Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat ik deze club nog eens bezoeken na mijn afkeurende clubs zoals in balen.. want vroeger vond ik het hier wel het fijnst spreek dan wel terug over vijf jaar geleden .. enigste min punt vond ik toen het eten , voor de rest ging het er wel veel vriendelijker aan toe dan in de meeste andere clubs .. Wou het nog paar keer proberen laatste keren maar toen afgehaakt omdat we te veel single mannen zagen ivm dames.. Maar nu wil ik graag is alleen komen , denk de laatste vrijdag van de maand met Kinky fetish.. is er ergens trouwens iets in de buurt is waar je je kan laten afzetten of dat het niet opvalt dat het en swing club is ?

Ik denk dat ik deze club nog eens bezoeken na mijn afkeurende clubs zoals in balen.. want vroeger vond ik het hier wel het fijnst spreek dan wel terug over vijf jaar geleden .. enigste min punt vond ik toen het eten , voor de rest ging het er wel veel vriendelijker aan toe dan in de meeste andere clubs .. Wou het nog paar keer proberen laatste keren maar toen afgehaakt omdat we te veel single mannen zagen ivm dames.. Maar nu wil ik graag is alleen komen , denk de laatste vrijdag van de maand met Kinky fetish.. is er ergens trouwens iets in de buurt is waar je je kan laten afzetten of dat het niet opvalt dat het en swing club is ?
Waar schaam je je voor dan, dat niemand je mag zien??? Voor hetzelfde geld kun je binnen je buurvrouw tegenkomen.

sorry maar als je de eroxx al niks vind dan is amai ook niks voor je.

Ben er nu ook een aantal keren geweest en kan dit deels wel beamen.
Er lopen daar gasten rond te domineren door die gangetjes dat je haast gaat denken dat ze meer genieten om tegen andere mannen aan te schuren dan dat ze actie hebben met een vrouw wat overigens ook een uitdaging is. Als er mooie dames rondlopen dan volgt er een complete polonaise achteraan in de hoop dat ze ergens gaat liggen.

Dezelfde figuren die ook 0% moeite doen om zelf een dame te regelen staan meteen bovenop je als jij een dame hebt "gefixt" (niet beledigend bedoeld)en samen tot actie overgaat.

Als je ergens wilt aansluiten en netjes op je beurt wacht schiet er altijd wel een geile hengst tussen waardoor je onderhand op rapetour moet gaan wil je ook meedoen.

Verder is de uitbater prima kerel en de opzet wel leuk daar maar de gemiddelde leeftijd is wel rond de 55-60 dat moet uiteraard ook wel je ding zijn.

Ik ga het binnenkort eens in de balense clubs bekijken hoe het er daar aan toe gaat.
Wel dit is de nagel op de kop. Ik merk dat heel veel mensen plankenkoorts hebben en geen initiatief nemen. Dit heb ik dan persoonlijk totaal niet. Als ik iemand zie die mijn aanstaat, dan ga direct een babbeltje slaan.

Maar dan moet je niet beginnen de boel over te pakken. Dat hou je toch niet voor mogelijk ?! Je regelt iemand, gaat er mee naar het zolderkamertje (waar je ook maar 1 op 1 kan) en dan zit daar onmiddellijk iemand in je rug die je probeert weg te duwen. Gelukkig is hij niet lang gebleven. Ik heb toen gezwegen omdat dit ook onmiddellijk de sfeer zou verpesten. Maar de volgende keer zal het toch prijs zijn.

Meermaals zo'n fratsen meegemaakt. Geen probleem als je meedoet, zeker als het echt in de 'gangbang' ruimtes is. Maar heb toch op zijn minst de beleefdheid om niet te beginnen duwen en de boel proberen over te nemen. Wacht dan toch jouw beurt af....

Terug
Bovenaan Onderaan