Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Allochtonen zijn idd steeds hinderlijker aanwezig in Amai en Ian moet uitkijken dat dit niet de norm gaat worden want zijn club gaat langzaam al achteruit. Het deurbeleid tav deze "heren" moet drastisch anders.
Mensen weigeren doe je op basis van hun gedrag niet op basis van hun achtergrond.
Ik vind dat u redelijk sterk generaliseert. Welk gedrag is dan zo uniek verbonden aan deze groep?

Woensdag voor de eerste keer in Amai. Mss ongelukkig voor de eerste keer dat het een Gangbang avond was, zeker als single.

Mss in het begin wat onwennig en vooral een doolhof om alle ruimtes door te lopen.

Wat me wel aangenaam verrast heeft was het respect van de mannen. Er waren er maar 2 met een verdwaald handje en ook die hielden hun handen dan thuis zodra ik dit aangaf. In een andere club zou ik al zeker anders geweest zijn.

Ben mss niet zo actief geweest als ik zelf gewild had maar het was ook de eerste keer. Eens kijken in de agenda wanneer ik nog eens kan op een vrijdag of zaterdag.

Nog even een praktisch vraagje: aan de ingang heb je koppels, leden en single heren. Maar waar ga je staan als single dame ?

Nog even een praktisch vraagje: aan de ingang heb je koppels, leden en single heren. Maar waar ga je staan als single dame ?
als single dame mag je in de rij met koppels gaan staan..
die rij heeft voorrang op de single heren en leden (single heren die lid zijn)

Daarmee kan de 1 dame staat tot 2 heren (3 bij een GB) effectief worden uitgevoerd.

@Eve, was jij die niet al te grote slanke dame met donker/zwart haar ?
Zoja heb ik je aantal keer savonds zien rond lopen. Denk dat een vrijdag of zaterdag idd een betere avond is.

Laatst bewerkt:
Woensdag voor de eerste keer in Amai. Mss ongelukkig voor de eerste keer dat het een Gangbang avond was, zeker als single.
Best stoer van je, @Eve 😉

Ik vind de gang bang anders van sfeer. Minder mijn ding.
Maar als je erover nadenkt om nog eens te komen, is alles oké.

Als je je vlot kan vrijmaken op woensdag, kan je ook eens naughty nudists proberen op de eerste woensdag van de maand. Vrijdag en zaterdag zijn vergelijkbaar. Zaterdag is nog drukker dan vrijdag.

Ik heb even een vraagje anders dan alle andere vragen die ik tot nu toe hier ben tegengekomen. Deze vraag is denk ik vooral voor de dames onder ons.
Ik kom volgende week voor de eerste keer naar Amai, zin in!!
Wat doen jullie aan je voeten? Een elegante slipper, hakken, laarzen? En mag je een tasje mee naar binnen? Wat doen jullie met lingerie die tijdens het spel uitgaat? Want dat raak je makkelijk kwijt denk ik zo, in het half donker.
Dus even een ander soort vragen waarmee jullie mij hopelijk kunnen helpen!

Wat doen jullie aan je voeten? Een elegante slipper, hakken, laarzen? En mag je een tasje mee naar binnen? Wat doen jullie met lingerie die tijdens het spel uitgaat? Want dat raak je makkelijk kwijt denk ik zo, in het half donker.

Wees welkom

Aan de voetjes, dat wisselt per dame, en situatie

Van blote voetjes met al dan niet heet gelakte teentjes tot aan lieslaarzen met stilettohakken.

Ik ben vaak blootvoets of met pumps waar ik in het halfdonker en met een wijntje op ook nog op kan lopen.

Een vriendin verkiest slippertjes met glitters of panterprintje

Lingerie tijdens actie…
Bij de bedden is altijd wel een plekje om het neer te leggen.

Ik leg het graag wat hoger… goed aan de kant… want iets met nat, squirting, andere spetters 😅

En soms houd ik het aan, dan wordt het maar nat en ruil ik het daarna voor een ander pakje.

Veel plezier. En misschien zie ik je daar 😘

Oh ja tasje. Een klein tasje met mini glijmiddel, vibootje of eigen condooms is toegestaan.

@Eve, was jij die niet al te grote slanke dame met donker/zwart haar ?
Zoja heb ik je aantal keer savonds zien rond lopen. Denk dat een vrijdag of zaterdag idd een betere avond is.

Ik ben inderdaad niet al te groot. Had een zwart setje aan. Heb wel donker haar.
Best stoer van je, @Eve 😉

Ik vind de gang bang anders van sfeer. Minder mijn ding.
Maar als je erover nadenkt om nog eens te komen, is alles oké.

Als je je vlot kan vrijmaken op woensdag, kan je ook eens naughty nudists proberen op de eerste woensdag van de maand. Vrijdag en zaterdag zijn vergelijkbaar. Zaterdag is nog drukker dan vrijdag.

Veel gehoord dat het moedig was, echter moet ik zeggen dat ik me meer op men gemak voelde dan soms in een andere club.

Heb me heel leuk geamuseerd met 1 man, hopelijk de volgende keer met wat meer.
Gangbang prikkelt maar als vrouw alleen is dat toch niet zo evident: genieten, mannen laten genieten en zien dat iedereen zich gedraagt (als in zeker een condoom aandoet).
Daarom was de woensdag mss niet ideaal als eerste keer maar het paste in de agenda.

Ik ga zeker nog eens terug komen op een vrijdag of zaterdag. Weet alleen nog niet wanneer.

Laatst bewerkt:
@Eve je was een prachtige verschijning ☺️☺, ik hoop dat je nog eens terug kom het is echt een leuke club. Dan zou ik persoonlijk op de vrijdag terug komen, de zaterdag is nog drukker. En vervelende mannen melden bij ian, als ze het te gek maken worden ze gelijk eruit gezet en zijn niet meer welkom.

Dus even een ander soort vragen waarmee jullie mij hopelijk kunnen helpen!

Doe vooral aan je voeten waar jij je goed bij voelt. Er zijn vrouwen die blootvoets zijn, er zijn er die laarzen tot over de knie aan doen. Schoenen die sporen van buitengebruik vertonen, zijn niet toegelaten.

In Amai zijn best wel wat halfduistere hoekjes, maar het is nooit zo donker dat je je slip niet terugvindt.

Veel plezier, het is nette, warme en geile plek. Enige risico is dat het verslavend werkt...
Wie weet zien we elkaar wel maandag, woensdag, zaterdag of zondag🙂

Ik ben inderdaad niet al te groot. Had een zwart setje aan. Heb wel donker haar.

Veel gehoord dat het moedig was, echter moet ik zeggen dat ik me meer op men gemak voelde dan soms in een andere club.

Heb me heel leuk geamuseerd met 1 man, hopelijk de volgende keer met wat meer.
Gangbang prikkelt maar als vrouw alleen is dat toch niet zo evident: genieten, mannen laten genieten en zien dat iedereen zich gedraagt (als in zeker een condoom aandoet).
Daarom was de woensdag mss niet ideaal als eerste keer maar het paste in de agenda.

Ik ga zeker nog eens terug komen op een vrijdag of zaterdag. Weet alleen nog niet wanneer.

Of morgen op doendersdag, die naam zal er waarschijnlijk niet voor niets zijn hehe.
Ik ga morgen ook proberen te gaan. 2e keer amai 1e keer doendersdag. Geen idee hoe het dan kwa drukte en leeftijden is.

Mss in het begin wat onwennig en vooral een doolhof om alle ruimtes door te lopen.

Wat me wel aangenaam verrast heeft was het respect van de mannen. Er waren er maar 2 met een verdwaald handje en ook die hielden hun handen dan thuis zodra ik dit aangaf. In een andere club zou ik al zeker anders geweest zijn.

Ben mss niet zo actief geweest als ik zelf gewild had maar het was ook de eerste keer. Eens kijken in de agenda wanneer ik nog eens kan op een vrijdag of zaterdag.

Alles mag, maar strap heels hebben altijd veel succes in mijn ervaring :)

Afgelopen Maandag voor het eerst in Amai geweest. Voor mij was dat ook de eerste keer in een dergelijke club.
Plan was om er voor 13:00 te zijn, maar wegens omstandigheden was ik er past rond 13:15 en stond de eerste parking al vol, gelukkig stond de tweede parking goed aangegeven. Toen ik bij de ingang arriveerde stonden er al enkele mannen te wachten. Gelukkig viel uiteindelijk het wachten wel mee en heeft dit maximaal een half uur geduurt. Wel spannend ook om de verschillende dames naar binnen te zien lopen.
Eenmaal binnen en omgekleed was het wel even wennen en aftasten, maar lanzamerhand begon ik me meer op mijn gemak te voelen. Denk dat ook de drukte van mannen minder werd en het aantal vrouwen ook wat toenam. Uiteindelijk voldaan vertrokken, zeker voor herhaling vatbaar, maar ga Erox zeker ook eens proberen.

Gisteravond voor het eerst naar Amai geweest, samen met mijn FWB. Lichtelijk gespannen maar na een eerste drankje en een rondje verkennen viel de spanning al snel weg. De sfeer is super relaxed en de meeste mensen heel vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje is het ongevraagde gegraai in de gangen van over het algemeen de beetje (sorry voor deze benaming) kansloze types.
Een aantal heerlijke sessies met meerdere mannen op de grote matrassen en bank bij de bar gehad. En afsluitend heerlijk in het bubbelbad.
Ik kom zeker terug!

Terug
Bovenaan Onderaan