Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, Elly is gisteren alleen geweest… ik had geen zin… ze was om 23.40u al terug weg… allemaal oud en minder knappe mensen
En Elly is dan een super fantastische knappe jonge meid? Alle gekheid op een stokje, ja Amai heeft een divers publiek, maar meestal wel iets voor iedereen (vind ik)
Ben zelf zeker 'oud' voor jou (62) en hoop dat je zelf lang genoeg gezond mag leven om even oud te worden.
Gewoon wat respectvol met mekaar omgaan kan tot leuke dingen leiden.
En 23u40 dan heeft ze hopelijk toch wel iets meer gedaan dan aan de bar iets drinken anders is wegblijven uit Amai een goede optie, zeker ook voor de fans en de goeie sfeer
:-D

En Elly is dan een super fantastische knappe jonge meid? Alle gekheid op een stokje, ja Amai heeft een divers publiek, maar meestal wel iets voor iedereen (vind ik)
Ben zelf zeker 'oud' voor jou (62) en hoop dat je zelf lang genoeg gezond mag leven om even oud te worden.
En 23u40 dan heeft ze hopelijk toch wel iets meer gedaan dan aan de bar iets drinken anders is wegblijven uit Amai een goede optie, zeker ook voor de fans en de goeie sfeer
Ja dat is ze idd… knap jong, slank en kieskeurig… respect en aantrek liggen in ons opzicht toch wel ver uit elkaar… amai is idd een doenersclub maar smaken , geuren en kleuren verschillen nu eenmaal en ook wij zullen dat accepteren als we ooit 62 mogen worden.. voor ieder wat wils, helaas gisteren niet… that's life! Kort door de bocht om te vernoemen dat ze er beter wegblijft, ik zou eerder zeggen, knap dat ze kiest wat en wie ze wil… succes alvast met je volgende amai bezoeken!

Inderdaad het gaat hier niet erom hoe iemand eruit ziet of hoe oud etc. Iedereen moet zeker zelf weten met wie die iets wil ontdekken en zeker ook met wie niet.
En gelukkig dat smaken verschillen en er voor ieder wat wils kan zijn. Dit zal zeker niet iedere avond zo zijn. Dus daar zal je ook een beetje geluk mee moeten hebben. Dan hoef je een club niet gelijk af te schrijven.
Laat ieder in zijn waarde om dit zelf te ontdekken. En zelf keuzes hierin te laten maken.

Dit was ik (Eve / Elly) in Amai en ik denk dat de uitbater best tevreden is met mijn al dan niet kieskeurige actie.

Zelf ben ik er 40 en voel me nu eerder meer aangetrokken tot grote sportieve mannen van mijn leeftijd.
Dus 1m93 met een goed figuur. Dus als ik alleen ga kies ik daarvoor.

En tja die waren er niet echt zaterdag naar mijn mening.
Ik denk ook dat fans best tevreden waren met mijn actie (want ja ben met een koppel en nadien met een andere man actief geweest). Er stonden toch altijd wat mannen rond te zien en heb meermaals een verdwaalde hand gevoeld tijdens de actie.

Maar als ik daar de sfeer verziek met mijn aanwezigheid dan zal Ian het me wel op tijd duidelijk maken en dan zal ik met alle liefde en plezier met mijn figuur naar een andere club gaan.

Bijlagen

• IMG_1729.jpeg
    IMG_1729.jpeg
    533,7 KB · Weergaven: 55
Zaterdag 26/04

Gisteren nog eens naar Amai, zonder m'n Mr @Cyba hotwife. M'n rode schoentjes aan maar ook een leuk zwart lingeriesetje (waar ik veel complimenten op gekregen heb).

Om 21u daar, op de 2de parking, dus lekker druk. Echter veel oudere koppels.
Vrij snel aan de praat geraakt met een leuk koppel, meer mijn leeftijd (rond de 40j). Vrouw hing aan de ketting bij haar man. Gezellig gepraat en dan voorovergebogen over de hangende kooi (bij de rode zetels).
Een rustige opwarmer met af en toe een klets op de billen.

Nadien netjes gaan douchen en contact gehad met de Mr. Hem op de hoogte houden.
Iets gaan eten.

Nadien een paar keer rondgewandeld vanachter en moeten vaststellen dat de leeftijd er niet jonger op was geworden. En ook niet echt sportiever of groter.

Lang op een krukje gezeten en dan kort met een andere man gepraat. Meer het postuur van men Mr. Hij wou liever niet in een grote ruimte dus naar het mini bovenkamertje. Daar genoten van zijn tong en hij voornamelijk van mijn mondje.

Rond 00.30 de club verlaten. Nog even contact met de Mr en naar huis.
Tot een volgende keer (hopelijk wat jonger volk) en met Mr @Cyba hotwife[/
[/QUOTE]

Dit was ik (Eve / Elly) in Amai en ik denk dat de uitbater best tevreden is met mijn al dan niet kieskeurige actie.

Zelf ben ik er 40 en voel me nu eerder meer aangetrokken tot grote sportieve mannen van mijn leeftijd.

Ik denk ook dat fans best tevreden waren met mijn actie (want ja ben met een koppel en nadien met een andere man actief geweest). Er stonden toch altijd wat mannen rond te zien en heb meermaals een verdwaalde hand gevoeld tijdens de actie.

Maar als ik daar de sfeer verziek met mijn aanwezigheid dan zal Ian het me wel op tijd duidelijk maken en dan zal ik met alle liefde en plezier met mijn figuur naar een andere club gaan.
Ziet er goed uit wil je graag eens ontmoeten
Zelf ook 42 jarige

Klinkt inderdaad niet verkeerd en het lijkt mij idd dat je Amai alle eer aandoet :)
Ik was vooral getriggerd - in de post waarop ik reageerde - doordat daar iets stond als 'oud en lelijk', en dat vond ik nogal storend.
Iedereen heeft uiteraard eigen keuze's en voorkeuren, zelf probeer ik dergelijke uitdrukkingen te vermijden en al zeker niet de indruk te wekken dat dit typisch Amai zou zijn, want zelf zie ik daar altijd alle soorten mensen rondlopen.
Excuses mocht mijn reactie enigszins beledigend zijn overgekomen

Zaterdag 26/04

Gisteren nog eens naar Amai, zonder m'n Mr @Cyba hotwife. M'n rode schoentjes aan maar ook een leuk zwart lingeriesetje (waar ik veel complimenten op gekregen heb).

Om 21u daar, op de 2de parking, dus lekker druk. Echter veel oudere koppels.
Vrij snel aan de praat geraakt met een leuk koppel, meer mijn leeftijd (rond de 40j). Vrouw hing aan de ketting bij haar man. Gezellig gepraat en dan voorovergebogen over de hangende kooi (bij de rode zetels).
Een rustige opwarmer met af en toe een klets op de billen.

Nadien netjes gaan douchen en contact gehad met de Mr. Hem op de hoogte houden.
Iets gaan eten.

Nadien een paar keer rondgewandeld vanachter en moeten vaststellen dat de leeftijd er niet jonger op was geworden. En ook niet echt sportiever of groter.

Lang op een krukje gezeten en dan kort met een andere man gepraat. Meer het postuur van men Mr. Hij wou liever niet in een grote ruimte dus naar het mini bovenkamertje. Daar genoten van zijn tong en hij voornamelijk van mijn mondje.

Rond 00.30 de club verlaten. Nog even contact met de Mr en naar huis.
Tot een volgende keer (hopelijk wat jonger volk) en met Mr @Cyba hotwife erbij 💋💋💋
Leuk om delen jouw verhaal. De leeftijd houdt ook mij wat tegen om te gaan. Enerzijds ben ik 48 en val
Ik op iets jongere dames.. waarschijnlijk zijn deze daar te druk met andere mannen en anderzijds gaan zij mij te oud vinden 🤣
Dus ik blijf maar thuis 🤣

Mooi setje

Terug
Bovenaan Onderaan