Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was in de vroege 2000 jaren ook al veel indiase mannen, vanaf soi 13 tot achteraan WS waren er toch grote concentraties. Soi 7,8 en bukow heb ik er nooit gezien, aan de andere kant van sukumwit ' de darkside' al helemaal niet. Hopelijk herken ik mijn stad nog want zat er meer dan in mijn geboorteland 😀
ik weet wel, dat als de Thaise dames het over Indiase mannen hadden, dat daar vaak het woord sokkeprok viel. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er nu wel achter gekomen dat ik het liefste dames zoek via een website. Afgelopen week een oudere dame ontmoet in Chiang Mai die alles deed. Wat een leuke maar ongelooflijk geile dame was dat zeg. Zou er bijna voor terugvliegen. Ze heeft mij fantastisch gerimmed (was al jaren een wens van me), en tijdens het oraal klaarkomen stak ze ook nog een vinger in mijn anus en zoog mij leeg tot de laatste druppel.. Nu zoek ik dit soort dames in Pattaya. Die moeten er vast zijn. Iemand tips of WhatsApp nummers ? Heb geen zin om heel Soi bukhao af te struinen. Thanks. Gaarne een PB. Info over de dame in Chiang Mai kan ik de liefhebbers ook natuurlijk geven..
 
Voor dat soort vragen moet je toch echt hier zijn:
https://forum.pattaya-addicts.com/

globaal? Rimmen doen de meeste wel en een vinger in je kont is ook niet zo ingewikkeld. Heb tig profielen die dit wel doen.. en staan allemaal op thaifriendly. maar goed als jij nix deelt voel ik me niet geroepen ook iets te delen (los van feit dat ik niet naar ChiangMai ga)
Wat moet ik delen dan? Niet iedereen hier zit op thaifriendly. En als je toch niet naar Chiang Mai gaat is dit vrij nutteloos. En men kan mij altijd een PB sturen voor meer info. Ga niet zomaar het mobiele nummer van een dame delen...
 
Ben ervaren clubganger. Volgend jaar wordt ik 60 en wil mezelf trakteren met een reis naar Thailand. Droom daar al jaren van.
Heb daar totaal geen ervaring mee (totale leek) en ben op zoek eigenlijk een ervaren iemand die naar regelmatig naar Thailand gaat en ik hem mee mag vergezellen. Of bestaat er zo iets in groep of gezamenlijk reizen. Alle tips zijn welkom en laat maar wat horen. Alvast bedankt.
 
er bestaan groepsreizen maar niet voor wandelaars zoals ons vrees ik;),thailand is echt niet moeilijk om te reizen en al zeker niet Bangkok,pataya of Phuket .
gewoon ticket boeken en het forum een beetje lezen dan komt er wel,eens ginder zijn er buitenlanders genoeg die een praatje met u beginnen in de bars en kan je wel wat extra informatie van verkrijgen.
 
@floris alvast gefeliciteerd gap. Het is zoals @ben13 schrijft. Lees je in op GR. Maak desnoods notities op je Google Drive. Verder staan Thailand RedCat en Thai Romeo boordevol met tips voor de wandelaar, die je op Thailand blog en Thailand forum niet gaat vinden.

Ga en geniet van al het mooie wat Thailand te bieden heeft. Laat op de nightmarket zo om de dag je voeten even masseren, je Fitbit wordt blij, van de kilometers die je aflegt en die wegen en stuk zwaarder dan in NL/BE. Voor niet wandelgericht vertier: Muey Thai Boxing ring en ladyboy shows, zijn echt heel leuk om te zien, ook als het niet per se jouw ding is.
 
Laatst bewerkt:
@floris alvast gefeliciteerd gap. Het is zoals @ben13 schrijft. Lees je in op GR. Maak desnoods notities op je Google Drive. Verder staan Thailand RedCat en Thai Romeo boordevol met tips voor de wandelaar, die je op Thailand blog en Thailand forum niet gaat vinden.

Ga en geniet van al het mooie wat Thailand te bieden heeft. Laat op de nightmarket zo om de dag je voeten even masseren, je Fitbit wordt blij, van de kilometers die je aflegt en die wegen en stuk zwaarder dan in NL/BE. Voor niet wandelgericht vertier: Muey Thai Boxing ring en ladyboy shows, zijn echt heel leuk om te zien, ook als het niet per se jouw ding is.
Toen ik in 2007 voor het eerst in pattaya aankwam heb ik toch veel van de goede plekken gemist hoor, er was toen ook geen digitaal netwerk zoals nu en daten via datingapps had ik nog nooit van gehoord. Dus een beetje hulp ter plaatse voor first timers kan leuk zijn al is het maar voor enkele avonden of dagen. Ik zou een groepsreis niet aanbevelen omdat je misschien na dag 1 al een vakantieliefje hebt. 😀. Zo was het bij mij toch in de beginne. Nu ga ik zelf na een periode van 4 j afwezigheid terug op ontdekking. Ik zal er normaal veel zijn in de belgische winterperiode dus een berichtje kan zeker. Altijd bereid om mijn pattaya kennis van meer dan 40 trips te delen en altijd open voor een pintje te gaan drinken ergens ter plaatse.
Een tip kan ik wel geven, vermijd als het kan om zelf te rijden.. geen brommertjes en ook geen huurauto, in geval van een ongeluk, los van lichamelijke letsels trek je altijd aan het kortste eind.
 
Toch wel in shock toen ik stopte om mijn tas goed te doen toen er een beneveld mislukte ladyboy mij op jomtien Beach road aanbood om mij te pijpen voor 100 baht.. Triest en voelde mij niet op mijn gemak omdat hij nogal opdringerig was.. Wil geen gezeik met de politie hier... En Ik haat geweld
 
ik ben hier zojuist lid van geworden, in welke categorie moet ik hier kijken naar reviews voor de dames? kan je wellicht een linkje delen in een PB?

Van TMFI wordt je geen lid. Van https://forum.pattaya-addicts.com/ kan je wel lid worden en staan de reviews in het advance member deel. Daar krijg je pas toegang tot na 50 ZINVOLLE bijdrage op het forum

 
Ben ervaren clubganger. Volgend jaar wordt ik 60 en wil mezelf trakteren met een reis naar Thailand. Droom daar al jaren van.
Heb daar totaal geen ervaring mee (totale leek) en ben op zoek eigenlijk een ervaren iemand die naar regelmatig naar Thailand gaat en ik hem mee mag vergezellen. Of bestaat er zo iets in groep of gezamenlijk reizen. Alle tips zijn welkom en laat maar wat horen. Alvast bedankt.
als je alleen naar Pattaya wilt worden er op asia4fun.com nog wel eens oproepjes gedaan. Ook staan daar veel ervaringsverhalen. Het si niet zo actief als PA, maar zijn wel behulpzame ervaren rotten daar, heb er zelf veel wandelinformatie over Thailand, Filippijnen en Cambidja gehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan