels willen/gaan aanscherpen. Bij de legalisatie schoten die shops als paddestoelen uit de grond en logisch krijg je nu een kaalslag
Voor de voyeurs... traffic cams maar je kan daarmee ook redelijk zien hoe druk het is in bv Walking Street. Zeker de cam op de hoek van soi15...

nu 8u? Bizar rustig....

 
Laatst bewerkt:
Het gekke in Thailand is dat als de zaken slecht gaan. Bijvoorbeeld omdat er in low-season veel te weinig klanten zijn voor al die vrouwen in de bars/clubs. Ze dat denken te kunnen compenseren door de klanten die dan nog wel komen meer geld te gaan vragen...
Jep dat is de omgekeerde Thaise logica. Als het aanbod zo hoog is en de vraag is laag, dan ga je normaal omlaag met de prijzen.
Maar in TH wordt het dan idd hoger, een soort compensatie. Al geldt dat niet voor alles. Van sommigen weet ik dat ze juist in low season minder vragen dan in high season, zoals de logica dus ook hoort. Dit zie je ook op TF met een aantal freelancers.

En wat GeileGerard al zegt, het is eigenlijk bizar dat er elk jaar barretjes bij komen terwijl er steeds minder (p4p) toeristen komen. Ik heb 2x een rondje gemaakt rond Treetown aan het begin vd avond. Dat is vooral aan de achterkant (bekeken vanaf Soi Buakhao) echt triest. Vrij grote bars met maar 5 dames werkzaam en letterlijk 0 klanten. Ook in Soi 6 vraag je je af hoe sommige bars overeind blijven, want daar zijn zoals eerder gezegd zelfs vaak 20 dames werkzaam met zelden een klant binnen.

Dan moet ik wel weer zeggen dat het nieuwe barcomplex Myth Night nu wel een stuk drukker was met klanten dan mijn vorige trip in Nov '23. Maar dat is wellicht de uitzondering die de regel bevestigd.

Ook mijn vaste dame in Fahrenheit, met in mijn ogen de mooiste tieten van Pattaya (cup E), had moeite om haar drankjes quota te halen nu.
Heel benieuwd hoe druk het high season wordt dit jaar.
 
@Vale46 Nou ja dat dus.

De boel moet een keer klappen. En normaal zou je echt al iets van een high season moeten hebben gemerkt toen wij er waren was het nog steeds drama. Steeds meer dames werken daarom ook tegenwoordig daily. Kortom elke dag is het afwachten wie er in een agogo is.

TreeTown dicht sowieso... daarnaast 30% van de agogos in WS... probleem is alleen dat nogal wat bars/agogos worden gebruikt voor witwaspraktijken dus die gaan niet snel dicht. Voor ons slecht.

waar pikken jullie de dames overdag op? Is dat dan toch voornamelijk via bijv. TF of lopen er dan ook al genoeg rond.

Zijn er nog bepaalde plaatsen waar je dames buiten op kan pikken?

TF.. massage salons... als je er bent geweest snap je beter hoe/wat...
GC gaan soms als rond 12/13 open...
 
Terug
Bovenaan Onderaan